План на курса
Въведение в ChatGPT и неговата роля в застраховането
- Разбиране на основите на ChatGPT и неговите възможности за генериране на език Проучване на предимствата на ChatGPT в застрахователната индустрия Идентифициране на случаи на употреба и възможности за ChatGPT в поддръжката на застрахователни клиенти и обработката на искове
Първи стъпки с ChatGPT в застраховането
- Настройване и конфигуриране на ChatGPT платформа или инфраструктура Проучване на наличните инструменти и библиотеки за ChatGPT интеграция Разбиране на изискванията за данни и съображения за обучение за специфични застрахователни случаи на употреба
Подобряване на поддръжката на клиенти с ChatGPT
- Проектиране на разговорни потоци за поддръжка на застрахователни клиенти Внедряване на ChatGPT като виртуален асистент за обработка на клиентски запитвания Обработка на често задавани въпроси, заявки за правила и информация за покритие Гарантиране на точност и съответствие в отговорите чрез интегриране на база знания
Рационализиране на обработката на искове с ChatGPT
- Автоматизиране на първоначалното приемане на искове и събиране на данни с помощта на ChatGPT Насочване на клиентите през процеси и изисквания за искове Предоставяне на актуализации на състоянието на искове и обща помощ, свързана с искове Използване на ChatGPT за откриване на измами и оценка на риска в искове
Оптимизиране ChatGPT на взаимодействия и производителност
- Фина настройка ChatGPT на модели за специфични за застраховане случаи на употреба Внедряване на контекстно-зависими отговори за по-точна и подходяща информация Мониторинг и оценка ChatGPT на производителността и удовлетвореността на потребителите Обработка на сложни сценарии и прехвърляне към човешки агенти, когато е необходимо
Гарантиране на съответствие и етично използване на ChatGPT
- Разбиране на етичните съображения и пристрастия при използване на ChatGPT Прилагане на предпазни мерки за поверителност и сигурност на данните Съответствие с регулаторните изисквания в застрахователната комуникация Балансиране на автоматизацията и човешкия надзор за отговорно използване на AI
Казуси и приложения в реалния свят
- Проучване на успешни внедрявания на ChatGPT в застрахователни компании Анализиране на случаи на употреба в поддръжката на клиенти, обработка на искове и други Научени уроци и най-добри практики от сценарии от реалния свят
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на застрахователните концепции Основно разбиране на обслужването на клиенти в застрахователната индустрия
Публика
- Застрахователни специалисти, участващи в поддръжката на клиенти и обработката на искове Практици в сферата на изкуствения интелект, интересуващи се от прилагане ChatGPT в областта на застраховането Професионалисти, които се стремят да подобрят изживяването на клиентите и оперативната ефективност в застраховането
Oтзиви от потребители (4)
Бях много благодарен за начинът, по който треньорът представи всичко. Разбрах всичко, дори ако Finance не е моята област, той се убеди, че всеки участник е на една и съща страница, докато се придържа към оставащото време. Упражненията били разположени на подходящи интервали. Communication с участниците винаги се чувстваше. Материалите бяха перфектни, не твърде много, не твърде малко. Той добре разясни по-сложните теми, така че да бъдат разбрани от всеки.
Diana
Курс - ChatGPT for Finance
Машинен превод
Темата и начинът, по който е представена.
Mark Mackintosh - IUM Insurance
Курс - ChatGPT for Executives
Машинен превод
Харесва ми начина, по който Соня взаимодейства с публиката, тя направи уебинара жив, а не скучен като другите уебинари. Аз също бях изненадан от ChatGPT и наистина впечатлих.
NURUL FARIHAH BINTI ABD MALEK - HRD CORP
Курс - ChatGPT for Accounting
Машинен превод
Практически примеры в застрахователната сфера
Viren - Hollard Insure
Курс - ChatGPT
Машинен превод