План на курса
Основи на Google Ads
- Настройки на акаунта и управление на потребителите Най-добрата структура на акаунта за 2023 г. Какво е качествен рейтинг и как той влияе върху вашите реклами
Search Настройка на кампании
- Search общ преглед на кампаниите Как да направите проучване на ключови думи Списъци с отрицателни ключови думи Кампании с марка срещу марка Създаване на структура на кампании в електронни таблици/Excel Как да напишем завладяващи реклами, които продават Как да качите кампании в Google Ads Editor
Разбиране на това как Google работи алгоритъмът за офериране за реклами Стратегии за офериране за ръчно офериране и максимизиране на кликванията Стратегия за офериране за максимизиране на реализациите Увеличаване на стойността на реализацията с целева ROAS стратегия за офериране Какво е ROAS на рентабилност и как да изчислите вашата целева ROAS Използване на стратегии за офериране за портфолио
- Сравнение на стратегии за офериране
Управление на програми в Merchant Center
- Настройка на кампании за максимална ефективност
Процес на настройка на стандартни кампании за пазаруване Усъвършенствана техника за провеждане на кампании за максимална ефективност и стандартни кампании за пазаруване едновременно, за да удвоите приходите си
- Настройка на кампании в YouTube
Опции за насочване в реклами в Youtube - Кампании за повторно насочване и търсене на клиенти Настройка и структуриране на кампании Най-добри практики за рекламни послания Как да опресните вашите видеоклипове
- Настройка на кампании за откриване и дисплей
Опции за насочване в кампании за откриване и дисплей - Кампании за повторно насочване и търсене на клиенти Настройка и структуриране на кампании Най-добри практики за рекламни послания
- Оптимизация на кампаниите
Search оптимизиране на кампании Оптимизиране на кампании за максимална ефективност Оптимизиране на стандартни кампании за пазаруване Оптимизиране на Youtube кампании Оптимизиране на кампании за откриване и дисплей Използване на инструменти на трети страни за оптимизиране на кампании в Google Ads
- Google Рекламни правила и скриптове
Използване на правила за автоматизиране на оптимизацията на акаунт Използване на скрипт за автоматизиране на оптимизиране на акаунт
- Google Общ преглед на Мениджър на маркери
Предимства от използването на Google Tag Manager Google Общ преглед на Tag Manager
- Google Настройка на рекламен маркер
Как да внедрите Google Рекламен маркер на уебсайта Настройка на подобрените реализации
- Google Analytics 4 Основи
Как да настроите акаунт в GA4 и да го свържете с Google Реклами Настройка на събития в GA4 Настройка на аудитории в GA4 Несъответствия в данните между Google Реклами и Анализ
Изисквания
Нито един
Oтзиви от потребители (2)
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Идеята, че мога да задавам всякакви въпроси и да преминавам от една тема към друга и фактът, че обучението беше настроено на правилното ниво за това, което трябваше да знам.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated