План на курса
Въведение
Преглед на Marketing
- Основни концепции
Удовлетвореността на клиентите
- Потребителски покупки Организационни покупки Управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) Система за анализ на удовлетвореността на клиентите (CSAS) Разделяне на пазара, целеви пазар и пазарно позициониране Казуси
Marketing Анализ на околната среда
- Анализ на макросреда Анализ на микросреда SWOT анализ Казуси
Marketing Стратегия
- 3C - Казуси от компания, клиент и конкуренция
Общи умения за продажба
- Казуси
4P на Marketing микс
- Марка на продукта и търговска марка
Удобство на разходите за клиента Communication
- 4R на Marketing микс
Уместност Reaction Relationship Reward
- 4I от Marketing микс
Интересни Интереси Взаимодействие Индивидуалност
- Планът Marketing.
Формулиране на план Изпълнение на план Диагностика на план Казуси
- Marketing Планиране
Умения за писане на маркетингови програми Казуси
- Ново развитие на Marketing
Международен маркетинг Дигитален маркетинг Интегриран маркетинг Казуси
- Обобщение и заключение
Изисквания
- Не се изисква специфичен опит.
Публика
- Marketing Мениджъри
- Marketing Персонал
- Предприемачи
Oтзиви от потребители (2)
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated