План на курса

Въведение

    Преглед на ServiceNow платформа Въведение в предоставянето на HR услуги (HRSD) Ползи и значение на HRSD Ключова терминология и концепции за HRSD

Настройка на ServiceNow HRSD

    ServiceNow HRSD архитектура Конфигуриране на HRSD компоненти Управление на данни в HRSD Потребителски роли и разрешения

Портал за самообслужване на служители

    Проектиране на удобен за служителите портал Разрешаване на самообслужване на служителите Създаване на каталози за HR услуги Най-добри практики за каталог на услуги

Случай Management в HRSD

    Разбиране на HR казуси Създаване и управление на HR казуси Автоматизиране на присвояване и маршрутизиране на казуси Разрешаване и закриване на казуси

HR работни процеси и автоматизация

    Преглед на автоматизацията на HR процеси Изграждане на HR работни потоци Интеграция с HR процеси Най-добри практики за работен процес

Знания Management

    Създаване и поддържане на база от знания Предоставяне на ресурси за самопомощ за служители Ефективно използване на статии от знания Най-добри практики за управление на знания

Отчитане и анализ

    Използване на инструменти за отчитане на HRSD Създаване на персонализирани HR отчети и табла за управление Проследяване на ключови HR показатели Вземане на решения, базирани на данни в HR

Интеграция и разширения

    Интегриране на HRSD с други HR системи Интеграции на трети страни ServiceNow магазин за приложения и пазар Разширяване на възможностите на HRSD с ServiceNow приложения

Съответствие и сигурност

    Гарантиране на сигурност на данните за човешките ресурси Съответствие с разпоредбите за човешки ресурси Одит и наблюдение на процесите за човешки ресурси Реакция при инциденти и нарушения на данните

Отстраняване на неизправности

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

    Основни познания за HR процесите

Публика

    HR специалисти
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Свързани Kурсове

Application Performance Management (APM) with New Relic

28 Hours

Свързани Kатегории