Онлайн или на място, водени от инструктор курсове за обучение на живо за асертивност демонстрират чрез интерактивна дискусия и практическа практика основите и темите за напреднали на асертивността. Обучението за асертивност се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в София или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в София. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Кристал бизнес център
ул. "Осогово" 40, София, Bulgaria, 1303
Кристал Бизнес Център се намира в централната част на София, на ъгъла на ул. „Осогово”. и бул. "Тодор Александров" Сградата е лесно достъпна чрез метрото (само на 50 м от гара Опълченска) и друг обществен транспорт. Общата му площ е 8000 кв.м. Офисната площ е 6171 кв.м.
Високо участие курс, включващ индивидуални и групови дискусии и умения практика, за да се даде възможност на делегатите да споделят идеи и да развиват своите умения нива.
публиката
Всеки, който иска да подобри уменията си
АИМ
Този курс има за цел да повиши увереността и способността на делегата да комуникира уверено и уверено с колеги и клиенти.
Целите
В края на програмата участниците ще:
Разбиране и преодоляване на бариерите, за да бъде асистент
Признаване на поведенческите черти в себе си и другите и научаване на ефективни стратегии за тяхното управление
Общувайте ефективно с широк спектър от хора, за да постигнете печеливша ситуация, където е възможно
Goал
Обучението ще има за цел да прегледа и подобри компетенциите, необходими за постигане на техните бизнес цели по отношение както на индивидуалната работа, така и на работата в екип, по-специално чрез придобиване на умения от участниците като:
Изграждане на ефективен стил на общуване с другите
Практически анализ на бариерите в комуникацията и активни техники за предотвратяване на възникването им
Изграждане на връзки за монтаж на поддръжка
Ефективна работа в екип
Осъзнаване на взаимно влияние в отношения екип-звено и звено-екип
Способността да се използват различни техники за управление на конфликти
Промяна на техните нагласи и конструктивно моделиране на поведение (напр. асертивна поза)
Метод на работа
Обучението е замислено като интерактивно, като участниците споделят над 80% от времето. Всяка сесия следва подобна динамика: откриване на нови навици за упражнения (за изграждане на информираност), мини-лекция за техниките (знания), практикуване на нови тактики и техники (умения). След приключването на всяка сесия участниците получават помощни материали за обсъжданите сесии.
Практическият материал се обобщава, като се изнася мини лекция, обясняваща теоретичната основа и основните психологически механизми, които участниците изпитват, докато работят в стаята за обучение.
Цел на обучението:
За всички, които се стремят към ефективно и ефикасно справяне с конфликтни ситуации. Обучение за хора, които искат да развият уменията си за използване на конфликта в работата на екипа, които имат за цел да развият умение за прилагане на стратегии, методи и техники за управление на конфликти.
Ползи от курса на обучение:
Използване на методи и техники за разрешаване на конфликтни ситуации, ефективно управление на конфликти, ефективна комуникация в конфликтни ситуации, умела подготовка на нуждите от анализ на страните в конфликта и формулиране на проблема, използване на умения за управление на стреса, емоционални и асертивни техники при разрешаването на такива конфликти.
Умения, придобити по време на обучението:
общуват ефективно в конфликтни ситуации
идентифицирайте източниците на конфликт
анализ на потребностите на страните в конфликта и формулиране на проблема
използване на методи и техники за разрешаване на конфликти
към принципите на асертивност и управление на емоциите при разрешаване на конфликти
прилагане на принципите на асертивната съпротива срещу подправяне
подходящо поведение в конфликт
прилагат тези управление на стреса, емоционален
Метод на обучение:
лекции, симулации, казуси, ролеви игри, даване на обратна връзка на участниците
Ролите на екипа, идентифицирани от д-р Мередит Белбин, се използват широко в организациите по целия свят. Този курс ще ви насочи през теорията за ролята на екипа, за да ви помогне да идентифицирате начини да използвате силите си за вашето предимство и да управлявате слабостите си възможно най-добре. Курсът е подходящ за хора, които искат да се научат да функционират по-добре в, или подобряване на тяхното управление на, екипи. Също така е идеален за съществуващи екипи, които заедно могат да разгледат начини да работят по-ефективно в конкретната си среда.
Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Публика
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите, свързани с общуването и оказването на влияние:
Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
Оценяват нуждата да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни Обясняват как да се справят с трудните ситуации, които могат да срещнат в офиса
В един все по-глобализиран свят ние работим в по-мултикултурна среда, където са възможни конфликти между индивиди и групи. Основното убеждение зад разрешаването на конфликти е, че конфликтите са неизбежни, но че са управляеми.
Assertiveness, самоувереността, способността за преговори, междуличностните и други умения са от основно значение за подпомагане на разрешаването на конфликти. В ежедневието си се сблъскваме с много случаи, когато съзнателно или несъзнателно (с членове на семейството, приятели, клиенти, бизнес партньори) управляваме конфликти. Овладяването на разрешаването на конфликти помага за ефективното разрешаване на конфликти, както и ни помага да общуваме по-добре, да убеждаваме ефективно, да подобряваме бизнес резултатите, както и да подобряваме организационното и личното поведение и представяне.
Този курс предлага комбинация от теории и концепции, съчетани с групови упражнения и индивидуални дейности, за да се даде възможност на делегатите да споделят идеи и да развиват своите умения.
Цели:
Да разберем основите и нюансите на конфликтите в организациите
Да изследва ключови концепции, фактори, теории, типове и модели в разрешаването на конфликти
Да се открият типове личности, лидерски стилове, подкрепящи уменията за преговори
Да научите изкуството на увереност и самоувереност
Да експериментирате, изживявате и практикувате разрешаване на конфликти
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около Influencing and Avoiding Conflict с: Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Цели на курса
До края на курса делегатите ще могат да:
Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
формат
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Този двудневен курс е предназначен за хора, които искат да постигнат по-добри резултати от преговорите си с клиенти, доставчици и колеги. Той учи на уменията и тактиките, използвани от ефективните преговарящи, и изгражда увереността, необходима за успех.
Делегатите научават различните стилове на преговори и как да увеличат максимално личната си власт, като същевременно защитават важни взаимоотношения. Курсът е с високо участие с комбинация от лекция, дискусия, обучение и упражнения.
Read more...
Последна актуализация:
Oтзиви от потребители (8)
SAMART Goal и концепция за преговори
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Курс - Negotiation Skills
Машинен превод
Яснота на дискусията. Обучителят се свързва с участниците. Приятна и щастлива аура на треньора.
Mona Liza - IT
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Тъй като беше 1:1, персонализирането на съдържанието.
Patricia - Embraer
Курс - Influencing and Avoiding Conflict
Машинен превод
Отличен треньор, с реч, изцяло съобразена с аудиторията. Много съдържание.
Carole - Axway
Курс - Communicating and Influencing For Team Members
Машинен превод
добър баланс между теории и практики
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Курс - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Машинен превод
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Курс - Assertiveness
The team vs. team exercise. It made me cognizant of the negative behaviours of my strong areas.
Jordan Ruegg
Курс - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Курс - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Online Assertiveness training in София
Weekend Assertiveness training in София
Evening Assertiveness courses in София
Assertiveness coaching in София
Assertiveness boot camp in София
Assertiveness instructor in София
Assertiveness trainer in София
Assertiveness instructor-led in София
Assertiveness classes in София
Assertiveness on-site in София
Assertiveness private courses in София
Assertiveness one on one training in София, Assertiveness coaching in София, Online Assertiveness training in София, Assertiveness instructor-led in София, Assertiveness boot camp in София, Assertiveness private courses in София, Assertiveness one on one training in София, Assertiveness on-site in София, Assertiveness classes in София, Weekend Assertiveness training in София, Assertiveness instructor in София, Evening Assertiveness courses in София, Assertiveness trainer in София