План на курса

Въведение в ChatGPT и неговата роля в застраховането

    Разбиране на основите на ChatGPT и неговите възможности за генериране на език Проучване на предимствата на ChatGPT в застрахователната индустрия Идентифициране на случаи на употреба и възможности за ChatGPT в поддръжката на застрахователни клиенти и обработката на искове

Първи стъпки с ChatGPT в застраховането

    Настройване и конфигуриране на ChatGPT платформа или инфраструктура Проучване на наличните инструменти и библиотеки за ChatGPT интеграция Разбиране на изискванията за данни и съображения за обучение за специфични застрахователни случаи на употреба

Подобряване на поддръжката на клиенти с ChatGPT

    Проектиране на разговорни потоци за поддръжка на застрахователни клиенти Внедряване на ChatGPT като виртуален асистент за обработка на клиентски запитвания Обработка на често задавани въпроси, заявки за правила и информация за покритие Гарантиране на точност и съответствие в отговорите чрез интегриране на база знания

Рационализиране на обработката на искове с ChatGPT

    Автоматизиране на първоначалното приемане на искове и събиране на данни с помощта на ChatGPT Насочване на клиентите през процеси и изисквания за искове Предоставяне на актуализации на състоянието на искове и обща помощ, свързана с искове Използване на ChatGPT за откриване на измами и оценка на риска в искове

Оптимизиране ChatGPT на взаимодействия и производителност

    Фина настройка ChatGPT на модели за специфични за застраховане случаи на употреба Внедряване на контекстно-зависими отговори за по-точна и подходяща информация Мониторинг и оценка ChatGPT на производителността и удовлетвореността на потребителите Обработка на сложни сценарии и прехвърляне към човешки агенти, когато е необходимо

Гарантиране на съответствие и етично използване на ChatGPT

    Разбиране на етичните съображения и пристрастия при използване на ChatGPT Прилагане на предпазни мерки за поверителност и сигурност на данните Съответствие с регулаторните изисквания в застрахователната комуникация Балансиране на автоматизацията и човешкия надзор за отговорно използване на AI

Казуси и приложения в реалния свят

    Проучване на успешни внедрявания на ChatGPT в застрахователни компании Анализиране на случаи на употреба в поддръжката на клиенти, обработка на искове и други Научени уроци и най-добри практики от сценарии от реалния свят

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

    Основно разбиране на застрахователните концепции Основно разбиране на обслужването на клиенти в застрахователната индустрия

Публика

    Застрахователни специалисти, участващи в поддръжката на клиенти и обработката на искове Практици в сферата на изкуствения интелект, интересуващи се от прилагане ChatGPT в областта на застраховането Професионалисти, които се стремят да подобрят изживяването на клиентите и оперативната ефективност в застраховането
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории