План на курса

Въведение

    Преглед на Salesforce Marketing Cloud ключови функции и предимства Разбиране на Salesforce Marketing Cloud архитектурата Интеграция със Salesforce CRM

Email Студио

    Основи на имейл маркетинга Навигиране в Email интерфейса на Studio Създаване и управление на имейл шаблони Сегментиране и управление на абонати Провеждане на A/B тестване и имейл анализ

Конструктор на пътешествия

    Въведение в пътешествията на клиентите Проектиране и изграждане на пътувания на клиентите Задействане на механизми и настройки на пътуването Персонализиране и динамично съдържание Анализиране на ефективността на пътуването

Изграждане на аудитория и сегментиране

    Разбиране на създателя на аудитории Създаване на сегментирани аудитории Импортиране и управление на данни Стратегии за междуканално сегментиране

Студио за автоматизация

    Въведение в автоматизацията на маркетинга Интерфейс и функции на студио за автоматизация Изграждане и управление на работни потоци за автоматизация Интегриране на автоматизация с пътувания Отчитане и анализи за автоматизация

Мобилно студио

    Основни положения за мобилния маркетинг SMS и MMS маркетингови стратегии Настройване на мобилни кампании Мобилни съобщения и насочени известия Анализиране на ефективността на мобилния маркетинг

Социално студио

    Интегриране на социални медии с маркетингов облак Маркетингови стратегии за социални медии Управление на съдържание и ангажираност в социалните медии Социално слушане и анализи

Advertising Студио

    Преглед на рекламно студио Създаване и управление на рекламни кампании Изграждане на аудитория за реклама Проследяване и измерване на ефективността на рекламите

Данни Management

    Разбиране на структурата на данните в маркетинговия облак Техники за импортиране и експортиране на данни Защита на данните и съответствие Използване на разширения за данни и SQL заявки

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

    Основно разбиране на дигиталния маркетинг Основно познаване на Salesforce CRM

Публика

    Специалисти по маркетинг Salesforce администратор
 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (7)

Свързани Kурсове

Salesforce with HTML5 and CSS3

14 Hours

Customer Relationship Management (CRM)

7 Hours

Odoo for Developers

21 Hours

Свързани Kатегории