План на курса

Маркетинг в Интернет

    Какво е социални медии? Феноменът на онлайн общностите Примери за настоящи интернет кампании Основните предимства на социалните медии пред традиционните комуникационни канали Социалните медии и ползите за рекламния бизнес, произтичащи от кампанията Социални медии Избор на комуникационен канал Електронни потребители – по-скоро участници, отколкото потребители – кои са, те са търсите и какво очаквате? Основна терминология в електронния маркетинг Насочване към онлайн реклама Показателите за ефективност Дейности за ефективност и оптимизация Социални мрежи: обхват, работа, функция Изграждане на общност около марката - цели и методи Маркетинг на ангажираност в социалните мрежи Word на Mouth Marketing - Възможности и заплахи и кодекс за добри практики. Вирусен маркетинг - как да проектираме успешна вирусна кампания рекламни кампании Справяне с критични ситуации

Преглед и спецификации на основните комуникационни платформи и тяхното използване в различни индустрии

    Facebook Twitter Микроблогове Дискусионни форуми YouTube Нашият клас Фирмен блог Услуги новини Гражданска журналистика Сътрудничество с блогъри

Създаване на изображение

    Създайте имидж на кампания в мрежата Основни принципи за създаване на комуникационни стратегии в социалните медии Ефективна комуникация в интернет Език Интернет. Върху какво да наблегнем и от какво да се откажем. Мобилни технологии. Правила за добро изпращане на бюлетини по имейл

Анализ и наблюдение дали действията ни постигат желаните ползи

    Налични аналитични инструменти и тяхното приложение в практиката: Statistics Facebook и YouTube Google Analytics Наличен инструмент за наблюдение на социалните медии Практическо измерване на ROI, цената за получаване на потребителя / клиента и тяхното активиране Оценка на въздействието на социалните медии върху имиджа на марка като цяло

Казуси

Завършване на обучение и оценка

 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Understanding Your Brand and Your Business

21 Hours

Свързани Kатегории