Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
- Хората не вземат решения във вакуум Психологията на числата Как хората оценяват цените в серия Използване на опции за продажба чрез сравнение Как да създадете опции за максимални продажби, част 1 Как да създадете опции за максимални продажби, част 2 Как да създадете опции за максимални разпродажби, част 3 Ефектите от края на цените на не-луксозните пазари Ценообразуване за луксозни стоки Как да увеличим възприеманата стойност в пакет от стоки Ценообразуване при разпродажба Принципи на преговори и оферти Повишаване на възприятието за качество и стойност чрез цена Други стратегии за ценообразуване
Изисквания
Това не изисква реални предпоставки, освен желание за подобряване на продажбите и бизнес резултатите с доказани бизнес идеи и наука, разработени от някои от най-големите световни компании и водещи поведенчески мислители - включително носители на Нобелова награда.
7 Hours
Oтзиви от потребители (2)
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated