План на курса

Въведение и преглед

Какво и защо за реинженеринг на бизнес процеси (BPR)

    Увеличаване на конкурентното предимство чрез радикален редизайн Необходимостта от реинженеринг Определяне какво е реинженерингът и какво не е Фокусиране върху бизнес процеса Постигане на целите за намаляване на разходите и генериране на приходи

Прилагане на доказана рамка CLAMBRE/UML за реинженеринг

    Стандарти за моделиране: UML и BPMN Клиенти срещу заинтересовани страни Идентифициране на дейности и информационна структура Творческо мислене на десния мозък

Насочване към клиента

Проучване на потребителския интерфейс

    Разширяване на клиентските роли с агрегиране Прецизиране на типове клиенти чрез генерализиране Създаване на точен клиентски профил

Документиране на ценностите и нуждите на клиента

    Предоставяне на услуги срещу предлагане на продукти Оценяване на удовлетвореността на клиентите: качество, гъвкавост, бързина, цена, обслужване Категоризиране на взаимоотношенията с клиенти с помощта на контролния списък PRIDE Оценяване на това доколко ефективно бизнес процесът отговаря на нуждите на клиентите

Моделиране на Business процеса

Точно определяне на процеси за реинженеринг

    Разкриване на основни бизнес процеси Избор на подходящи показатели за оценка на ефективността на процеса Откриване на антимодели на бизнес процеси Представяне на констатациите на висшето ръководство

Описване на ролите и отговорностите на работниците

    Идентифициране на аномалии в ролите на работниците с помощта на матрици за кръстосани препратки Картографиране на бизнес процес с помощта на UML диаграми на дейности Разделяне на дейности между роли

Анализиране на Business процеса

Детайлизиране на бизнес процеси

    Избор на подходящи UML инструменти Определяне на обхвата на процеса с UML диаграми на случаи на употреба Определяне на ключови бизнес участници Моделиране на алтернативни работни потоци Улавяне на неефективни бизнес дейности

Проучване на бизнес структурата

    Преразглеждане на организационната инфраструктура Картографиране на информация с помощта на диаграми на класове UML бизнес стереотипи Определяне на архитектура на процес с комуникационни диаграми Премахване на ограничителни структури

Препроектиране на Business процеса

Максимизиране на ползите от информационните технологии

    Уеб-активирана технология Взаимодействие чрез социални пространства Проектиране на перспективни бизнес системи Business интелигентни решения Корпоративни информационни системи

Предефиниране на границите на клиентския процес

    Адаптиране на бизнес процеса в полза на специфични типове клиенти Интегриране и капитализиране на технологичните възможности Персонализиране на процеса Посрещане и надхвърляне на очакванията на клиентите

Създаване на новия процес с помощта на най-добрите бизнес практики

    Включване на бизнес модели Разрешаване на аномалии в процесите Сравняване на стратегически алтернативи Осигуряване на трайно и надеждно управление на информацията

Разгръщане на процеса на преструктуриране

    Преобучаване на работната сила Свързване на показателите с удовлетвореността на клиентите Подкрепа за непрекъснато подобряване на процесите Мониторинг и измерване на резултатите Демонстриране на успех
 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Matlab for Prescriptive Analytics

14 Hours

Model Based Development for Embedded Systems

21 Hours

Свързани Kатегории