План на курса
Модул 1: Въведение в Dynamics 365 Customer Service
Модул 2: Управление на случаи с Customer Service Hub
Модул 3: Управление на натовареността на случаи чрез очереди
Модул 4: Автоматизиране на създаването и обновяването на записи
Модул 5: Въведение в обединеното маршрутиране в Customer Service
Модул 6: Създаване и управление на права
Модул 7: Работа с Уговорки за Ниво на Обеспечение (SLAs)
Модул 8: Създаване на решения за управление на знанията
Модул 9: Използване на статии за знания за разрешене на случаи
Модул 10: Създаване на анкетни проекти с Customer Voice
Модул 11: Проектиране на анкети за клиенти с Customer Voice
Модул 12: Изпращане на анкети с Customer Voice
Модул 13: Автоматизиране на анкети с Power Automate
Модул 14: Настройка на график на услуги
Модул 15: Графиране на услуги с Customer Service Scheduling
Модул 16: Увеличаване на продуктивността на агентите с Customer Service Workspace
Модул 17: Персонализиране на опита на агентите с Профили за Опит на Агентите
Модул 18: Въведение в Omnichannel за Customer Service
Модул 19: Маршрутиране и разпределение на работата с обединено маршрутиране
Модул 20: Въвеждане на SMS канали в Omnichannel
Модул 21: Разработка на чат виджета с Omnichannel
Модул 22: Създаване на решения за интелигентна помощ в Omnichannel
Модул 23: Въведение в Customer Service Insights
Модул 24: Създаване на визуализации на данните за Customer Service
Модул 25: Въведение в Connected Customer Service и Azure IoT
Модул 26: Регистрация и управление на устройства с Connected Customer Service
Модул 27: Създаване на персонализирани приложения за Customer Service
Модул 28: Интегриране на Copilot Studio с Omnichannel за Customer Service
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Разбиране в основните концепции за CRM
- Опит в процеси на клиентска поддръжка или обслужване
- За известност с Microsoft 365 или средите на Dynamics 365
Целева аудитория
- Професионалисти в областта на клиентската поддръжка и лидери на екипи
- Администратори на CRM и консултанти по Dynamics 365
- ИТ професионалисти, отговорни за решения за клиентска поддръжка
Oтзиви от потребители (1)
Научих, че използваме недостатъчно системата, по която работим, и се наслаждавах на всеки аспект.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Курс - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Машинен превод