План на курса

Част 1: Приток - придобиване на нови клиенти

Фокусът ни е директен маркетинг, затова няма да разглеждаме рекламни кампании, а ще се съсредоточим върху разбирането на маркетингови кампании (напр. директна поща). Това е основата за почти всичко останало в курса. Разглеждаме измерването и подобряването на ефективността на кампаниите, включително:

  • Важността на тестови и контролни групи. Универсална контролна група.
  • Техники: Криви линии на лифт, AUC
  • Връщане на инвестицията. Оптимизиране на маркетинговите разходи.

Част 2: Управление на базата: управление на съществуващите клиенти

Вземайки предвид разходите за придобиване на нови клиенти за много бизнеси, вероятно няма повече ценни активни като техната съществуваща клиентска база, въпреки че много малко хора мислят по този начин. Теми включват:

1. Кръстосъл и апсел: _Предлагането на правилния продукт или услуга на клиента в правилния момент._ - Техники: RFM модели. Мултиномиална регресия. - б. Стойност на животните покупки.

2. Сегментация на клиентите: _Разбирането на типа клиенти, които имате._ - Класификационни модели, използвайки първоначално прости дървета за решения, а след това - случайни гори и други, по-нови техники.

Част 3: Задържане: Задържане на добрите клиенти

Разбирането на кои клиенти вероятно ще напуснат и какво можете да направите за това е ключ за печалба в много индустрии, особено когато има повторни покупки или абонаменти. Разглеждаме модели за склонност към отказ, включително - Логистична регресия: glm (пакет stats) и по-нови техники (особено gbm като общ инструмент) - Настройка на модели (caret) и въвеждане в ансамбл модели.

Част 4: Източване: Разбиране на кой напуска и защо

Клиентите ще ви напуснат – това е факт на живота. Важно е да разберете кой напуска и защо. Напускат ли клиенти с ниска стойност или са вашите най-добри клиенти? Напускат ли те към конкурентите или защото вече не им трябва вашите продукти и услуги?

Теми включват: - Модели на стойност на клиентския живот: Комбиниране на стойността на покупките с склонност към отказ и разходите за обслужване и задържане на клиента. - Анализ на анкетни данни. (Общо полезно, но ще направим кратко въвеждане тук в контекста на излизни анкети.)

Изисквания

От студентите се очаква да се чувстват удобно да използват R и да разбират основните маркетингови концепции.

Студентите трябва да имат достъп до скорошна версия на R с инсталирани допълнителни пакети gbm, caret и survey с техните зависимости и предложени пакети.

 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории