План на курса

Основи на Google Ads

    Настройки на акаунта и управление на потребителите Най-добрата структура на акаунта за 2023 г. Какво е качествен рейтинг и как той влияе върху вашите реклами

Search Настройка на кампании

    Search общ преглед на кампаниите Как да направите проучване на ключови думи Списъци с отрицателни ключови думи Кампании с марка срещу марка Създаване на структура на кампании в електронни таблици/Excel Как да напишем завладяващи реклами, които продават Как да качите кампании в Google Ads Editor
Google Общ преглед на редактора на реклами
  • Настройка на динамични Search рекламни кампании
  • Преглед и настройка на разширенията на рекламите
  • Google Алгоритъм за наддаване за реклами и стратегии за наддаване
  • Разбиране на това как Google работи алгоритъмът за офериране за реклами Стратегии за офериране за ръчно офериране и максимизиране на кликванията Стратегия за офериране за максимизиране на реализациите Увеличаване на стойността на реализацията с целева ROAS стратегия за офериране Какво е ROAS на рентабилност и как да изчислите вашата целева ROAS Използване на стратегии за офериране за портфолио

      Сравнение на стратегии за офериране
    Google Настройка на Merchant Center
  • Google Създаване на акаунт в Merchant Center за реклами за пазаруване и свързване с него Google Процес на създаване на емисия за реклами Как да създадете емисия ръчно с помощта на електронни таблици Как да създадете емисия в платформи на трети страни и коя да използвате Най-добри практики за заглавия на продукти Как да създадете изображения на продукти които се открояват
  • Управление на програми в Merchant Center

      Настройка на кампании за максимална ефективност
    Настройка и структуриране на максимална ефективност Как да добавите сигнали за аудитория Настройка на групи активи Управление на продуктови списъци в кампании за максимална ефективност
  • Настройка на стандартни кампании за пазаруване
  • Процес на настройка на стандартни кампании за пазаруване Усъвършенствана техника за провеждане на кампании за максимална ефективност и стандартни кампании за пазаруване едновременно, за да удвоите приходите си

      Настройка на кампании в YouTube

    Опции за насочване в реклами в Youtube - Кампании за повторно насочване и търсене на клиенти Настройка и структуриране на кампании Най-добри практики за рекламни послания Как да опресните вашите видеоклипове

      Настройка на кампании за откриване и дисплей

    Опции за насочване в кампании за откриване и дисплей - Кампании за повторно насочване и търсене на клиенти Настройка и структуриране на кампании Най-добри практики за рекламни послания

      Оптимизация на кампаниите

    Search оптимизиране на кампании Оптимизиране на кампании за максимална ефективност Оптимизиране на стандартни кампании за пазаруване Оптимизиране на Youtube кампании Оптимизиране на кампании за откриване и дисплей Използване на инструменти на трети страни за оптимизиране на кампании в Google Ads

      Google Рекламни правила и скриптове

    Използване на правила за автоматизиране на оптимизацията на акаунт Използване на скрипт за автоматизиране на оптимизиране на акаунт

      Google Общ преглед на Мениджър на маркери

    Предимства от използването на Google Tag Manager Google Общ преглед на Tag Manager

      Google Настройка на рекламен маркер

    Как да внедрите Google Рекламен маркер на уебсайта Настройка на подобрените реализации

      Google Analytics 4 Основи

    Как да настроите акаунт в GA4 и да го свържете с Google Реклами Настройка на събития в GA4 Настройка на аудитории в GA4 Несъответствия в данните между Google Реклами и Анализ

    Изисквания

    Нито един

     7 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (2)

    Свързани Kурсове

    Basic Google Ads

    7 Hours

    Internet marketing in practice

    7 Hours

    Understanding Your Brand and Your Business

    21 Hours

    Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

    7 Hours

    Свързани Kатегории