План на курса
- Видове клиенти и съществуващи клиентски отношения
- „Приятелската организация“
- Набор от инструменти за CRM
- Определяне на възможности за кръстосана продажба
- Осъществяване на CRM
- Индивидуални планове за действие за подобряване на резултатите
Отзиви от потребители (3)
Джо беше отличен, наистина увлекателен и знаеше своето нещо. Отлична сесия, благодаря отново!
Cerys - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод
Това беше много информативна сесия и ние излязохме с множество полезни идеи за подобрения, които да имплементираме в бизнеса ни. Джо беше ангажиращ и водеше дискусиите и активностите много добре - темите и активностите, които обсъждахме, бяха наистина интересни и ние всички научихме много. Курсът също беше приложим и полезен за всички присъстващи, тъй като в залата имаше хора от различни области.
Emily Ferris - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод
То ми даде нов перспектива за CRM. Последният път, когато бях на обучение по тази тема, е пред 10 години и това беше блестяща възможност да се актуализирам и да видя някои нови умения.
Marc Wilson - Urenco
Курс - Customer Relationship Management (CRM)
Машинен превод