План на курса

Въведение

    Преглед на ChatGPT и неговите приложения в пазарните проучвания. Разбиране на ролята на ИИ в пазарните проучвания

Разбиране на пазарни проучвания с ChatGPT

    Проучване на методологии и техники за проучване на пазара Използване на ChatGPT за събиране и анализ на данни Провеждане на проучвания и извличане на прозрения с помощта на ChatGPT

Клиент Sentiment Analysis с ChatGPT

    Въведение в анализа на настроенията на клиентите Анализиране на обратната връзка с клиентите чрез ChatGPT Тълкуване на резултатите от анализа на настроенията за пазарни проучвания

ChatGPT за пазарна информация и препоръки

    Генериране на практични прозрения с ChatGPT Създаване на отчети за пазарни проучвания с помощта на ChatGPT Използване на ChatGPT за анализ на пазарните тенденции и прогнозиране

Персонализиране ChatGPT Модели за проучване на пазара

    Фина настройка на ChatGPT модели за конкретни проекти за проучване на пазара Справяне с пристрастията и осигуряване на етично използване на ChatGPT в проучване на пазара Оптимизиране на производителността и точността на ChatGPT за задачи за проучване на пазара

Най-добри практики и етични съображения

    Съвети за ефективно използване на ChatGPT в пазарни проучвания Гарантиране на поверителност и сигурност на данните в пазарни проучвания с ChatGPT Проучване на етични съображения и потенциални предизвикателства с ChatGPT

Бъдещи тенденции и развитие

    Нововъзникващи тенденции в пазарните проучвания, управлявани от AI Проучване на напредъка и потенциалните приложения на ChatGPT в пазарните проучвания

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основен компютърен опит
  • Запознаване с концепциите и методологиите за пазарни проучвания

Публика

  • Пазарни изследователи
  • Marketing професионалисти
  • Анализатори на данни
  • Бизнес стратези
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории