
Онлайн или на място, ръководени от инструктор курсове за комуникационно обучение на живо демонстрират чрез интерактивни дискусии и казуси как да подобрите комуникационните си умения и в резултат на това способността им да работят с другите. Обучението по комуникация се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Онлайн обучението на живо (известно още като „дистанционно обучение на живо“) се извършва чрез интерактивен отдалечен работен плот . Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в България или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в България. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Machine Translated
Oтзиви от потребители
Добре управляван, правилно планиран
Kamil - Magdalena Krakowiak, AXA XL
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Цялото взаимодействие между Елоди и нас. Good съотношение теория/практика.
Hayere Nathalie - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Елоди е наистина жизнена и енергична. Тя познава добре темата си и ангажира всички по време на сесията.
Victor - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Отличен треньор, с реч, изцяло съобразена с аудиторията. Много съдържание.
Carole - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
- Научете как ефективно да улеснявате онлайн срещи за отдалечени участници. Създайте безопасна и ангажираща виртуална среда за уеб конференции, като зададете правилния тон и начин на мислене. Управлявайте онлайн срещи по-ефективно, като изберете подходяща платформа и се запознаете с технологията. Дръжте участниците ангажирани чрез стимулиране на онлайн разговори. Изградете по-дълбоки връзки с участници и други практици, за да се учите колективно и да придобиете ценна информация.
- Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и практика. Практическо внедряване в лабораторна среда на живо.
- За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
- Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
Skills acquired during the course:
Building an effective style of communication with others
Practical diagnosis of communication barriers and techniques of active prevention of their occurrence
Building supportive relationships within the team
Effective teamwork
Awareness of mutual influence in team-individual and individual-team relations
Ability to use various conflict management techniques
Changing own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Themselves
- Their colleagues (peers)
- Their bosses
- Their team members
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Appreciate how to manage, motivate and develop their team members
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
-
Идентифициране и решаване на общи проблеми в начина, по който те общуват и реагират на другите на работното място.
Подобряване на ефективността, с която работата се извършва като екип.
Разберете индивидуалността, както и колективните нужди на екипа, за да управлявате и насочвате по-добре своите усилия.
Разберете значението и значението на емоционалната интелигентност като показател и ръководство за подобряване на човешките отношения на работното място.
-
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и упражнения.
Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
-
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
- They are attending too many meetings
- Their time is being “stolen” by other people
- They cannot get to the bottom of their day’s work because of a lack of planning, foresight or prioritisation
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage meetings effectively – respecting the time pressures of those whom they invite to meetings
- Follow the standard processes for calling, managing and preparing the output of meetings
- Appreciate more widely some of the ways of managing themselves and their time more efficiently: to work smarter not harder…
Last Updated: