Курс за обучение по Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Публика
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите, свързани с общуването и оказването на влияние:
- Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват нуждата да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни Обясняват как да се справят с трудните ситуации, които могат да срещнат в офиса
План на курса
Този курс е почти идентичен с курса за членовете на екипа (вижте отделна схема), но с тези промени:
- Има допълнителен модул, озаглавен: Leadership v Management, който обхваща:
- Приликите и разликите между Leadership и Management. Какво прави един велик лидер; какво прави страхотен мениджър?
- Management Стилове
- Има допълнителен модул, озаглавен: Доставяне на промяна, който обхваща:
- Защо промяната работи/не работи
- Промяна на принципите
- Съпротива срещу промяната – и защо понякога съпротивата срещу промяната е полезна
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участници.
Курс за обучение по Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Booking
Курс за обучение по Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Enquiry
Oтзиви от потребители (2)
Бих искал да благодаря на треньора Абхи за това ползотворно обучение. Оценяваме го, че се опитва да опознае всички присъстващи, за да може по-добре да се погрижи обучението за нашите нужди. Харесва ми как имаше баланс между теория и дейности, който ни държи ангажирани. И колко точно и сбито беше съдържанието.
Rainey Clarecia - Talentvis
Курс - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Машинен превод
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Курс - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Leadership 101
7 ЧасаТова обучение, провеждано от инструктор, на живо в България (онлайн или на място) е направено за професионалисти на начален ниво или бъдещи лидери, които искат да разберат основните концепции и практики на ефективно лидерство.
След завършване на това обучение участниците ще могат да:
- Разберат какво е лидерство и какво го отличава от мениджмънт.
- Определят и развиват ключови лидерски компетентности и стилове.
- Поставят значими цели и ги комуникират ефективно.
- Създават доверие и влияят на другите чрез ефективна комуникация.
Advisory & Leadership Skills
14 ЧасаТова инструкторско управляемо живо обучение в България (онлайн или офлайн) е част от компетентността на данните на науката (Домейн: Advisory & Leadership) и се насочва към професионали, които желаят да развият въздействащи умения за комуникация, решение на проблеми и лидерство за да преуспят в екипи по данни или анализ.
Край尾部的一些翻译不太自然,让我稍微调整一下以确保流畅性:
Това инструкторско управляемо живо обучение в България (онлайн или офлайн) е част от компетентността на данните на науката (Домейн: Advisory & Leadership) и се насочва към професионали, които желаят да развиат въздействащи умения за комуникация, решение на проблеми и лидерство, за да преуспят в екипи по данни или анализ.
Крайа на това обучение участниките ще могат да:
- Применят структурирано решаване на проблеми и техники за анализа на основната причина.
- Ефективно комуникират възприятията си чрез убедителни приказки и визуализации.
- Провеждат инициативи за промяна и влиятелят си на залъгателите с увереност.
- Разправлят проекти, свързани с данни, използвайки ясна и практична рамка.
Coaching Skills
7 ЧасаПублика
Персонал, който трябва да бъде напълно подготвен да предоставя висококачествени коучинг сесии
- На отделни членове на техния персонал
- На техните отбори
- На лица, които не са пряко свързани със собствените си екипи, но които биха оценили техния независим – и без осъждане – принос
Формат на курса
Комбинация от:
- Улеснени дискусии
- Делегирани коучинг сесии – с пълна обратна връзка
До края на курса делегатите ще могат да:
- Дефинирайте „Коучинг“ и обяснете подробно използването на Коучинг за подобряване на индивидуалното и екипното представяне – по-специално във връзка с използването му за разбиране на причините зад (и коригиране) на недостатъчно представяне
- Провеждайте смислени коучинг сесии
Coaching and Mentoring
7 ЧасаТози курс предоставя цялостно разбиране на коучинга и наставничеството като решаващи процеси за професионално израстване и развитие на работното място. Чрез подробно проучване и практически приложения, участниците ще придобият необходимите умения за ефективно използване на техники за коучинг и наставничество, съобразени с различните етапи на кариерата.
Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
7 ЧасаДо края на това обучение участниците ще могат:
- Развийте по-силна представа за различните подходи към съвременното предоставяне на обучение.
- Способен да свърже текущата доставка с нови и свежи подходи в доставката на обучение.
- Създайте адаптивна и проактивна учебна програма, която ще увеличи максимално дигитализацията и всички нейни предимства.
- Водете организацията в прилагането на дигитална трансформация към учене
Формат на курса
- Обучение, водено от инструктор чрез онлайн доставка
- Интерактивно планиране с резултати
- Цифрови ледоразбивачи
- Курсови работи
DZM – delegating tasks and motivating employees
14 ЧасаДелегирането на задачи и мотивирането на служителите са ключови умения за ефективно управление на екип. Това включва разбиране на компетенциите на служителите, ясно дефиниране на очакванията, като в същото време се доверява и делегира отговорност. Редовно проверявайте напредъка и предлагайте конструктивна обратна връзка, за да мотивирате служителите: Признавайте постиженията: Публичното и частното признаване на успехите на служителите засилва мотивацията за продължаване на работата. Включването на служителите в процесите на вземане на решения им дава усещане за важна роля в компанията. Организационната култура, която насърчава уважението, подкрепата и баланса между професионалния и личния живот, мотивира служителите да работят по-добре. Действайте в съответствие с ценностите и очакванията, които сте задали на служителите си, за да ги вдъхновите да предприемат действия. Ефективното делегиране на задачи и мотивирането на служителите изисква гъвкавост, съпричастност и постоянно адаптиране към нуждите на екипа. Подкрепата на служителите, разбирането на тяхната мотивация и развитието на уменията са ключови елементи на успеха в тази област.
Enneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към мениджъри на средно ниво, които желаят да приложат прозрения на Enneagram за подобряване на лидерските умения, подобряване на екипната динамика и стимулиране на организационния успех.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Придобийте солидна основа в системата Енеаграма, включително деветте типа личности, крила, нива на развитие и центрове на интелигентност.
- Използвайте енеаграмата, за да изследвате и идентифицирате типа личност, включително силни, слаби страни и възможности за растеж.
- По-добро разбиране на членовете на екипа, подобряване на комуникацията, разрешаване на конфликти и насърчаване на екипна среда за сътрудничество.
- Съгласувайте екипните и организационните цели, управлявайте ефективно промените и култивирайте иновативна и адаптивна организационна култура.
Hosting Online Meetings
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към обучители, консултанти, лидери и комуникатори във всяка област, които желаят ефективно и ефективно да улесняват уеб конференции, използвайки различни виртуални платформи.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Научете как ефективно да улеснявате онлайн срещи за отдалечени участници.
- Създайте безопасна и ангажираща виртуална среда за уеб конференции, като зададете правилния тон и начин на мислене.
- Управлявайте онлайн срещите по-ефективно, като изберете подходяща платформа и се запознаете с технологията.
- Дръжте участниците ангажирани чрез стимулиране на онлайн разговори.
- Изградете по-дълбоки връзки с участници и други практици, за да се учите колективно и да придобиете ценна информация.
Leadership Development for Engineers
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към инженерни лидери и инженери, които желаят да анализират, управляват и развиват своите лидерски умения.
До края на това обучение участниците ще могат да използват силните страни, да прилагат ценности, да управляват стреса, да решават проблеми и да изградят план за развитие, за да бъдат ефективен инженерен лидер.
Leadership in the new economy
21 ЧасаВ края на курса участниците трябва да могат:
- Придобиване на разбиране за самовладеенето като основа за вдъхновяващи лидери Укрепване и поддържане на техните способности за изпълнение и допринасяне за създаването на култура с висока производителност Водене на културна трансформация и процеси на промяна в съответните им области на влияние, използвайки емоционална интелигентност и инструменти за управление на промените
Методология:
- Лекционни семинари Видео, показващо ролеви игри
Managing Remote Teams
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към мениджъри и ръководители, които желаят да приложат правилните инструменти, умения и методологии за управление на отдалечени екипи.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Изследвайте отдалечено ръководство, структури и компоненти за успешно адаптиране на настройка за отдалечена работа.
- Развийте доверие, цели, култура и работа в екип, за да създадете ефективен и продуктивен отдалечен екип.
- Използвайте съществуващите инструменти и технологии за подобряване на виртуалната комуникация и сътрудничество.
- Прилагане на методи за поставяне на цели и управление на проекти за измерване на ефективността на отдалечен екип.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 ЧасаПублика
Мениджъри, ръководители на екипи и членове на персонала, които смятат, че:
- Те посещават твърде много срещи
- Времето им е „откраднато“ от други хора
- Те не могат да стигнат до дъното на ежедневната си работа поради липса на планиране, предвиждане или приоритизиране
Формат на курса
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
- Улеснени дискусии
- Слайд презентации
- Упражнения и казуси
До края на курса делегатите ще могат да:
- Оценяват необходимостта от ефективно управление на срещите – зачитайки времевия натиск на онези, които канят на срещи
- Следвайте стандартните процеси за обаждане, управление и подготовка на резултатите от срещите
- Оценявайте по-широко някои от начините за по-ефективно управление на себе си и времето си: да работите по-умно, а не по-трудно...
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 ЧасаПреглед
Този 5-дневен курс ще помогне на делегатите да развият стратегическото си мислене, планиране и управленски умения, включително тактическите и оперативните изисквания за успешно изпълнение в банкова среда. Курсът ще се справи с трудни въпроси на управлението на конфликтите, управлението на промяната, какво прави добър лидер и как да мотивирате екип. Използвайки интерактивни проучвания на случаите, както и отрасълни примери, делегатите ще бъдат насърчавани да споделят опит и предизвикателства, за да помогнат в изграждането на практически и работно фокусирани решения, които те могат да вземат обратно и да използват в действителност.
Основната цел на програмата е да снабди ръководителите с уменията за сканиране на бизнес средата, за да открие печеливши бизнес възможности, както и да разработи стратегии за спечелване на конкурентно предимство в все по-конкурентна бизнес среда. Между другото, програмата ще осигури и разбиране за лидерството на най-добрите практики и поведение, което ще укрепи способността на изпълнителите да се справят с сложността и несигурността на управлението на висока производителност финансова институция.
Цели за учене
След като присъстват на този курс, делегатите ще могат да:
- Опишете основните проблеми, с които се сблъсква голяма банка;
- Различни подходи към организационното планиране;
- Анализиране на текущата бизнес среда и влиянията, които засягат организацията;
- Анализ на вътрешните и външните ресурси на организацията;
- Пояснете различните подходи за управление на стратегията и я поставяте в бизнес плана;
- Оценявайте алтернативните стратегии за развитие, за да препоръчате най-подходящите за нуждите на фирмата стратегии.
- Прилагането на по-дълбоко разбиране на стратегическите планове за развитие;
- обсъжда обективно рисковете, ползите и разходите, които придружават изпълнението на новата стратегия, включително управлението на конфликтите в екип;
- определяне на подходи за управление на идентифицираните рискове;
- Анализиране на потенциалното въздействие върху неговата фирма (положителни и отрицателни), което ще доведе до прилагането на новата стратегия;
- Проектиране на политики, системи и процеси за успешно изпълнение на нововъзникващите стратегически планове;
- Открийте ключовите стъпки в управлението на промяната
Кой трябва да чака
- Продукти / Услуги мениджъри
- Новоизбрани, както и установени мениджъри и екипни лидери
- Глави на операциите
- Старши мениджъри на банки
- мениджъри на човешките ресурси
- Операционни мениджъри
- Marketing Мениджъри
Методология Курсът се състои от улеснени работилници, допълнени от изследвания на случая, извлечени от комбинация от публикувани реални примери и / или практически опит. Ще има и възможности за участниците да работят в малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да прилагат материала в контекста на собствените си организации / отдели. Отворените форуми също ще бъдат ключов елемент.
Stakeholder engagement and management – budowanie systemu wsparcia dla projektu
14 ЧасаЦелта на обучението ще бъде преглед и подобряване на компетенциите, необходими за постигане на бизнес целите, както по отношение на индивидуалната, така и в екипната работа, особено чрез придобиване от участниците на умения като: - Изграждане на ефективен стил на общуване с другите - Практически диагностика на комуникационни бариери и техники за активно предотвратяване на тяхното възникване - Способност за ефективно упражняване на влияние и убеждаване - Промяна на собствените нагласи и моделиране на конструктивно поведение (напр. асертивна нагласа)
Women in Leadership
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към жени, които искат да научат за ролите и очакванията на жените в лидерството. Чрез разнообразни упражнения и дискусии участниците ще укрепят своята увереност и ще развият основни управленски и бизнес умения като лидер по пътя си към това да станат модели за подражание в своите организации.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете ролята на жените лидери в организациите.
- Развийте лидерско мислене.
- Демонстрирайте лидерство в управлението на екипа и вземането на решения.