План на курса

1. Въведение в Google Ads - характеристики, структура на акаунта, видове кампании 2. Google Search мрежа (GSN) - Основни кампании и нейната структура (кампания/рекламна група/реклама+ключова дума). - Изследване на ключови думи. - Конфигуриране на примерна GSN кампания. - Обсъждане на качествения рейтинг. - Динамични кампании в търсачките. - Добри практики за оптимизация. 3. Google Display Network (GDN) – Конфигурация на примерна GDN кампания. - Обсъждане на ограничаване и изключване на съдържание. - Поведенческо (включително ремаркетинг) и контекстно насочване към GDN - подробно описание / характеристики. - Създаване на адаптивни реклами. - Добри практики за оптимизация. 4. YouTube Ads (YT) – Видове видео кампании – подробно описание и характеристики. - Настройка на видео кампания. - Прилики и разлики спрямо GDN. 5. Google Shopping – Обсъждане на структурата на пазарските кампании и инструмента Google Merchant Center. - Конфигурация на пазарска кампания. - Насоки за оптимизация. 6. Анализ на резултатите от кампанията в Google Ads – какво да търсите след това? 7. Q&A - Консултация с обучителя

Изисквания

Основни познания по интернет маркетинг.

 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории