План на курса

Модул 1

Въведение в науката за данните и приложенията ѝ в маркетинга

  • Обзор на аналитиката: Видове аналитика - прогнозна, предписателна, инферентна
  • Практика на аналитиката в маркетинга
  • Използване на големи данни и различни технологии - въведение

Модул 2

Маркетинг в цифровия свят

  • Въведение в цифровия маркетинг
  • Въведение в онлайн рекламата
  • Оптимизация на търсачките (SEO) – случайно изследване на Google
  • Маркетинг в социалните медии: съвети и секрети – пример с Facebook, Twitter

Модул 3

Изследване на данните и статистическо моделиране

  • Представяне и визуализация на данните – разбиране на бизнес данните чрез хистограм, кръгова диаграма, столбчата диаграма, диаграма за разпръскване – бързо извличане на изводи – използване на Python
  • Основно статистическо моделиране – тренд, сезонност, кластеризиране, класификации (само основни, различни алгоритми и използване, без подробности) – готов код в Python
  • Анализ на пазарната кошница (MBA) – случайно изследване с асоциативни правила, подкрепа, увереност, лифт

Модул 4

Маркетингова аналитика I

  • Въведение в маркетинговия процес – случайно изследване
  • Използване на данни за подобряване на маркетинговата стратегия
  • Измерване на брендовите активни и стойност на бренда Snapple – позициониране на бренда
  • Текстов анализ за маркетинг – основни принципи на текстов анализ – случайно изследване за маркетинг в социалните медии

Модул 5

Маркетингова аналитика II

  • Стоиност на клиента за целия му живот (CLV) с изчисления – случайно изследване на CLV за бизнес решения
  • Измерване на причино-следствието чрез експерименти – случайно изследване
  • Изчисляване на предвиден лифт
  • Наука за данните в онлайн рекламата – коефициент на кликване за конверсия, аналитика на уебсайта

Модул 6

Основни принципи на регресията

  • Какво открива регресията и основна статистика (без много подробности за математиката)
  • Интерпретиране на резултатите от регресията – с случайно изследване с използване на Python
  • Разбиране на логаритмичните модели – с случайно изследване с използване на Python
  • Маркетингови модели за смес – случайно изследване с използване на Python

Модул 7

Класификация и кластеризация

  • Основни принципи на класификацията и кластеризацията – използване; споменаване на алгоритми
  • Интерпретиране на резултатите – програми с Python с изходи
  • Целова ориентация на клиентите с класификация и кластеризация – случайно изследване
  • Подобряване на бизнес стратегията – пример с маркетинг по е-поща, промоции
  • Необходимост от технологии за големи данни в класификацията и кластеризацията

Модул 8

Анализ на временни редове

  • Тренд и сезонност – с използване на Python за случайно изследване - визуализации
  • Различни техники за временни редове – AR и MA
  • Модели за временни редове – ARMA, ARIMA, ARIMAX (използване и пример с Python) – случайно изследване
  • Прогнозиране на временни редове за маркетингова кампания

Модул 9

Система за препоръки

  • Персонализиране и бизнес стратегия
  • Различни видове персонализирани препоръки – сътрудническа, базирана на съдържание
  • Различни алгоритми за система за препоръки – управлявани от потребителя, управлявани от продукта, хибридни, факторизация на матрица (само споменаване и използване на алгоритмите без математически подробности)
  • Метрики за препоръки за увеличаване на доходите – подробно случайно изследване

Модул 10

Максимизиране на продажбите с наука за данните

  • Основни принципи на оптимизационните техники и тяхното използване
  • Оптимизация на запасите – случайно изследване
  • Увеличаване на доходите от инвестицията с наука за данните
  • Лека аналитика – ускорител за стартъпи

Модул 11

Наука за данните в ценообразуване и промоции I

  • Ценообразуване – науката за профитна растеж
  • Техники за прогнозиране на търсенето - моделиране и оценка на структурата на кривите за реакция на цена
  • Ценообразувателни решения – как да оптимизираме ценообразувателните решения – случайно изследване с използване на Python
  • Промоционна аналитика – изчисление на базовия показател и търговски промоционни модели
  • Използване на промоции за по-добра стратегия - спецификация на модел за продажби – мултипликативен модел

Модул 12

Наука за данните в ценообразуване и промоции II

  • Управление на доходите - как да управляваме скъпливи ресурси с различни пазарни сегменти
  • Пакетиране на продукти – бързи и бавни продаващи се продукти – случайно изследване с Python
  • Ценообразуване на скъпливи продукти и услуги - ценообразуване на авиокомпании и хотели - споменаване на стохастични модели
  • Промоционни метрики – традиционни и социални

Изисквания

Няма специфични изисквания, необходими за посещане на този курс.

 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории