План на курса

Въведение в Change Management

  • Лекция: Определяне на мениджмънта на промените; видове организационни промени (структурни, процедурни, културни, технологични). Обясняване на разликата между промяна и преход.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Мислите за промяна, която сте изживели на работа. Какво я е правило трудна или лесна?“

  • Практика: Започване на активност – „Хронология на промените“, в която участниците картират лична или професионална промяна и споделят извлечени уроци.


Разбиране на човешката страна на промените

  • Лекция: Моделът на кривата на промените (основан на Кьоблер-Рос), емоционални реакции на промените и защо възниква съпротивление.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Кои емоции забелязвате първо в себе си, когато настъпва промяна?“

  • Практика: Групово упражнение – преглед на кратък случаен изследване на компания, която въвежда ново софтуерно озеляване. Идентифициране на възможни емоционални реакции от различни членове на екипа и предложение на подкрепящи отговори.


Лична устойчивост и адаптивност

  • Лекция: Характеристики на устойчивите служители; преформулиране на предизвикателствата като възможности; техники за управление на стреса.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Кои стратегии ви помагат да се адаптирате по-бързо, когато се изправяте пред нова ситуация?“

  • Практика: Упътвано ролево играене – участниците практикуват преформулиране на негативни изказвания за промените в позитивни, ориентирани към действия перспективи.


Communication По време на промяната

  • Лекция: Значението на ясното общуване; активно слушане; задаване на разясняващи въпроси; избегане на слухове.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Каква информация обичайно ви е нужна, за да се чувствате удобно с промяната?“

  • Практика: Мали групи разработват „чеклист за общуване“ за служителите по време на организационни промени. Споделят и уточняват идеи.


Ефективно работа по време на несигурност

  • Лекция: Управление на работата и приоритетите по време на преход; фокусиране върху това, което може да се контролира; поддържане на сътрудничество.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Какво можете да контролирате в дневната си работа по време на промени?“

  • Практика: Симулация на сценарий – участниците получават фиктивен план за реорганизация. В екипи решават как да приспособят задачи и да поддържат продуктивност.


Създаване на позитивно отношение към промените

  • Лекция: Принципи на развиващия се ум; ползите от приемането на промените за кариерно развитие.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Има ли някога ползвали от промяна, на която сте се съпротивлявали първоначално? Какво е променило вашата перспектива?“

  • Практика: Упражнение за размишляване – участниците изброяват три потенциални лични ползи от промяна, с която се изправят в момента на работа.


Планиране на действия и завършване

  • Лекция: Резюме на ключовите уроци; ролята на индивидуалната инициатива в успешната промяна.

  • Дискусия/Въпроси-Отговори: „Какво едно действие ще предприемете, за да се справяте с промените по-ефективно?“

  • Практика: Всеки участник комплетира „План за действия за промени“, в който се описват конкретните стъпки, които ще предприемат за прилагане на концепциите от курса в тяхната работна среда.

Изисквания

  • Основно разбиране на структури и процеси на работното място.
  • По-малко от шест месеца опит в професионална среда.
  • Умеенето да четете и разбирате комуникация на работното място на английски език.
  • Не е необходимо предварително знание за управление на промени.
  • Способността да участвате в групови дискусии и упражнения на роли.

Целева аудитория

  • Служители на неменеджерски позиции, които преживяват или предвиждат организационни промени.
  • Професионалисти в административни, операционни, технически или сервизни роли в каквато и да е индустрия.
  • Индивиди, които стремят да укрепят приспособливостта, комуникацията и устойчивостта си по време на преходи.
 7 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории