Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Въведение и преглед
Какво и защо за реинженеринг на бизнес процеси (BPR)
- Увеличаване на конкурентното предимство чрез радикален редизайн Необходимостта от реинженеринг Определяне какво е реинженерингът и какво не е Фокусиране върху бизнес процеса Постигане на целите за намаляване на разходите и генериране на приходи
Прилагане на доказана рамка CLAMBRE/UML за реинженеринг
- Стандарти за моделиране: UML и BPMN Клиенти срещу заинтересовани страни Идентифициране на дейности и информационна структура Творческо мислене на десния мозък
Насочване към клиента
Проучване на потребителския интерфейс
- Разширяване на клиентските роли с агрегиране Прецизиране на типове клиенти чрез генерализиране Създаване на точен клиентски профил
Документиране на ценностите и нуждите на клиента
- Предоставяне на услуги срещу предлагане на продукти Оценяване на удовлетвореността на клиентите: качество, гъвкавост, бързина, цена, обслужване Категоризиране на взаимоотношенията с клиенти с помощта на контролния списък PRIDE Оценяване на това доколко ефективно бизнес процесът отговаря на нуждите на клиентите
Моделиране на Business процеса
Точно определяне на процеси за реинженеринг
- Разкриване на основни бизнес процеси Избор на подходящи показатели за оценка на ефективността на процеса Откриване на антимодели на бизнес процеси Представяне на констатациите на висшето ръководство
Описване на ролите и отговорностите на работниците
- Идентифициране на аномалии в ролите на работниците с помощта на матрици за кръстосани препратки Картографиране на бизнес процес с помощта на UML диаграми на дейности Разделяне на дейности между роли
Анализиране на Business процеса
Детайлизиране на бизнес процеси
- Избор на подходящи UML инструменти Определяне на обхвата на процеса с UML диаграми на случаи на употреба Определяне на ключови бизнес участници Моделиране на алтернативни работни потоци Улавяне на неефективни бизнес дейности
Проучване на бизнес структурата
- Преразглеждане на организационната инфраструктура Картографиране на информация с помощта на диаграми на класове UML бизнес стереотипи Определяне на архитектура на процес с комуникационни диаграми Премахване на ограничителни структури
Препроектиране на Business процеса
Максимизиране на ползите от информационните технологии
- Уеб-активирана технология Взаимодействие чрез социални пространства Проектиране на перспективни бизнес системи Business интелигентни решения Корпоративни информационни системи
Предефиниране на границите на клиентския процес
- Адаптиране на бизнес процеса в полза на специфични типове клиенти Интегриране и капитализиране на технологичните възможности Персонализиране на процеса Посрещане и надхвърляне на очакванията на клиентите
Създаване на новия процес с помощта на най-добрите бизнес практики
- Включване на бизнес модели Разрешаване на аномалии в процесите Сравняване на стратегически алтернативи Осигуряване на трайно и надеждно управление на информацията
Разгръщане на процеса на преструктуриране
- Преобучаване на работната сила Свързване на показателите с удовлетвореността на клиентите Подкрепа за непрекъснато подобряване на процесите Мониторинг и измерване на резултатите Демонстриране на успех
21 Hours
Oтзиви от потребители (5)
Професионални познания от пазара, предоставени от експерт
Bartlomiej Srednicki - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Course - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Machine Translated
numerous practical exercises
Anna Prusak - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Course - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Course - OptaPlanner in Practice
good atmosphere
Martin Jesterschawek
Course - Business Rule Management (BRMS) with Drools
Positive and optimistic attitude. Gives good answers to questions.