План на курса

Същността и видовете конфликти. Видове конфликти, дължащи се на участниците

Теорията на конфликтните ситуации на Левин.

Основният източник на конфликт.

    ресурси разлики в техните цели взаимна зависимост на работата разлики в ценностите или възгледите организационна неяснота

Конфликти на функционални и дисфункционални

Изкривяване на възприятието, възникващо в конфликт

Динамиката на конфликта

    предхождаща фаза фаза на предизвикателство фаза на ескалация фаза на конфронтация

Стил на поведение чрез овладяване на конфликти; подходящо поведение в спора. Последиците от твърдото прилагане на различни стилове

Асертивите и развитието използват конфликти в работата на екипа. Асертивни умения, полезни при разрешаване на конфликти

Стратегиите, използвани в конфликтни ситуации:

    Аз печеля - ти губиш ти печелиш - аз проливам без да губя - замяната на конфликта със сътрудничество

Conflict Management. Основните методи и техники за разрешаване на конфликти

    преговори посредничество арбитраж

Работа с емоции в конфликт

Стрес, справяне в трудни ситуации

    въвеждането на антистрес тренировъчни методи за релаксация - фокусиране

Творчески принципи за разрешаване на конфликти.

Ефективната комуникация като основен инструмент за управление на конфликти.

    бариери пред комуникацията и разрешаването на конфликти вербални и невербални

Използване на техники за преговори за разрешаване на конфликти.

Обобщение на обучението

  14 Hours

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

  7 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

  14 Hours

Свързани Kатегории