План на курса
    Въведение в изпита за управляващ на Salesforce
    
        - 
            Общ преглед на формата и видовете въпроси в изпита
        
- 
            Ключови компетенции и области на знание
        
        1. Организационна конфигурация и управление на потребителите
    
        - 
            Конфигуриране на профила на компанията и настройките на потребителския интерфейс
        
- 
            Управление на потребители, профили и набори със специални права
        
        2. Сигурност и достъп
    
        - 
            Разбиране на сигурността на обекти, записи и полета
        
- 
            Конфигуриране на настройки за споделяне, рълите и публичните групи
        
        3. Стандартни и персонализирани обекти
    
        - 
            Управление на стандартните и персонализираните обекти
        
- 
            Работа с полета, типове записи и макети на страници
        
        4. Приложения за продажби и маркетинг
    
        - 
            Управление на потенциалните клиенти (лидери) и възможностите за продажба
        
- 
            Функционалности за повишаване на продуктивността при продажбите, включително Path и Kanban
        
        5. Приложения за обслужване на клиентите
    
        - 
            Управление, ескалация и автоматизация на случая (case) с въпроси от клиентите
        
- 
            Конфигуриране на процеси за знанията и поддръжката
        
        6. Управление на дейности и сътрудничество
    
        - 
            Настройка на дейностите и функционалности за сътрудничество
        
- 
            Работа с Chatter и инструменти за ангажираност на потребителите
        
        7. Управление на данните
    
        - 
            Импортиране, експортиране и управление на качеството на данните
        
- 
            Инструменти за премахване на дублиращите се записи и чистене на данни
        
        8. Аналитика и доклади
    
        - 
            Създаване на доклади и дашбордове
        
- 
            Използване на филтри, сводни формули и персонализирани типове доклади
        
        9. Работен процес и автоматизация
    
        - 
            Конфигуриране на работни правила, Процесен билдер (Process Builder) и Поток (Flow)
        
- 
            Автоматизация на процеси според критерии и действия
        
        10. Практичен изпит и обективна оценка
    
        - 
            Изпълнение на времево ограничен практичен тестов изпит
        
- 
            Обективна оценка и финални съвети за ключовите области, обичайни грешки и последни препоръки
        
        
        Детайли за сертификацията:
    
- Конфигуриране на профила на компанията и настройките на потребителския интерфейс
- Управление на потребители, профили и набори със специални права
        2. Сигурност и достъп
    
        - 
            Разбиране на сигурността на обекти, записи и полета
        
- 
            Конфигуриране на настройки за споделяне, рълите и публичните групи
        
        3. Стандартни и персонализирани обекти
    
        - 
            Управление на стандартните и персонализираните обекти
        
- 
            Работа с полета, типове записи и макети на страници
        
        4. Приложения за продажби и маркетинг
    
        - 
            Управление на потенциалните клиенти (лидери) и възможностите за продажба
        
- 
            Функционалности за повишаване на продуктивността при продажбите, включително Path и Kanban
        
        5. Приложения за обслужване на клиентите
    
        - 
            Управление, ескалация и автоматизация на случая (case) с въпроси от клиентите
        
- 
            Конфигуриране на процеси за знанията и поддръжката
        
        6. Управление на дейности и сътрудничество
    
        - 
            Настройка на дейностите и функционалности за сътрудничество
        
- 
            Работа с Chatter и инструменти за ангажираност на потребителите
        
        7. Управление на данните
    
        - 
            Импортиране, експортиране и управление на качеството на данните
        
- 
            Инструменти за премахване на дублиращите се записи и чистене на данни
        
        8. Аналитика и доклади
    
        - 
            Създаване на доклади и дашбордове
        
- 
            Използване на филтри, сводни формули и персонализирани типове доклади
        
        9. Работен процес и автоматизация
    
        - 
            Конфигуриране на работни правила, Процесен билдер (Process Builder) и Поток (Flow)
        
- 
            Автоматизация на процеси според критерии и действия
        
        10. Практичен изпит и обективна оценка
    
        - 
            Изпълнение на времево ограничен практичен тестов изпит
        
- 
            Обективна оценка и финални съвети за ключовите области, обичайни грешки и последни препоръки
        
        
        Детайли за сертификацията:
    
- Управление на стандартните и персонализираните обекти
- Работа с полета, типове записи и макети на страници
        4. Приложения за продажби и маркетинг
    
        - 
            Управление на потенциалните клиенти (лидери) и възможностите за продажба
        
- 
            Функционалности за повишаване на продуктивността при продажбите, включително Path и Kanban
        
        5. Приложения за обслужване на клиентите
    
        - 
            Управление, ескалация и автоматизация на случая (case) с въпроси от клиентите
        
- 
            Конфигуриране на процеси за знанията и поддръжката
        
        6. Управление на дейности и сътрудничество
    
        - 
            Настройка на дейностите и функционалности за сътрудничество
        
- 
            Работа с Chatter и инструменти за ангажираност на потребителите
        
        7. Управление на данните
    
        - 
            Импортиране, експортиране и управление на качеството на данните
        
- 
            Инструменти за премахване на дублиращите се записи и чистене на данни
        
        8. Аналитика и доклади
    
        - 
            Създаване на доклади и дашбордове
        
- 
            Използване на филтри, сводни формули и персонализирани типове доклади
        
        9. Работен процес и автоматизация
    
        - 
            Конфигуриране на работни правила, Процесен билдер (Process Builder) и Поток (Flow)
        
- 
            Автоматизация на процеси според критерии и действия
        
        10. Практичен изпит и обективна оценка
    
        - 
            Изпълнение на времево ограничен практичен тестов изпит
        
- 
            Обективна оценка и финални съвети за ключовите области, обичайни грешки и последни препоръки
        
        
        Детайли за сертификацията:
    
- Управление, ескалация и автоматизация на случая (case) с въпроси от клиентите
- Конфигуриране на процеси за знанията и поддръжката
        6. Управление на дейности и сътрудничество
    
        - 
            Настройка на дейностите и функционалности за сътрудничество
        
- 
            Работа с Chatter и инструменти за ангажираност на потребителите
        
        7. Управление на данните
    
        - 
            Импортиране, експортиране и управление на качеството на данните
        
- 
            Инструменти за премахване на дублиращите се записи и чистене на данни
        
        8. Аналитика и доклади
    
        - 
            Създаване на доклади и дашбордове
        
- 
            Използване на филтри, сводни формули и персонализирани типове доклади
        
        9. Работен процес и автоматизация
    
        - 
            Конфигуриране на работни правила, Процесен билдер (Process Builder) и Поток (Flow)
        
- 
            Автоматизация на процеси според критерии и действия
        
        10. Практичен изпит и обективна оценка
    
        - 
            Изпълнение на времево ограничен практичен тестов изпит
        
- 
            Обективна оценка и финални съвети за ключовите области, обичайни грешки и последни препоръки
        
        
        Детайли за сертификацията:
    
- Импортиране, експортиране и управление на качеството на данните
- Инструменти за премахване на дублиращите се записи и чистене на данни
        8. Аналитика и доклади
    
        - 
            Създаване на доклади и дашбордове
        
- 
            Използване на филтри, сводни формули и персонализирани типове доклади
        
        9. Работен процес и автоматизация
    
        - 
            Конфигуриране на работни правила, Процесен билдер (Process Builder) и Поток (Flow)
        
- 
            Автоматизация на процеси според критерии и действия
        
        10. Практичен изпит и обективна оценка
    
        - 
            Изпълнение на времево ограничен практичен тестов изпит
        
- 
            Обективна оценка и финални съвети за ключовите области, обичайни грешки и последни препоръки
        
        
        Детайли за сертификацията:
    
- Конфигуриране на работни правила, Процесен билдер (Process Builder) и Поток (Flow)
- Автоматизация на процеси според критерии и действия
        10. Практичен изпит и обективна оценка
    
        - 
            Изпълнение на времево ограничен практичен тестов изпит
        
- 
            Обективна оценка и финални съвети за ключовите области, обичайни грешки и последни препоръки
        
        
        Детайли за сертификацията:
    
Детайли за сертификацията:
Този курс ще предложи всеобхватна подготовка за изпита по сертифициран управляващ на Salesforce.
Изисквания
    Публика
    
        - 
            Управляващи на Salesforce, които се подготвят за сертифициране
        
- 
            Потребители на Salesforce, които искат да потвърдят техническите си умения чрез получаването на удостоверение за управляващ
        
Отзиви от потребители (4)
Способы на взаимодействие с учениците
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Курс - Salesforce for Sales and Administration
Машинен превод
За щастие бях 1 на 1 с моя треньор. Това беше много добро. Виктор работеше с моето темпо, обясняваше нещата ясно и бях много доволен от резултата.
Craig - Superior Minerlas
Курс - Salesforce for End Users
Машинен превод
въвеждане на сценарии за приложение
Rachel - ge ren
Курс - Salesforce CPQ for Administrators
Машинен превод
Стилът и метода на обучението беше по-интерактивен от просто слушане през цялото обучение. Тя ми даде възможност да приложя практически нейните учения, докато провеждаше обучението. За това ми беше много приятно, даде ми цялото си внимание и попита ми, където и какво трябва да ми покаже. Научих много нови функции и сега зная по-добре от преди, също така си спечелих и повече увереност в изпълнението на работата си и при използване на Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Курс - Salesforce Lightning
Машинен превод
