План на курса
Разбиране на съвременната грижа за клиентите
- Какво е успехът на клиента и защо има значение?
- Ключови тенденции в грижата за клиентите и автоматизацията на продажбите
- Въздействие на AI и автоматизацията върху грижата за клиентите
Използване на AI за подобряване на удовлетвореността на клиентите
- Преглед на базирани на AI инструменти за обслужване на клиенти
- Подобряване на времето за реакция на поддръжката на клиенти
- Създаване на персонализирани клиентски изживявания с AI
Оптимизиране на работните процеси с автоматизация
- Автоматизиране на повтарящи се задачи в грижата за клиентите и продажбите
- Създаване на работни процеси за подобряване на оперативната ефективност
- Измерване и анализ на ефективността на автоматизацията
Подобряване на продажбите и ангажираността с AI
- Стратегии, управлявани от AI за растеж на продажбите
- Използване на прогнозен анализ за идентифициране на възможности
- Кръстосани продажби и продажба на допълнителни продукти чрез прозрения, управлявани от данни
Дистанционно обучение и активиране на екип
- Проектиране на ефективни програми за дистанционно обучение
- Оборудване на екипи с инструменти за успех на клиента и продажби
- Осигуряване на последователно приемане на AI и практики за автоматизация
Изграждане на Scalaбледни решения
- Разработване на дългосрочни стратегии за успех на клиента
- Интегриране на нови технологии в съществуващи работни процеси
- Измерване на възвръщаемостта на инвестициите в грижата за клиентите и инициативите за продажби
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на работните потоци за обслужване на клиенти и продажби
- Познаване на CRM инструменти и процеси
Публика
- Екипи за поддръжка на клиенти
- Специалисти по продажбите
- Мениджъри и ръководители на екипи, отговорни за успеха на клиента
Oтзиви от потребители (5)
Способы на взаимодействие с учениците
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Курс - Salesforce for Sales and Administration
Машинен превод
Научих, че използваме недостатъчно системата, по която работим, и се наслаждавах на всеки аспект.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Курс - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Машинен превод
За щастие бях 1 на 1 с моя треньор. Това беше много добро. Виктор работеше с моето темпо, обясняваше нещата ясно и бях много доволен от резултата.
Craig - Superior Minerlas
Курс - Salesforce for End Users
Машинен превод
въвеждане на сценарии за приложение
Rachel - ge ren
Курс - Salesforce CPQ for Administrators
Машинен превод
Стилът и метода на обучението беше по-интерактивен от просто слушане през цялото обучение. Тя ми даде възможност да приложя практически нейните учения, докато провеждаше обучението. За това ми беше много приятно, даде ми цялото си внимание и попита ми, където и какво трябва да ми покаже. Научих много нови функции и сега зная по-добре от преди, също така си спечелих и повече увереност в изпълнението на работата си и при използване на Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Курс - Salesforce Lightning
Машинен превод