Онлайн или на място, ръководени от инструктори Zoho CRM обучителни курсове на живо демонстрират чрез интерактивна практическа практика как да се използват ефективно функциите на софтуера Zoho CRM. Zoho CRM обучението се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Онлайн обучението на живо (известно още като „дистанционно обучение на живо“) се извършва чрез интерактивен отдалечен работен плот . Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в София или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в София. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Кристал бизнес център
ул. "Осогово" 40, София, Bulgaria, 1303
Кристал Бизнес Център се намира в централната част на София, на ъгъла на ул. „Осогово”. и бул. "Тодор Александров" Сградата е лесно достъпна чрез метрото (само на 50 м от гара Опълченска) и друг обществен транспорт. Общата му площ е 8000 кв.м. Офисната площ е 6171 кв.м.
Zoho Desk е платформа за обслужване на клиенти, базирана на облак, проектирана да оптимизира процесите за обслужване на клиенти чрез автоматизация, поддръжка на множество канали, следене на заявки и анализ на производителността.
Това обучение с инструктор (онлайн или на място) е предназначено за потребители на начален до среден нив, които искат да конфигурират, управляват и оптимизират Zoho Desk за поддръжка на процесите за обслужване на клиенти.
До края на това обучение участниците ще могат да:
Конфигурират и персонализират средата на Zoho Desk за екипа си.
Управляват заявки, SLAs и процеси по множество канали за поддръжка.
Създават информативни отчета и табла за следене на производителността на услугите.
Имплементират най-добри практики за автоматизация, управление на промени и сътрудничество.
Формат на Курса
Интерактивни лекции и дискусии.
Много упражнения и практика.
Ръчно изпълнение в жива лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас за уреждане.
Zoho CRM е широко прието облачно базирано платформено решение, използвано за управление на клиентски връзки, автоматизация на продажби и анализ на бизнес performance.
Това обучение, водено от инструктор (онлайн или на място), е предназначено за потребители и администратори с интермедиален ниво, които искат да подобрят уменията си за управление на данни, отчетност, персонализация и системен контрол в Zoho CRM.
До края на това обучение участниците ще могат да:
Създават и персонализират отчетности и табло за действие за анализа.
Прилагат най-добрите практики за контрол на промените, включително аудитни следи и управление на конфигурации.
Конфигурират модули, процеси на работа и роли на потребители, за да се съобразят с бизнес процеси.
Мониторират използването на системата, автоматизират задачи и подобряват употребимостта и управлението на CRM.
Формат на курса
Интерактивни лекции и дискусии.
Много упражнения и практика.
Практически реализация в лабораторна среда.
Опции за персонализация на курса
За заявка на персонализиран обучаващ курс за това обучение, моля свържете се с нас, за да уредите.
Zoho Creator е базирана на SaaS платформа за създаване на приложения от корпоративен клас, които работят на всяко устройство.
В това водено от инструктор обучение на живо (на място или отдалечено) участниците ще се научат как бързо да създават персонализирано приложение с помощта на Zoho Creator.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте, конфигурирайте и управлявайте ефективно своя акаунт в Zoho Creator Създавайте формуляри и табла за управление Дефинирайте работни потоци и бизнес правила Автоматизирайте повтарящи се действия и изграждайте информационни страници
Публика
Разработчици Business мениджъри
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия Много упражнения и практика Практическо внедряване в лабораторна среда на живо
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
Zoho CRM е базирана на SaaS система за взаимоотношения с клиенти Management (CRM) за проследяване на продажбите, управление на контакти, провеждане на маркетингови дейности и ангажиране на клиенти.
В това водено от инструктор обучение на живо (на място или дистанционно) участниците ще се научат как да настройват и управляват Zoho CRM система.
До края на това обучение участниците ще могат:
Настройте, конфигурирайте и управлявайте ефективно акаунта на организацията си Управлявайте потребителите и автоматизирайте процесите на продажби Персонализирайте CRM решения и защитавайте клиентските данни
Публика
Системни администратори
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия Много упражнения и практика Практическо внедряване в лабораторна среда на живо
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
Read more...
Последна актуализация:
Oтзиви от потребители (1)
Неговата връзка с класа и личност.
Dan - Aptus Court Reporting LLC
Курс - Zoho CRM: Administration, Customization, and Operations
Онлайн Zoho CRM обучение в София, Zoho CRM тренировъчни курсове в София, Уикенд Zoho CRM курсове в София, Вечер Zoho CRM обучение в София, Zoho CRM водени от инструктор в София, Zoho CRM на място в София, Вечер Zoho CRM курсове в София, Zoho CRM частни курсове в София, Zoho CRM тренировъчна програма в София, Zoho CRM обучение едно-в-едно в София, Онлайн Zoho CRM обучение в !регион, Zoho CRM обучител в София, Zoho CRM инструктор в София, Zoho CRM обучение в София, Zoho CRM класове в София, Уикенд Zoho CRM обучение в София, Zoho CRM водени от инструктор в София