План на курса
Модул 1
Въведение в науката за данните и приложенията ѝ в маркетинга
- Обзор на аналитиката: Видове аналитика - прогнозна, предписателна, инферентна
- Практика на аналитиката в маркетинга
- Използване на големи данни и различни технологии - въведение
Модул 2
Маркетинг в цифровия свят
- Въведение в цифровия маркетинг
- Въведение в онлайн рекламата
- Оптимизация на търсачките (SEO) – случайно изследване на Google
- Маркетинг в социалните медии: съвети и секрети – пример с Facebook, Twitter
Модул 3
Изследване на данните и статистическо моделиране
- Представяне и визуализация на данните – разбиране на бизнес данните чрез хистограм, кръгова диаграма, столбчата диаграма, диаграма за разпръскване – бързо извличане на изводи – използване на Python
- Основно статистическо моделиране – тренд, сезонност, кластеризиране, класификации (само основни, различни алгоритми и използване, без подробности) – готов код в Python
- Анализ на пазарната кошница (MBA) – случайно изследване с асоциативни правила, подкрепа, увереност, лифт
Модул 4
Маркетингова аналитика I
- Въведение в маркетинговия процес – случайно изследване
- Използване на данни за подобряване на маркетинговата стратегия
- Измерване на брендовите активни и стойност на бренда Snapple – позициониране на бренда
- Текстов анализ за маркетинг – основни принципи на текстов анализ – случайно изследване за маркетинг в социалните медии
Модул 5
Маркетингова аналитика II
- Стоиност на клиента за целия му живот (CLV) с изчисления – случайно изследване на CLV за бизнес решения
- Измерване на причино-следствието чрез експерименти – случайно изследване
- Изчисляване на предвиден лифт
- Наука за данните в онлайн рекламата – коефициент на кликване за конверсия, аналитика на уебсайта
Модул 6
Основни принципи на регресията
- Какво открива регресията и основна статистика (без много подробности за математиката)
- Интерпретиране на резултатите от регресията – с случайно изследване с използване на Python
- Разбиране на логаритмичните модели – с случайно изследване с използване на Python
- Маркетингови модели за смес – случайно изследване с използване на Python
Модул 7
Класификация и кластеризация
- Основни принципи на класификацията и кластеризацията – използване; споменаване на алгоритми
- Интерпретиране на резултатите – програми с Python с изходи
- Целова ориентация на клиентите с класификация и кластеризация – случайно изследване
- Подобряване на бизнес стратегията – пример с маркетинг по е-поща, промоции
- Необходимост от технологии за големи данни в класификацията и кластеризацията
Модул 8
Анализ на временни редове
- Тренд и сезонност – с използване на Python за случайно изследване - визуализации
- Различни техники за временни редове – AR и MA
- Модели за временни редове – ARMA, ARIMA, ARIMAX (използване и пример с Python) – случайно изследване
- Прогнозиране на временни редове за маркетингова кампания
Модул 9
Система за препоръки
- Персонализиране и бизнес стратегия
- Различни видове персонализирани препоръки – сътрудническа, базирана на съдържание
- Различни алгоритми за система за препоръки – управлявани от потребителя, управлявани от продукта, хибридни, факторизация на матрица (само споменаване и използване на алгоритмите без математически подробности)
- Метрики за препоръки за увеличаване на доходите – подробно случайно изследване
Модул 10
Максимизиране на продажбите с наука за данните
- Основни принципи на оптимизационните техники и тяхното използване
- Оптимизация на запасите – случайно изследване
- Увеличаване на доходите от инвестицията с наука за данните
- Лека аналитика – ускорител за стартъпи
Модул 11
Наука за данните в ценообразуване и промоции I
- Ценообразуване – науката за профитна растеж
- Техники за прогнозиране на търсенето - моделиране и оценка на структурата на кривите за реакция на цена
- Ценообразувателни решения – как да оптимизираме ценообразувателните решения – случайно изследване с използване на Python
- Промоционна аналитика – изчисление на базовия показател и търговски промоционни модели
- Използване на промоции за по-добра стратегия - спецификация на модел за продажби – мултипликативен модел
Модул 12
Наука за данните в ценообразуване и промоции II
- Управление на доходите - как да управляваме скъпливи ресурси с различни пазарни сегменти
- Пакетиране на продукти – бързи и бавни продаващи се продукти – случайно изследване с Python
- Ценообразуване на скъпливи продукти и услуги - ценообразуване на авиокомпании и хотели - споменаване на стохастични модели
- Промоционни метрики – традиционни и социални
Изисквания
Няма специфични изисквания, необходими за посещане на този курс.
Отзиви от потребители (5)
Разбиране на големи данни по-добре
Shaune Dennis - Vodacom
Курс - Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers
Машинен превод
Обучението беше подходящо. И в действителност, много ми беше подкрепително да се запиша за курса.
Grace Goh - DBS Bank Ltd
Курс - Python in Data Science
Машинен превод
Тема представяне на знания за времето
Aly Saleh - FAB banak Egypt
Курс - Introduction to Data Science and AI (using Python)
Машинен превод
Също е страхотно да бъде курсът нареден спрямо ключовите области, които съм обозначил в предходния анкетен лист. Това е много полезно за да отговаря на въпросите, които имам по темата, и да бъде в съответствие с целите ми за обучение.
Winnie Chan - Statistics Canada
Курс - Jupyter for Data Science Teams
Машинен превод
Това показва много методи с предварително подготвени скриптове - много добре подготвени материали и лесно за проследяване
Kamila Begej - GE Medical Systems Polska Sp. Zoo
Курс - Machine Learning – Data science
Машинен превод