План на курса

    Хората не вземат решения във вакуум Психологията на числата Как хората оценяват цените в серия Използване на опции за продажба чрез сравнение Как да създадете опции за максимални продажби, част 1 Как да създадете опции за максимални продажби, част 2 Как да създадете опции за максимални разпродажби, част 3 Ефектите от края на цените на не-луксозните пазари Ценообразуване за луксозни стоки Как да увеличим възприеманата стойност в пакет от стоки Ценообразуване при разпродажба Принципи на преговори и оферти Повишаване на възприятието за качество и стойност чрез цена Други стратегии за ценообразуване

Изисквания

Това не изисква реални предпоставки, освен желание за подобряване на продажбите и бизнес резултатите с бизнес идеите и науката, разработени от някои от най-големите световни компании и водещи поведенчески мислители - включително носители на Нобелова награда.

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории