Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
1. Въведение в интернет маркетинга
- а. Какво имаме предвид под „интернет маркетинг“?
- b. Какво е производителност?
- c. Възможности за дигитални дейности (рекламни платформи, SEO, анализи)
- d. Как да планирате дейностите си?
2. Изграждане на стратегия за маркетингови дейности
- а. Как да подготвим бриф и да дефинираме целите си?
- b. Как да изберем рекламни платформи и да приоритизираме дейностите ( въведение
към типове кампании в рамките на отделни дейности)? - c. Как да създадете план за действие, график и персони, като вземете предвид тестове и
тенденции? - d. Как да изберем бюджет и как да го използваме навреме?
3. Управление на вашия маркетингов екип
- а. Сътрудничество с агенция - възможни форми на сътрудничество
- b. Сътрудничество с агенцията – плюсове и минуси
- c. Управление на вътрешния маркетинг екип, разделяне на задачите и максимизиране
изпълнение - d. Процеси и инструменти, които улесняват работата
4. Измерване на ефективността за е-маркетинг
- а. Какво да търсите, когато оценявате ефективността на дейностите?
- b. Основни показатели за измерване
- c. Анализ на примерни отчети за кампании (разделени на отчети за платформата,
Анализи и специални отчети)
Изисквания
Основни познания по интернет маркетинг.
7 Часа
Oтзиви от потребители (2)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод