Курс за обучение по Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Lean Management е за фокусиране върху клиента, разработване и поддържане на системи и процеси за осигуряване на стойност за клиентите. Lean Услугите са прилагането на концепции за щадящи дейности към операциите на услугите.
В това обучение на живо, водено от инструктор (на място или дистанционно), участниците се учат как да прилагат Lean принципи и практики в собствената си организация и да установят култура на непрекъснато усъвършенстване.
Това интерактивно обучение съчетава дейности по казуси и дискусии с практическа практика на живо, използвайки инструментите, показателите и методите, необходими за внедряване на Lean системи и процеси. Това обучение има за цел да внуши нагласа на Lean мислене.
Формат на курса
- Част лекция, част дискусия, упражнения и практическа практика
План на курса
Въведение
- История на Lean: Производствената система на Toyota Lean производство срещу икономични операции по обслужване
Lean Мислене
- Организиране на човешки дейности
Пет принципа на Lean
- Стойност Потокът на стойността Поток Издърпване Съвършенство
Видове отпадъци
- Материални срещу нематериални отпадъци Дейности с добавена стойност срещу дейности без добавена стойност в работата Осем вида отпадъци в сервизни операции Използване на грешни показатели за измерване на отпадъците
Измерване на ефективността
- Наблюдаване на процеси Разбиране на ключовите аспекти на KPI Времето като критичен фактор
Системно мислене
- Управление за бъдещето Системно мислене на Деминг в индустриите на услугите
Подготовка на предприятието за Lean
- Lean процеси Цикълът на непрекъснато подобрение Пренастройване на показателите Преодоляване на съпротивата Пилотни проекти
Внедряване на Lean във вашата организация
- Организиране на екипи Прилагане на технологии и инструменти Развитие на хора и партньори Проследяване на работа с Kanban Kaizen семинари
Картографиране на процеси
- Използване на диаграми на работния процес Цикъл от поръчка до доставка
Картографиране на потока от стойности
- Lean измервания Създаване на текущи и бъдещи карти на състоянието
Анализ на потока от стойности
- Методологията 5S Точно навреме Вградено качество
Насърчаване на Lean мислене в предприятието
- Инструменти + промяна на културата Коучинг Разработване на канали за комуникация и обратна връзка Фокус върху дългосрочно обучение Бъдете управлявани от данни
Оценяване на резултатите от Lean
- Lean матрица на падежа Проследяване на ефективността Сравнение с други компании
Развитие на Lean лидери
- Създаване на Lean лидерски екип Създаване на система за приемственост
Допълнителни методологии
- Agile и Scrum Six Sigma
Заключителни бележки
Изисквания
- Желание за развитие на хората, подобряване на ефективността и премахване на отпадъците в организацията.
Публика
- Business мениджъри
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участници.
Курс за обучение по Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Booking
Курс за обучение по Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Enquiry
Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Консултантско запитване
Консултантско запитване
Oтзиви от потребители (6)
Упражнения на симулации.
- Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Машинен превод
Алвин е с широки познания, като дава исторически инсайти и ги сравнява с реални и настоящи ситуации.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Машинен превод
Участие в дейности.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Машинен превод
ExcelПреподавател - компетентен, интересен представяне и успял да се свърже с публиката си.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Машинен превод
Курсът беше динамичен. Не ме заемах. Темите са интересни. Треньорът беше много компетентен.
- Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Машинен превод
Симулационните упражнения (работна група) ми дават реално усещане за какво е да преживея "упростяване" на процеса. Те осигуряват "прилепващ ефект" към теориите, които са били обсъждани.
Bethany Magpayo - InSolem SARL
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Lean5S
7 ЧасаОбучението "Lean5S" е въведение в принципите на Lean Производството, като се фокусира върху методологията 5S, включително организация на работното място, премахване на отпадъци и подобряване на ефективността. Участниците ще придобият умения за прилагане на етапите на сортиране, подреждане, блясък, стандартизиране и поддържане, като се вземе предвид безопасността на работното място.
Managing Agile Projects with Lean and Kanban
21 ЧасаТози курс е създаден за хора, които трябва да комбинират Agile (по-специално SCRUM), с Lean и Kanban togather, за да управляват своите проекти.
Той съчетава света на продуктовия дизайн и софтуерния дизайн.
Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
7 ЧасаКой трябва да присъства: Мениджъри, които се интересуват от подобряване на производителността чрез прилагане на 5S и които искат да се уверят, че започват тази жизненоважна концепция по правилния начин.
Този курс за обучение е създаден за професионалисти от всички сектори. Може да бъде адаптиран към дентални клиники, лаборатории, офиси и т.н. Не е предназначен за академични цели, но предлага практически съвети как да внедрите 5S
Курсът е насочен към лидери и агенти за промяна, които искат да са сигурни, че въвеждат 5S по правилния начин.
Всеки член на курса ще има възможност да придобие практически опит чрез редица упражнения, за да демонстрира, че 5S работи
След завършване на обучението вие ще:
- Разберете как работи 5S и подобрете ефективността с 10 до 30%
- Да може да идентифицира източниците на отпадъци и да подобри рентабилността
- Разберете причините за процеса от пет стъпки и знайте как да го приложите
- Имате инструменти и процедури, за да подобрите процесите
- Разработете конкретен план за въвеждане на 5S на вашето работно място
Ако мислите за подобряване на ефективността на работното място, печелене на повече поръчки и удовлетворяване на клиентите ви, като същевременно подобрявате безопасността, не можете да си позволите да не вземете този курс
Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations
14 ЧасаLean Distribution се отнася до прилагането на концепциите за Lean Manufacturing към дистрибуция, логистика и операции по веригата за доставки. Фокусът е върху добавянето на стойност за клиентите, като същевременно се идентифицират и елиминират отпадъците – всичко, което не добавя тази стойност.
В това обучение на живо, ръководено от инструктори, участниците научават методологията, екипите и инструментите, необходими за внедряване на Lean в рамките на техните собствени дистрибуторски центрове и операции по веригата за доставки, като същевременно установяват култура на непрекъснато подобрение.
Обучението съчетава дейности по казуси и дискусии с практическа практика на живо, използвайки инструментите, показателите и методите, необходими за внедряване на Lean системи и процеси. Някои от обхванатите концепции включват:
- Изчисляване на истинската цена на изпълнението Намаляване на общите разходи по веригата на доставки Преодоляване на съпротивата срещу промяна Култивиране на лидерство и внушаване на мислене на Lean мислене в цялата организация
Формат на курса
- Част лекция, част дискусия, упражнения и практическа практика
Lean Management: Lean Management in Manufacturing
14 ЧасаВ това водено от инструктор обучение на живо в България (на място или дистанционно), участниците се научават как да прилагат Lean принципи и практики в контекста на производството и да установят култура на непрекъснато усъвършенстване.
Обучението съчетава дейности по казуси и дискусии с практическа практика на живо, използвайки инструментите, показателите и методите, необходими за внедряване на Lean системи и процеси. Някои от обхванатите концепции включват:
- Определяне на първопричината за неефективността.
- Измерване на ефективността.
- Осъществяване на непрекъснат цикъл на подобрение.
- Организиране на Кайзен събития.
- Внушаване на мислене на Lean в цялата организация.
Lean 5S
7 ЧасаКой трябва да присъства:
Lean и агенти за промяна, оперативни лидери и професионалисти, които искат да са сигурни, че започват тази основна концепция по правилния начин
Този курс за обучение е създаден за професионалисти от всички сектори на производството и т.н. Той не е предназначен за академични цели, но предлага практически съвети как да внедрите 5S във вашето производствено съоръжение
Курсът е насочен към лидери и агенти за промяна, които искат да са сигурни, че въвеждат 5S по правилния начин.
Всеки член на курса ще има възможност да придобие практически опит чрез редица упражнения, за да демонстрира, че 5S работи.
След завършване на обучението вие ще:
- Разберете как 5S работи и подобрява ефективността с 10 до 30%
- Да може да идентифицира източниците на отпадъци и да подобри рентабилността
- Разберете причините за процеса от пет стъпки и знайте как да го приложите
- Имате инструменти и процедури, за да подобрите производствените процеси
- Разработете конкретен план за въвеждане на 5S на вашето работно място
Ако мислите за подобряване на ефективността на работното място, печелене на повече поръчки и удовлетворяване на клиентите ви, като същевременно подобрявате безопасността, не можете да си позволите да не вземете този курс
Lean Six Sigma Fundamentals
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към бизнес професионалисти, които желаят да се насочат към конкретни организационни области, където преобладават неефективността и дефектите на процесите.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете основните концепции и принципи на Lean Six Sigma. Приложете методологията на DMAIC, за да дефинирате, измервате, анализирате, подобрявате и контролирате ефективно процесите. Разработете план за Lean внедряване на Six Sigma в тяхната организация.
Six Sigma LEAN Black Belt
21 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към професионалисти на напреднало ниво, които желаят да придобият умения да се справят със сложни проекти на Six Sigma и да поемат лидерска роля в имплементациите на Six Sigma и Lean.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Развийте задълбочено разбиране на усъвършенстваните методологии и инструменти на Six Sigma и Lean.
- Ръководете сложни проекти за подобряване на процеси, които са в съответствие с организационните стратегии.
- Извършвайте сложни статистически анализи и вземайте решения, базирани на данни.
- Ефективно водете инициативи за промяна и изграждайте култура на непрекъснато усъвършенстване.
Six Sigma LEAN Green Belt
21 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към професионалисти на средно ниво, които желаят да разберат принципите на Six Sigma и Lean, за да ръководят значителни проекти за подобряване на процесите в своите организации.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разработете цялостно разбиране за това как методологиите Lean и Six Sigma могат да бъдат интегрирани за подобряване на процеса.
- Придобийте задълбочени знания и умения за прилагане във фазите на дефиниране, измерване, анализиране, подобряване и контрол.
- Прилагайте усъвършенствани статистически инструменти за вземане на решения, базирани на данни, и анализ на процеси.
- Ръководете и управлявайте ефективно Lean Six Sigma проекти.
Six Sigma LEAN Yellow Belt
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към професионалисти на ниво начинаещи, които желаят да имат фундаментално разбиране за Six Sigma и Lean принципите, за да ги интегрират и подобрят бизнес процесите.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Да получат твърдо разбиране на Lean Six Sigma принципи.
- Да използват Six Sigma методологии за подобряване на качеството на процесите, чрез премахване на причините за дефекти и минимизиране на вариабилността.
- Да интегрират Lean и Six Sigma методологии за постигане на по-ефективни и ефективни подобрения на процесите.
- Да преподават базови Lean Six Sigma инструменти и техники, които Yellow Belts могат да приложат в проекти за подобряване на процесите, като 5S, Kaizen и картиране на процесите.