План на курса

Въведение в картите на потока на стойността

  • Основните принципи на Lean и ролята на картите на потока на стойността
  • Основни термини: добавяне на стойност, недобавяне на стойност, тактово време, време на изчакване, ефективност на процеса
  • Обзор на символите на картите на потока на стойността и графичните конвенции

Определяне и избор на потока на стойността

  • Избор на продукт, компонент или семейство продукти за картиране
  • Определяне на границите на процеса и заинтересованите страни
  • Сбор на базови данни за изпълнение и метрики

Картиране на текущото състояние

  • Пътят на процеса: техники за събиране на данни и метод за наблюдение
  • Документиране на стъпките на процеса, потока, точки на запаси и информационен поток
  • Изчисляване на времеви параметри на процеса: циклично време, промяна, време на работа и време на изчакване

Идентифициране и количествена оценка на MUDAS

  • Класиране на седемте отпадъка и други форми на недобавяне на стойност
  • Техники за количествена оценка на въздействието на отпадъците върху времето на изчакване и разходите
  • Методи за приоритизиране на MUDAS с високо въздействие

Дизайн на бъдещото състояние

  • Принципи за подобрен поток: системи с изтегляне, тактово съответствие и равномерно зареждане
  • Превъзмогване на времето и очакваното изпълнение след подобрения
  • Визуализация на карти на бъдещото състояние и ключови цели за изпълнение

Планиране на действия и пътеводител за изпълнение

  • Превод на промените в бъдещото състояние в конкретни събития и проекти Kaizen
  • Определяне на собственици, временни рамки, КИП и методи за проверка
  • Управление на промените и поддържане на подобренията

Валидиране, измерване и непрекъснато подобряване

  • Създаване на мониторингови табла и измервателни процедури
  • Как да провеждате пилотни реализации и да фиксирате извличаните уроци
  • Затваряне на цикъла: итеративни цикли на VSM и непрекъснато уточняване

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране на основите на процеси и работни процеси
  • Опит в работа по оперативни или административни процеси
  • Знакомство с метрики за производителност, като време на цикъл и време на закъснение

Целева група

  • Специалисти по подобряване на процесите
  • Мениджъри и ръководители на операции
  • Членове на екипи за непрекъснато подобряване / Лийн
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории