План на курса
- Видове клиенти и съществуващи клиентски отношения
- „Приятелската организация“
- Набор от инструменти за CRM
- Определяне на възможности за кръстосана продажба
- Осъществяване на CRM
- Индивидуални планове за действие за подобряване на резултатите
Отзиви от потребители (3)
Джо беше страхотен, наистина ангажиращ и си знаеше работата. Страхотна сесия, благодаря ви отново!
Cerys - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод
Това беше много информативна сесия и извлихме много полезни идеи за подобрения, които да имплементираме в нашия бизнес. Джо беше ангажиран и добре водил дискусиите и дейностите - темите и дейностите, които били обсъдени, беха много интересни и всички ние научихме много. Това беше курс, който беше полезен и приложим за всеки един, защото в залата имало хора с разнообразие от профили.
Emily Ferris - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод
То ми даде нова перспектива за CRM. Последната ми тренировка беше преди 10 години и това беше отлична възможност да освежа и видя нови умения.
Marc Wilson - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод