План на курса
Ден първи
Въведение в Customer Care Strategy
- Описване на обслужването на клиентите Идентифициране на очакванията на клиентите Предоставяне на отлично обслужване на клиентите Изграждане на конкурентно предимство
Процес на обслужване на клиента
- Модел за контакт с клиенти и стандарти за обслужване Създаване на трайни първи впечатления Изграждане и поддържане на контакт с клиенти Използване на положителен език и тон на гласа
Марка на строителна компания
- Имидж на марката на пазара Активно слушане и реагиране Golden Circle като основен модел
Ден втори
Обработка на заявки на клиенти
- Идентифициране на предизвикателни клиентски искания Асертивно отговаряне на предизвикателни клиентски искания Асертивни техники Управление на емоциите по време на стресови ситуации
Разглеждане на жалби
- Справяне с трудни ситуации Разрешаване на проблеми Справяне с недоволни клиенти Стратегии за разрешаване на конфликти
Възстановяване на услугата
- Превръщане на разочарованието в наслада Идентифициране на естеството на клиентските оплаквания Отговаряне на клиентски оплаквания
Ден трети
Изграждане на взаимоотношения с клиенти
- Триъгълник на взаимоотношенията – доверие и лоялност Какво ни отличава от нашите конкуренти? Идентифициране на начини за добавяне на стойност и надхвърляне на очакванията на клиентите
Да разберем себе си и другите
- Видове personalност Комуникация с различни типове personalност Психологическа типология на клиента
В сила Communication
- Процес на комуникация Практически умения за открито общуване Вербален и невербален език Отворен въпрос в Customer Care Strategy
Прилагане на наученото
- Преглед на обучението Планиране на действие за участниците
Изисквания
Нито един
Oтзиви от потребители (5)
Откровеност, чувство за хумор, подход и знания на домакина
Justyna - e-file
Course - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Беше полезен опит както от професионална, така и от personal гледна точка. Обучителят беше много информиран и ни даде важна информация, която да използваме на работното място, но и в личния живот. Успях да разсъждавам върху собствените си черти на характера и тези на хората около мен и чрез тях да се възползвам или да подобря себе си. Упражненията за управление на стреса бяха прости и полезни за прилагане.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Course - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Бих искал да благодаря на треньора Абхи за това ползотворно обучение. Оценяваме го, че се опитва да опознае всички присъстващи, за да може по-добре да се погрижи обучението за нашите нужди. Харесва ми как имаше баланс между теория и дейности, който ни държи ангажирани. И колко точно и сбито беше съдържанието.
Rainey Clarecia - Talentvis
Course - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Course - Leadership 101
обсъждане на теми с помощта на конкретни примери, свързани с нашата компания
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Course - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated