План на курса

Въведение

  • Какво е процеса на Изисквания Management? Защо Agile?
  • Business агилност и агилно доставяне на софтуер: Определения
  • Връзка между Agile и Business: Business Motivation Model срещу. Business Model Canvas
  • Как да използвате ефикасно Value Proposition Canvas за определяне на видението за продукта?
  • Business агилност срещу принципи на агилно доставяне на софтуер
  • Какво не е Agile? Въздействия на съгласуването със стратегии и способности
  • Изисквания Management в контекст на Agile
  • Scrum Жизнен цикъл: Възникващи проблеми с пълнотата на изискванията и трасируемостта
  • Как продуктивните модели подобряват комуникацията в 'Agile'?
  • Business Разширения на Agile: Структуриране на Business добавяне на стойност от историята на потребителя
  • Обзор на диаграмите UML за моделиране на изисквания
  • Фреймуърки за трасиране на изисквания към имплементация на софтуер и тестове
  • 5 нива на планиране на агилен проект (от Определяне на видението и продукта до задачи… и архитектурния скелет)
  • Управление на изисквания в рамките на Agile методи (Scrum, DAD) срещу. Обединен процес (RUP)
  • Роли, екипи, среди
  • Представяне на кейс студия за структуриране на изисквания и управление на тях с итеративен процес

Как да опишете бизнес видението и нуждите чрез трасируеми модели?

  • Квалификация на изискванията: Моделът на Kano срещу. Value Proposition Canvas
  • Структуриране на видението за продукта на основата на стратегии, среди и тенденции
  • Предложение за стойност, ключови дейности, ключови ресурси, потокове на доходи и структура на разходи
  • Откриване на бизнес обхвата на продукта чрез нуждите, придобивките и болките на клиента
  • Описване на бизнес кейсове с помощта на 'потокове на стойност' и 'етапи на стойност'
  • Свързване на бизнес обхвата на продукта с очакваните 'добавяния на стойност'
  • Кейс студия: Описване на видението за продукта

Как да опишете нуждите на потребителите чрез агилно моделиране на кейсове (епици и истории на потребителите)?

  • Agile Оценяване и планиране
  • Създаване и управление на продукта на продукта/зърнистост на изискванията
  • Преди планирането на спринта
  • Създаване на списъка на спринта
  • Agile Шаблон на историята на потребителя: обхват на системата (субект), актьори, кейсове, истории на потребителите, критерии за приемане, моделът INVEST
  • Скелетът на пешехода с помощта на дисциплиниран Agile доставяне: От процеси до технологии
  • Как да откриете епици и истории на потребителите на основата на потоковете на стойност?
  • Добавяне на стойност на епиците и историите на потребителите
  • Писане на задачи: зърнистост и размер с помощта на модела SMART
  • Кейс студия: Откриване на епици и истории на потребителите на основата на потоковете на стойност

Потвърждаване и тестване на правилно разбиране на детайлните спецификации

  • Използване на инкрементен процес за събиране на изисквания и списъка на спринта
  • Правила за ефективни описания на епиците, историята на потребителите и архитектурата
  • Диаграми за потвърждаване на описанията на епиците и историите на потребителите
  • Как да изберете правилния диаграм?
  • Уточняване на характеристиките с помощта на моделиране на кейсове и връзки
  • Тестване на правилно разбиране на изискванията с помощта на Test-Driven Requirements
  • Структури Given/When/Then и Operation Contracts за ръководство на разработчиците при имплементацията на изискванията
  • Анализ на покриване и управление на промени
  • Кейс студия: Потвърждаване, тестване и комуникация на детайлни изисквания с разработчиците

Заключение

  • Стъпки за ефективни процеси на събиране на изисквания и анализ на системата
  • Трасируемост между изискванията и моделите на анализ
  • Шаблони за събиране и тестване на изисквания

Бележка: Върху горните сесии за обучение и менторство се провеждат интерактивно с примерни изисквания от инженерството и моделирането на изисквания, за да се осигури добър ниво на трасируемост между изискванията и поддържащите решения. Концепциите първо се обясняват с помощта на базисни примерни изисквания и след това се следват чернови за решения на потенциалните кейсове. След тази сесия може и да ви придружаваме, преглеждайки и потвърждавайки решенията ви в зависимост от нуждите ви.

 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории