План на курса

Ден първи

Въведение в Customer Care Strategy

    Описване на обслужването на клиентите Идентифициране на очакванията на клиентите Предоставяне на отлично обслужване на клиентите Изграждане на конкурентно предимство

Процес на обслужване на клиента

    Модел за контакт с клиенти и стандарти за обслужване Създаване на трайни първи впечатления Изграждане и поддържане на контакт с клиенти Използване на положителен език и тон на гласа

Марка на строителна компания

    Имидж на марката на пазара Активно слушане и реагиране Golden Circle като основен модел

Ден втори

Обработка на заявки на клиенти

    Идентифициране на предизвикателни клиентски искания Асертивно отговаряне на предизвикателни клиентски искания Асертивни техники Управление на емоциите по време на стресови ситуации

Разглеждане на жалби

    Справяне с трудни ситуации Разрешаване на проблеми Справяне с недоволни клиенти Стратегии за разрешаване на конфликти

Възстановяване на услугата

    Превръщане на разочарованието в наслада Идентифициране на естеството на клиентските оплаквания Отговаряне на клиентски оплаквания

Ден трети

Изграждане на взаимоотношения с клиенти

    Триъгълник на взаимоотношенията – доверие и лоялност Какво ни отличава от нашите конкуренти? Идентифициране на начини за добавяне на стойност и надхвърляне на очакванията на клиентите

Да разберем себе си и другите

    Видове personalност Комуникация с различни типове personalност Психологическа типология на клиента

В сила Communication

    Процес на комуникация Практически умения за открито общуване Вербален и невербален език Отворен въпрос в Customer Care Strategy

Прилагане на наученото

    Преглед на обучението Планиране на действие за участниците

Изисквания

Нито един

 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Свързани Kатегории