План на курса

Въведение в Digital Marketing

    Предистория Въведение Предстоящи тенденции и примери

Search Оптимизация на двигателя и маркетинг

    Разбиране на SEO Search Маркетинг на двигателя PPC маркетинг

Цифров дисплей Advertising

    Създаване и показване на реклами, насочени към вашата аудитория

Имейл Marketing

    Проектиране и създаване на имейл кампании Значение на Good Templates Spam Check

Social Media Маркетинг

    Значение на съдържанието Ангажиране на вашите потребители в социалните медии Автоматично публикуване и планиране на кампании Кампании Форуми и тяхното значение Примери

Мобилен Marketing

    Разбиране на мобилните устройства Marketing От SMS до Whatsapp Насочване към потенциални потребители Реализации и неуспехи

Анализ

    Нужда от анализ Използване на наличните показатели за подобряване на вашите кампании Разбиране на демографските данни

Стратегия и планиране

    Значение на бюджета Избор на най-подходящите канали Стратегия Дискусия Казуси

Изисквания

Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс. Доброто разбиране на Интернет и Computer би било полезно.

  14 Hours
 

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

  7 Hours

Basic Google Ads

  7 Hours

Internet marketing in practice

  7 Hours

Successful Google Ads for 2023

  7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

  7 Hours

Свързани Kатегории