План на курса

Модул 1: Въведение в Dynamics 365 Customer Service

Модул 2: Управление на случаи с Customer Service Hub

Модул 3: Управление на натовареността на случаи чрез очереди

Модул 4: Автоматизиране на създаването и обновяването на записи

Модул 5: Въведение в обединеното маршрутиране в Customer Service

Модул 6: Създаване и управление на права

Модул 7: Работа с Уговорки за Ниво на Обеспечение (SLAs)

Модул 8: Създаване на решения за управление на знанията

Модул 9: Използване на статии за знания за разрешене на случаи

Модул 10: Създаване на анкетни проекти с Customer Voice

Модул 11: Проектиране на анкети за клиенти с Customer Voice

Модул 12: Изпращане на анкети с Customer Voice

Модул 13: Автоматизиране на анкети с Power Automate

Модул 14: Настройка на график на услуги

Модул 15: Графиране на услуги с Customer Service Scheduling

Модул 16: Увеличаване на продуктивността на агентите с Customer Service Workspace

Модул 17: Персонализиране на опита на агентите с Профили за Опит на Агентите

Модул 18: Въведение в Omnichannel за Customer Service

Модул 19: Маршрутиране и разпределение на работата с обединено маршрутиране

Модул 20: Въвеждане на SMS канали в Omnichannel

Модул 21: Разработка на чат виджета с Omnichannel

Модул 22: Създаване на решения за интелигентна помощ в Omnichannel

Модул 23: Въведение в Customer Service Insights

Модул 24: Създаване на визуализации на данните за Customer Service

Модул 25: Въведение в Connected Customer Service и Azure IoT

Модул 26: Регистрация и управление на устройства с Connected Customer Service

Модул 27: Създаване на персонализирани приложения за Customer Service

Модул 28: Интегриране на Copilot Studio с Omnichannel за Customer Service

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране в основните концепции за CRM
  • Опит в процеси на клиентска поддръжка или обслужване
  • За известност с Microsoft 365 или средите на Dynamics 365

Целева аудитория

  • Професионалисти в областта на клиентската поддръжка и лидери на екипи
  • Администратори на CRM и консултанти по Dynamics 365
  • ИТ професионалисти, отговорни за решения за клиентска поддръжка
 35 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории