План на курса

Част 1: Приток - привличане на нови клиенти

Нашият фокус е директният маркетинг, така че няма да разглеждаме рекламни кампании, а вместо това да се фокусираме върху разбирането на маркетинговите кампании (напр. директна поща). Това е основата за почти всичко останало в курса. Ние разглеждаме измерването и подобряването на ефективността на кампанията, включително:

    Значението на тестовите и контролните групи. Универсална контролна група. Техники: Криви на повдигане, AUC Възвръщаемост на инвестицията. Оптимизиране на маркетинговите разходи.

Част 2: База Management: управление на съществуващи клиенти

Като се имат предвид разходите за придобиване на нови клиенти за много фирми, вероятно има малко активи, по-ценни от тяхната съществуваща клиентска база, въпреки че малцина мислят за това по този начин. Темите включват:

1. Кръстосани продажби и продажби нагоре: _Предлагане на правилния продукт или услуга на клиента в точното време._ - Техники: RFM модели. Мултиномиална регресия. - б. Стойност на покупките за цял живот.

2. Сегментиране на клиенти: _Разбиране на типовете клиенти, които имате._ - Класификационни модели, използващи първо прости дървета на решенията, а след това - произволни гори и други, по-нови техники.

Част 3: Задържане: Задържане на вашите добри клиенти

Разбирането кои клиенти е вероятно да напуснат и какво можете да направите по въпроса е от ключово значение за рентабилността в много индустрии, особено когато има повтарящи се покупки или абонаменти. Разглеждаме склонността към изхвърляне на модели, включително - Логистична регресия: glm (статистика на пакети) и по-нови техники (особено gbm като общ инструмент) - Модели за настройка (caret) и въведение в моделите на ансамбъла.

Част 4: Отлив: Разбиране кой напуска и защо

Клиентите ще ви напуснат – това е факт от живота. Важното е да се разбере кой и защо си тръгва. Нискостойностните клиенти ли си тръгват, или най-добрите ви клиенти? Заминават ли при конкуренти или защото вече не се нуждаят от вашите продукти и услуги?

Темите включват: - Модели на стойността на клиента през целия живот: Комбиниране на стойността на покупките със склонността към оттегляне и разходите за обслужване и задържане на клиента. - Анализиране на данните от проучването. (Като цяло полезно, но тук ще направим кратко въведение в контекста на проучванията за излизане.)

Изисквания

От студентите се очаква да се чувстват удобно да използват R и да разбират основните маркетингови концепции.

Студентите трябва да имат достъп до скорошна версия на R с инсталирани допълнителни пакети gbm, caret и survey с техните зависимости и предложени пакети.

 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (10)

Свързани Kурсове

Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R

7 Hours

Introduction to R

21 Hours

Свързани Kатегории