План на курса
Въведение в напредна продажба Leadership
- Разбиране на ролята на лидер в съвременната продажба
- Съгласуване на стратегиите за продажба с целите на организацията
- Създаване на клиент-ориентирана култура в продажбата
Стратегии за кръстосна продажба
- Идентифициране на допълващи продукти и услуги
- Създаване на оферти за кръстосна продажба с добавена стойност
- Примери за успешна кръстосна продажба в лидерски контекст
Техники за повишаване на продажбите
- Позициониране на престижни и високо ценни решения
- Доказване на ROI и повишаване на стойността
- Преодоляване на възражения срещу предложения за повишаване на продажбите
Консултантска продажба за лидер
- Преход от транзакционна към взаимоотносителна продажба
- Ефективни техники за запитване и активно слушане
- Персонализиране на решенията за нуждите и предизвикателствата на клиентите
Откриване на възможности
- Откриване на скрити възможности за продажба в клиентските взаимодействия
- Използване на данни и анализи за идентифициране на възможности
- Обучение на екипите да търсят активно нови източници на доходи
Интегриране на напредни практики на продажба в Leadership
- Коучинг на екипите за кръстосна продажба, повишаване на продажбите и консултантски подходи
- Мониторинг и измерване на производителността на продажбите
- Осигуряване на дългосрочно приемане на напредни стратегии
Практични упражнения и примери
- Ролеви сцени, базирани на истински клиентски предизвикателства
- Колаборативни работилници за разработване на стратегии за кръстосна продажба и повишаване на продажбите
- Упражнения за картиране на възможности, специфични за индустрията
Планиране на действия и поставяне на Goи
- Разработване на план за подобряване на стратегиите за продажба
- Поставяне на измерими цели и ключови показатели за ефективност
- Осигуряване на устойчиво лидерство в продажбата
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Опит в продажби или бизнес развитие
- Основно разбиране в процесите на продажби и управление на връзките с клиенти
- Текуща или стремеж към ръководна роля в организация, ориентирана към продажби
Целева аудитория
- Лидери на продажби, които искат да подобрят стратегичните си продажбени умения
- Мениджъри на екипи, отговорни за увеличаване на приходите
- Business лидери, целящи да подобрят конверцията на възможности
Oтзиви от потребители (4)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
Идеята, че мога да задавам всякакви въпроси и да преминавам от една тема към друга и фактът, че обучението беше настроено на правилното ниво за това, което трябваше да знам.
Christian - Informa
Курс - B2B Brand Management
Машинен превод