План на курса
1. Въведение в Google Ads – характеристики, структура на акаунта, видове
кампании
2. Google мрежа за търсене (GSN)
- Основни кампании и тяхната структура (кампания/рекламна група/реклама+ключова дума).
- Изследване на ключови думи.
- Конфигуриране на примерна GSN кампания.
- Обсъждане на качествения рейтинг.
- Динамични кампании в търсачките.
- Goот практики за оптимизация.
3. Google Display Network (GDN)
- Конфигуриране на примерна GDN кампания.
- Обсъждане на ограничаване и изключване на съдържание.
- Поведенческо (включително ремаркетинг) и контекстно насочване в GDN - подробно
описание / характеристики.
- Създаване на адаптивни реклами.
- Goот практики за оптимизация.
4. Реклами в YouTube (YT)
- Видове видео кампании - подробно описание и характеристики.
- Настройка на видео кампания.
- Прилики и разлики спрямо GDN.
5. Goогле Пазаруване
- Обсъждане на структурата на кампаниите за пазаруване и Google Merchant
Централен инструмент.
- Конфигуриране на пазарска кампания.
- Насоки за оптимизация.
6. Анализ на резултатите от кампанията Google Ads – какво да търсите след това?
7. Q&A - Консултация с обучителя
Изисквания
Основни познания по интернет маркетинг.
Oтзиви от потребители (2)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод