План на курса

1. Въведение в интернет маркетинга

  • а. Какво имаме предвид под „интернет маркетинг“?
  • b. Какво е производителност?
  • c. Възможности за дигитални дейности (рекламни платформи, SEO, анализи)
  • d. Как да планирате дейностите си?

2. Изграждане на стратегия за маркетингови дейности

  • а. Как да подготвим бриф и да дефинираме целите си?
  • b. Как да изберем рекламни платформи и да приоритизираме дейностите ( въведение
    към типове кампании в рамките на отделни дейности)?
  • c. Как да създадете план за действие, график и персони, като вземете предвид тестове и
    тенденции?
  • d. Как да изберем бюджет и как да го използваме навреме?

3. Управление на вашия маркетингов екип

  • а. Сътрудничество с агенция - възможни форми на сътрудничество
  • b. Сътрудничество с агенцията – плюсове и минуси
  • c. Управление на вътрешния маркетинг екип, разделяне на задачите и максимизиране
    изпълнение
  • d. Процеси и инструменти, които улесняват работата

4. Измерване на ефективността за е-маркетинг

  • а. Какво да търсите, когато оценявате ефективността на дейностите?
  • b. Основни показатели за измерване
  • c. Анализ на примерни отчети за кампании (разделени на отчети за платформата,
    Анализи и специални отчети)

Изисквания

Основни познания по интернет маркетинг.

 7 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории