План на курса

Введение в генериращия AI в забавленията

  • Възходът на AI в творческите индустрии
  • Обзор на генериращите модели и алгоритми
  • Разбиране на сътрудничеството между AI и художника

AI в създаването на музика

  • Алгоритмично композиране и дизайн на звуци
  • Инструменти и платформи за AI-генерирана музика
  • Анализ на ролята на AI в музикалното производство и изпълнение

AI в литературата и сценаристката

  • AI-ориентирано разказване и генериране на нарратив
  • Инструменти за автоматизирано писане и създаване на съдържание
  • Примерни случаи: книги и сценарии, написани от AI

AI в изобразителните изкуства и дизайн

  • Генериращи модели за създаване на визуално съдържание
  • AI в анимация и графичен дизайн
  • Бъдещето на AI в филмите и визуалните ефекти

AI в разработката на видеоигри

  • Процедурално генериране и динамично създаване на съдържание
  • Упълномощаване на игрите с AI-ориентирани персонажи и среди
  • Влиянието на AI върху дизайна на игрите и взаимодействието с играчите

Етични и обществени съображения

  • Автентичността и оригиналността на AI-генерираното съдържание
  • Правни права за интелектуална собственост в ерата на AI
  • Общественият въздействие на AI в забавленията

Капстоун проект и бъдещи направления

  • Концептуализиране и създаване на AI-генерирано забавление
  • Представяне и оценка на проекти
  • Еволюцията на AI в забавленията

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни знания за изкуствен интелект и машинно обучение
  • Запознаване с концепциите за програмиране
  • Интерес към изкуства и развлечения

Целева аудитория

  • Изкуственици
  • Музиканти
  • Разработчици на видеоигри
  • Професионалисти в индустрията на развлеченията
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории