План на курса

Въведение в Make за Маркетингова Автоматизация

  • Общ преглед на Make и неговите приложения в маркетинга
  • Свързване на Make с популярни маркетингови инструменти
  • Настройка на автоматизационната среда

Автоматизация на Маркетингови Кампании

  • Създаване на електронни маркетингови работни процеси с Mailchimp
  • Автоматизация на планирането и публикуването на материали в социалните мрежи
  • Отслежване и управление на производителността на кампаниите

Поддържане на Потенциални Клиенти и Взаимодействие с Клиента

  • Проектиране на автоматизирани работни процеси за поддържане на потенциалните клиенти
  • Персонализация на взаимодействията с клиента чрез Make
  • Сегментация и целево насочване на потенциалните клиенти

Синхронизация на Данни Междуплатформено

  • Интегриране на HubSpot с други инструменти за гладък поток на данни
  • Автоматизация на ажурирането и синхронизирането в CRM системите
  • Управление на клиентските данни по сигурен и ефективен начин

Оптимизация на Клиентските Пътеки

  • Картиране на клиентски пътеки чрез Make
  • Автоматизация на отговорите въз основа на поведението на клиента
  • Подобряване на персонализацията чрез данни

Мониторинг и Осигуряване на Добро Функциониране на Работните Процеси

  • Използване на панелите за контрол в Make за мониторинг на работните процеси
  • Разкриване и устраняване на грешки, оптимизация на работните процеси
  • Измерване и подобряване на производителността на автоматизациите

Най-добрите Практики за Скалируема Маркетингова Автоматизация

  • Прилагане на повторно използвани шаблони за маркетингови работни процеси
  • Гарантиране на сигурността и съответствието на данните
  • Скалираемост на автоматизациите за растящи маркетингови нужди

Резюме и Следващи Кораки

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетингови работни процеси и CRM инструменти
  • Опит с използването на платформи като Mailchimp, HubSpot или подобни инструменти
  • Познаване на автоматизационни инструменти и концепции

Целева Група

  • Дигитални маркетинджери
  • Специалисти по маркетингова автоматизация
  • Мениджъри на CRM
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории