План на курса
1. Въведение в интернет маркетинга a. Какво имаме предвид под „интернет маркетинг“? b. Какво е производителност? ° С. Възможности за дигитални дейности (рекламни платформи, SEO, анализи) d. Как да планирате дейностите си?
2. Изграждане на стратегия за маркетингови дейности a. Как да подготвим бриф и да дефинираме целите си? b. Как да изберем рекламни платформи и да приоритизираме дейностите (въведение в типовете кампании в рамките на отделните дейности)? ° С. Как да създадете план за действие, график и персони, като вземете предвид тестове и тенденции? д. Как да изберем бюджет и как да го използваме навреме?
3. Управление на вашия маркетингов екип a. Сътрудничество с агенция - възможни форми на сътрудничество b. Сътрудничество с агенцията – плюсове и минуси c. Управление на вътрешния маркетингов екип, разделяне на задачите и максимизиране на ефективността d. Процеси и инструменти, които улесняват работата
4. Измерване на ефективността на електронния маркетинг a. Какво да търсите, когато оценявате ефективността на дейностите? b. Основни показатели за измерване c. Анализ на примерни отчети за кампании (разделени на отчети за платформата, анализи и специални отчети)
Изисквания
Основни познания по интернет маркетинг.
Oтзиви от потребители (2)
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Идеята, че мога да задавам всякакви въпроси и да преминавам от една тема към друга и фактът, че обучението беше настроено на правилното ниво за това, което трябваше да знам.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated