План на курса

Въведение в ChatGPT и подкрепа на продажбите

  • Общ преглед на ChatGPT и неговият потенциал за подкрепа на продажбите
  • Разбиране на ролята на ИИ в процеса на продажбите

Генериране и квалифициране на потенциални клиенти с ChatGPT

  • Използване на ChatGPT за генериране на качествени потенциални клиенти
  • Квалифициране на потенциалните клиенти чрез автоматизирани разговори
  • Оптимизация на поддръжката на потенциалните клиенти с ChatGPT

Подкрепа при продажбите и ангажиране с клиентите

  • Използване на ChatGPT за подкрепа при продажбите и справяне с возражденията
  • Персонализация на взаимодействията с клиентите чрез ChatGPT
  • Анализ на конкурентите и предлагане на конкретни препоръки

Автоматизация на задачи при продажбите с ChatGPT

  • Автоматизация на рутинните задачи при продажбите чрез ChatGPT
  • Използване на ChatGPT за анализа и прогнозирането на продажбите
  • Създаване на персонализирани модели на ChatGPT за конкретни задачи при продажбите

Етични разглеждания и най-добри практики

  • Гарансиране на етично използване на ChatGPT в подкрепа на продажбите
  • Правене съществуващи предвзимания и прозрачността при съдържанието, генерирано от ИИ
  • Най-добри практики за интегриране на ChatGPT в процесите на продажбите

Бъдещи тенденции в подкрепа на продажбите и ИИ

  • Разглеждане на новите тенденции и напредък в ИИ за подкрепа на продажбите
  • Разбиране на потенциалното влияние на ChatGPT в бъдещите практики при продажбите

Резюме и следващи стъпки

  • Разглеждане на основните концепции, разгледани в курса
  • Ръководство за допълнителни ресурси и възможности за обучение относно ChatGPT в подкрепа на продажбите

Изисквания

  • Основен компютърен опит
  • Запознаност с продажни процеси и терминология

Целева група

  • Продавачи
  • Мениджъри по продажби
  • Извънредни екзекутиви за бизнес развитие
  • Специалисти за обезпечаване на продажбите
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории