План на курса

Поразбиране на себе си и другите

  • Какво ни кара да се държаме по определен начин?
  • Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изисквани от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи?
  • Обратна връзка: какви други хора ни виждат и как се отнасят към нас?

Комуникация

  • Как се комуникираме с другите?
  • Кои са предимствата и недостатъците на различните комуникационни медиуми?
  • Какво означава Ефективна комуникация и как я постигаме?
  • Нашите съответни стилове на мислене и учене и как могат да бъдат приложени в нашата ежедневна работа

Емоционален интелигентност

  • Емоции и техните последствия
  • Важността на разбирането на нашия „ЕК“ (в сравнение с по-стандартния ИК)
  • Петте етапа на емоционалната интелигентност на Големан:
    • Самосъзнание
    • Самоконтрол
    • Мотивация
    • Емпатия
    • Социални умения

Транзакционен анализ

  • Закога се държаме или реагираме по определен начин с колеги и клиенти?
  • Как можем да изградим връзки с колеги и клиенти?
  • Кои са ползите от „истинска връзка“ в нашите междуличностни отношения?

Управление на заинтересованите страни

  • Задоволяване на заинтересованите страни
  • Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни

Справяне с промените

  • Деветте ключови принципа за промяна
  • Емоционални реакции към промените
  • Съпротивление към промените – и ползите от съпротивлението

Изисквания

Публика

Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите, свързани с общуването и оказването на влияние:

  • Техните колеги
  • Шефовете им
  • Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории