План на курса
Въведение
Клиентът е на първо място
- Предвиждане: Разбиране на нуждите на клиентите, преди те да възникнат
- Фокус върху клиента: Изграждане на дългосрочни взаимоотношения и лоялност
- Асертивен Communication: Expressизразяване на идеи ясно и уверено
- Познаване на пазара: Изпреварване на тенденциите в индустрията и очакванията на клиентите
Свързан с компанията
- Networking: Изграждане на силни вътрешни и външни професионални взаимоотношения
- Работа в екип: Ефективно сътрудничество за постигане на бизнес цели
- Отстраняване на неизправности: Бързо идентифициране и разрешаване на предизвикателства
- Адаптивност: Навигация в промяната и запазване на устойчивостта
Постигам това, което съм си поставил за цел
- Вземане на решения: Оценяване на опциите и вземане на информиран избор
- Дисциплинирано изпълнение: Поддържане на фокус и последователност
- Рекурсия: Учене от минал опит за подобряване на бъдещи действия
- Делегиране: Ефективно възлагане на задачи за по-добра производителност
Манталитет на собственика
- Преговори: Постигане на печеливши споразумения в бизнес дискусии
- Иновация: Насърчаване на креативността и непрекъснатото усъвършенстване
- Change Management: Успешно водене на екипи през преходи
- Ангажимент за рентабилност: Балансиране на растежа на бизнеса и финансовата устойчивост
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на отговорностите на търговското управление
- Опит във взаимодействие с клиенти и бизнес операции
Публика
- Търговски мениджъри
- Екипи по продажби и маркетинг
- Мениджъри за връзки с клиенти
Oтзиви от потребители (4)
Бяхме рад да научим повече за Емоционален Койциент (EQ)
Itzel Hernandez Diaz
Курс - Emotional Intelligence (EQ)
Машинен превод
Хареса ми участието на обучителя и как нейната енергия увлече и участниците, обучението беше интересно, с много практически подкрепящи факти и примери, практически упражнения. Беше чудесно!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Курс - Stress Management and Prevention
Машинен превод
Обяснява добре темата.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Курс - Leadership 101
Машинен превод
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Курс - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Машинен превод