План на курса
Въведение в комуникацията
- комуникационния процес и неговите етапи значението на вербалните и невербалните комуникационни техники и инструменти за ефективна комуникация
Принципите на ефективната комуникация като основен елемент за ефективните контакти във вашата организация
- собствен самоанализ стил на общуване комуникационни грешки комуникационни бариери етапи на развитие на междуpersonal контакт директна комуникация и телефонна комуникация
Комуникация в организации
- мрежова комуникация в една организация, модели на информационни потоци и задачи за тяхното оптимизиране и инструменти за вътрешна комуникация
Ефективни разговори
- развитие на представата за себе си като подател и получател на съобщение фактори, влияещи върху качеството на професионалните контакти между персонала активно слушане като инструмент за ефективна комуникация объркващи фактори изслушване и разбиране на речта изкуство на задаването на въпроси психологически механизми и техники за въздействие
Стъпки за изграждане на екипа и тяхното влияние върху сътрудничеството
- етапи на развитие на екипа: принципи на работа и опасности за всеки от тях начин за работа по всички тях екипни роли и тяхното идентифициране
Конфликтът и конкуренцията в групата като най-голямата заплаха за сътрудничеството
- източници на видовете конфликти стратегии за справяне с конфликта конкуренция в групата: плюсове и минуси
Източници на видовете конфликти
В хармония един с друг и добри отношения с другите – концепцията за асертивно поведение
- концепцията за асертивност вашите собствени права, когато решите да бъдете асертивни типове поведение: агресивно поведение, покорно, асертивно изграждане на „Аз“ съобщения като основа за асертивно изразяване на мнения, преценки и емоции защо се страхуваме да кажем „не“ - какво ни спира самоутвърждаващото се лечение, произтичащо от самия него
Какво означава да се уважаваме един друг - какво ще стане, ако се съгласим или откажем
- способност да отричате и отказвате допускане способност да аргументирате манипулация приемане на отрицателни и положителни отговори на форми на критика даване на конструктивна обратна връзка
Oтзиви от потребители (6)
Свобода и без натиск или "призиви за отговори".
Maciej - Kaczmarski Group
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
това е на тагалог, така че аз/ние можем да се изразяваме свободно
Jenny - IT
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Яснота на дискусията. Обучителят се свързва с участниците. Приятна и щастлива аура на треньора.
Mona Liza - IT
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Атмосферата и свободата на изнасяне на лекции.
Marcin - Kaczmarski Group
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Идеята за провеждане на обучението, спокойна атмосфера, начин на предаване на знания, усмивка и професионализъм
Klaudia - Kaczmarski Group
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Вниманието на обучителя към всяка тема, която искахме да обсъдим, всичко беше обгрижено
Anna - Kaczmarski Group
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated