План на курса
1. Въведение в Google Ads - характеристики, структура на акаунта, видове кампании 2. Google Search мрежа (GSN) - Основни кампании и нейната структура (кампания/рекламна група/реклама+ключова дума). - Изследване на ключови думи. - Конфигуриране на примерна GSN кампания. - Обсъждане на качествения рейтинг. - Динамични кампании в търсачките. - Добри практики за оптимизация. 3. Google Display Network (GDN) – Конфигурация на примерна GDN кампания. - Обсъждане на ограничаване и изключване на съдържание. - Поведенческо (включително ремаркетинг) и контекстно насочване към GDN - подробно описание / характеристики. - Създаване на адаптивни реклами. - Добри практики за оптимизация. 4. YouTube Ads (YT) – Видове видео кампании – подробно описание и характеристики. - Настройка на видео кампания. - Прилики и разлики спрямо GDN. 5. Google Shopping – Обсъждане на структурата на пазарските кампании и инструмента Google Merchant Center. - Конфигурация на пазарска кампания. - Насоки за оптимизация. 6. Анализ на резултатите от кампанията в Google Ads – какво да търсите след това? 7. Q&A - Консултация с обучителя
Изисквания
Основни познания по интернет маркетинг.
Oтзиви от потребители (2)
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Идеята, че мога да задавам всякакви въпроси и да преминавам от една тема към друга и фактът, че обучението беше настроено на правилното ниво за това, което трябваше да знам.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated