План на курса
Въведение
Какво е шаблон за проектиране
Elementy описание на модела
Връзката на дизайнерските модели с други модели
Въведение в класовата диаграма UML
Въведение в стълбовете на обектно-ориентираното програмиране (ООП)
Внедряване на принципите SOLID и GRASP чрез шаблони за проектиране
Конструкционни модели
Строител
Абстрактна фабрика
Фабричен метод
Прототип
Сингълтън
Структурни модели
Адаптер
Декоратор
Фасада
Композитен
Мост
Представител (пълномощник)
прашец (леко тегло)
Оперативни (функционални) модели
Преводач
Итератор
Верига от отговорност
Посредник
Метод на шаблона
Наблюдател
Посетител
Спомен
командване
състояние
Стратегия
Изисквания
Познаване на основите на обектно-ориентираното програмиране в Ruby.
Oтзиви от потребители (5)
Темите, обхванати в обучението и знанията на обучителя по темите.
Sajid Baloch - Eschbach GmbH
Курс - Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
Машинен превод
Взаимодействие и комуникация
Archie Dlamini - Vodacom SA
Курс - JavaScript - Advanced Programming
Машинен превод
Много ми харесват простите, но информативите примерни кодове.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Курс - Design Patterns
Машинен превод
Упражнения на OD
Hui Yi Neo - Titansoft Pte Ltd
Курс - Object Oriented Design using Design Patterns
Машинен превод
I liked the practical exercises for each design pattern introduced.
Carlos Aragones - Roche Diagnostics
Курс - Design Patterns in C#
Машинен превод