План на курса

Въведение в Use Case Моделиране

  • Кратка предистория и контекст за случаи на употреба
  • Дефиниции на случаи на използване, елементи и компоненти
  • Ползи от моделирането на случаи на употреба

    - Организиране на изисквания със случаи на използване

    - Използвайте диаграми на случаи като UML нотация

    - Организиране на модела с пакети

Актьори на случаи на използване

  • Потребители и актьори
  • Business и системни актьори
  • Идентифициране на участниците и картографиране на заинтересованите страни

Use Cases - Идентифициране и описание

  • Идентифициране на случаи на употреба и писане на описание
  • Use Case Контроли:

    - предпоставки

    - постусловия

    - предположения

    - сценарии

Use Case Сценарии

  • Основен сценарий за успех
  • Заместници и изключения
  • Показва итерация

Усъвършенствани техники

  • връзка <<включване>>
  • връзка <<изключване>>
  • Обобщение
  • Специализация
  • Множество

Практически Use Case концепции

  • Потоци от събития и тяхната цел: основни, алтернативни и изключения пътища
  • Методи за документиране на първични потоци
  • Документиране на алтернативни и изключения потоци
  • Документиране на сценарии
  • Примери за повествование
  • Use Case и тестови случаи

    - Връзка между случаи на използване и тестови случаи/сценарии

    - Превеждане на случаи на използване в тестови случаи

    - Случаи на използване и потребителски интерфейси/прототипиране

    - Роли за създаване на прототипи, подготовка и изпълнение

  • UML Понятия

    - UML нотация

    - Класови и обектни връзки

    - Извличане на класове от случаи на използване

    - Проверка на клас: атрибути, операции и асоциации/множество

    - Включете връзка и пример

    - Позоваване на включени в потоци

    - Разширяване на връзката и пример

    - Позоваване на разширения в потоци

    - Обобщаваща връзка и пример

  • Документация за случаи на използване

Изисквания

Опит, свързан с разработването на софтуер или основни технически познания, не се изисква строго, но би било полезно за по-добро разбиране на концепциите.

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Свързани Kурсове

Design Patterns

14 Hours

Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

21 Hours

System Engineering using SysML and UML 2

21 Hours

Applying SysML with MagicDraw/Cameo

21 Hours

Свързани Kатегории