План на курса
Въведение
- Преглед на ServiceNow платформа Въведение в предоставянето на HR услуги (HRSD) Ползи и значение на HRSD Ключова терминология и концепции за HRSD
Настройка на ServiceNow HRSD
- ServiceNow HRSD архитектура Конфигуриране на HRSD компоненти Управление на данни в HRSD Потребителски роли и разрешения
Портал за самообслужване на служители
- Проектиране на удобен за служителите портал Разрешаване на самообслужване на служителите Създаване на каталози за HR услуги Най-добри практики за каталог на услуги
Случай Management в HRSD
- Разбиране на HR казуси Създаване и управление на HR казуси Автоматизиране на присвояване и маршрутизиране на казуси Разрешаване и закриване на казуси
HR работни процеси и автоматизация
- Преглед на автоматизацията на HR процеси Изграждане на HR работни потоци Интеграция с HR процеси Най-добри практики за работен процес
Знания Management
- Създаване и поддържане на база от знания Предоставяне на ресурси за самопомощ за служители Ефективно използване на статии от знания Най-добри практики за управление на знания
Отчитане и анализ
- Използване на инструменти за отчитане на HRSD Създаване на персонализирани HR отчети и табла за управление Проследяване на ключови HR показатели Вземане на решения, базирани на данни в HR
Интеграция и разширения
- Интегриране на HRSD с други HR системи Интеграции на трети страни ServiceNow магазин за приложения и пазар Разширяване на възможностите на HRSD с ServiceNow приложения
Съответствие и сигурност
- Гарантиране на сигурност на данните за човешките ресурси Съответствие с разпоредбите за човешки ресурси Одит и наблюдение на процесите за човешки ресурси Реакция при инциденти и нарушения на данните
Отстраняване на неизправности
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основни познания за HR процесите
Публика
- HR специалисти
Oтзиви от потребители (4)
Арно владее идеално решението, той ни илюстрира с примери това, което ни показва. Неговото споделяне на добри практики също е много ценно. Спазване на графика с почивки в точното време през 2-те дни.
Stéphane - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Много конкретен и функционално фокусиран / HR изглед: това е, което бях пропуснал досега в моята HRSD onboarding По-специално, оцених ситуацията с практически случай: => създаване на билет от HR -същият, който получава телефонно обаждане. от служител => глобална визия от HR, чрез работното пространство на агента (/now/hr/agent/home) => HR табло за управление: SLA в риск и т.н. => HR визия за жизнения цикъл (Събития от жизнения цикъл) Освен това Арно успя да ни даде определен брой съвети като част от нашия проект Harmony (портал на Orange HR) за нашите работилници, както и за конфигурацията. И накрая, намесата на други хора (които са предимно HR от Orange, следователно клиенти на проекта Harmonie) ми помогна да разбера по-добре техните очаквания.
Jean - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
редуване на практическа теория и педагогика на обучителя
Sébastien - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
програмата
Nadjat - Orange Business
Course - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated