План на курса

Въведение

    Техники и методи за хостване Най-добри практики за хостване на онлайн срещи

Настройване на онлайн среща

    Избор на правилната виртуална платформа (Zoom, Google Meet, Slack и др.) Насрочване на онлайн среща Поканване на отдалечени участници Изпращане на напомняния за виртуални събития Тестване на инструментите за срещи

Свързване с отдалечени участници

    Провеждане на проверки преди среща Регистриране на присъстващи Създаване на чакалня Ориентиране на присъстващите към инструментите Създаване на насоки Представяне на участниците

Управление на онлайн среща

    Водене на онлайн срещи Управление на срещи и други онлайн събития Подготовка за успешна виртуална среща Планиране и изнасяне на презентации

Съвети за отстраняване на неизправности (шум, лоша връзка, технически проблеми и др.)

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Опит в организирането на събития или срещи

Публика

  • Маратонки
  • Консултанти
  • Лидери
  • Комуникатори
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (6)

Свързани Kурсове

Business Communication Skills

35 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

14 Hours

People and Team Management

21 Hours

Communication and Teamwork

7 Hours

Свързани Kатегории