План на курса

1. Въведение в интернет маркетинга a. Какво имаме предвид под „интернет маркетинг“? b. Какво е производителност? ° С. Възможности за дигитални дейности (рекламни платформи, SEO, анализи) d. Как да планирате дейностите си?

2. Изграждане на стратегия за маркетингови дейности a. Как да подготвим бриф и да дефинираме целите си? b. Как да изберем рекламни платформи и да приоритизираме дейностите (въведение в типовете кампании в рамките на отделните дейности)? ° С. Как да създадете план за действие, график и персони, като вземете предвид тестове и тенденции? д. Как да изберем бюджет и как да го използваме навреме?

3. Управление на вашия маркетингов екип a. Сътрудничество с агенция - възможни форми на сътрудничество b. Сътрудничество с агенцията – плюсове и минуси c. Управление на вътрешния маркетингов екип, разделяне на задачите и максимизиране на ефективността d. Процеси и инструменти, които улесняват работата

4. Измерване на ефективността на електронния маркетинг a. Какво да търсите, когато оценявате ефективността на дейностите? b. Основни показатели за измерване c. Анализ на примерни отчети за кампании (разделени на отчети за платформата, анализи и специални отчети)

Изисквания

Основни познания по интернет маркетинг.

 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории