План на курса

Въведение в генериращия изкуствен интелигент в търговията

  • Обща информация за генериращия изкуствен интелигент и нейната релевантност за търговията
  • Приложения на генериращия изкуствен интелигент за подобряване на клиентския опит и оптимизация на операциите
  • Препятствия и възможности при въвеждането на генериращия изкуствен интелигент в търговията

Разбиране на подобряването на клиентския опит

  • Техники за персонализация чрез генериращия изкуствен интелигент
  • Създаване на интерактивни клиентски опити с съдържание, генерирано от изкуствен интелигент
  • Подобряване на клиентското включване чрез решения, управлявани от генериращия изкуствен интелигент

Оптимизация на управлението на запаси

  • Прогнозиране на потреблението чрез модели на генериращия изкуствен интелигент
  • Динамични ценообразувателни стратегии с инсайти, управлявани от изкуствен интелигент
  • Оптимизация на запасите чрез препоръки, управлявани от генериращия изкуствен интелигент

Прогнозиране на продажбите и предсказване на потреблението

  • Използване на исторически данни и генериращия изкуствен интелигент за точни прогнози на продажбите
  • Предсказване на трендове и предпочитания на клиентите чрез инсайти, генерирани от изкуствен интелигент
  • Оптимизация на асортимент на продуктите и промоциите въз основа на предсказване на потреблението

Въвеждане на решения на генериращия изкуствен интелигент в операциите на търговията

  • Разглеждани фактори и най-добри практики
  • Въвеждане на инструменти за генериращия изкуствен интелигент в съществуващите системи за търговия
  • Тестване и оценка на решенията за генериращия изкуствен интелигент в търговията

Етични разглеждания за генериращия изкуствен интелигент в търговията

  • Осигуряване на справедливост и прозрачност в практиките на търговията, управлявани от изкуствен интелигент
  • Решаваме въпроси за защита на личния живот и защита на данни
  • Съответствие с регулации и етични ръководства

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни знания за търговските операции
  • Знакомство с концепциите за изкуствен интелект и машинно обучение (препоръчително, но не задължително)

Целева аудитория

  • Мениджъри в търговията
  • Професионалисти в електронната търговия
  • Специалисти по AI
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории