Обучението по ITIL® демонстрира чрез интерактивни практически упражнения как да се управлява ИТ услугата, за да се предложи по-голяма стойност на клиентите.
Кристал бизнес център
ул. "Осогово" 40, София, Bulgaria, 1303
Кристал Бизнес Център се намира в централната част на София, на ъгъла на ул. „Осогово”. и бул. "Тодор Александров" Сградата е лесно достъпна чрез метрото (само на 50 м от гара Опълченска) и друг обществен транспорт. Общата му площ е 8000 кв.м. Офисната площ е 6171 кв.м.
Този курс с инструктор на място (онлайн или на място) е насочен към IT професионалисти на средно ниво и мениджъри на ICT услуги, които искат да разберат и прилагат основните принципи и практики на ITSM, базирани на ITIL 4.
До края на този курс участниците ще бъдат способни да:
Разберат ключовите концепции и структурата на ITIL 4.
Прилагат практики за дизайн и архитектура на услуги, съгласни с принципите на ITIL 4.
Имплементират ефективна доставка и устойчивост на ICT услуги.
Този курс е предназначен за всички, които имат нужда от разбиране на Управлението на ИТ услуги (IT Service Management), за да оказват по-добра стойност на клиентите. Той е подходящ както за целия персонал и мениджмента в ИТ, така и за клиенти, които работят близо с ИТ за подкрепа на бизнес нуждите. Курсът също е предназначен за студенти, търсещи сертификация ITIL® 4 Foundation и искат да се подготовят за изпита по ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation въз основува кандидатите, да разглеждат управлението на ИТ услуги чрез модел „от край до край“ за създаване, доставяне и непрекъснато подобряване на технологично обезпечени продукти и услуги.
ITIL 4® Foundation еквипира кандидатите с:
Холистичен подход за насърчаване на общото създаване на стойност с клиенти и други заинтересовани страни в формата на продукти и услуги
Ръководящите принципи на ITIL 4®
Четирите размера на Управлението на услуги
Основни концепции от Lean, Agile, DevOps и защо те са важни за доставяне на бизнес стойност
Как практиките, описани в ITIL 4® , ще запазят цеността и значимостта, предоставена от текущите процеси ITIL®, като същевременно ще разширият за интеграция с различни области на управлението на услуги и ИТ, от изискванията до стойност.
Кому е предназначен ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation е подходящ за индивиди, които имат нужда от основно разбиране на рамката ITIL® и как тя може да се използва за подобряване качеството на управлението на ИТ услуги в организация. Сертификацията е важна и за ИТ професионалисти, които работят в организация, приела ITIL®, затова те трябва да са запознати и да допринасят към общата програма за подобряване на услугите.
ITIL 4® продължава да подкрепя ИТСМ общността, като се разширява до по-широка група професионалисти, работещи в цифровия свят, водейки как ИТ интерфейсира и води по-широката бизнес стратегия.
Прочети повече...
Последна актуализация:
Отзиви от потребители (1)
I really like the communication skills
Javed Ahmed - Sharjah Documentation & Archive Authority
Онлайн ITIL обучение в София, ITIL тренировъчни курсове в София, Уикенд ITIL курсове в София, Вечер ITIL обучение в София, ITIL водени от инструктор в София, ITIL обучение едно-в-едно в София, Вечер ITIL курсове в София, ITIL обучител в София, ITIL частни курсове в София, Онлайн ITIL обучение в !регион, ITIL тренировъчна програма в София, ITIL обучение в София, ITIL класове в София, ITIL инструктор в София, ITIL водени от инструктор в София, ITIL на място в София, Уикенд ITIL обучение в София