План на курса
- Типове клиенти и съществуващи взаимоотношения с клиенти CRM инструментариум „The Likeable Organisation“ Идентифициране на възможности за кръстосани продажби Постигане на CRM Индивидуални планове за действие за подобряване на резултатите
Oтзиви от потребители (3)
Джо беше страхотен, наистина ангажиращ и си знаеше работата. Страхотна сесия, благодаря ви отново!
Cerys - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод
Това беше много информативна сесия и извлихме много полезни идеи за подобрения, които да имплементираме в нашия бизнес. Джо беше ангажиран и добре водил дискусиите и дейностите - темите и дейностите, които били обсъдени, беха много интересни и всички ние научихме много. Това беше курс, който беше полезен и приложим за всеки един, защото в залата имало хора с разнообразие от профили.
Emily Ferris - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод
То ми даде нова перспектива за CRM. Последната ми тренировка беше преди 10 години и това беше отлична възможност да освежа и видя нови умения.
Marc Wilson - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод