План на курса
Част 1: Приток - привличане на нови клиенти
Нашият фокус е директният маркетинг, така че няма да разглеждаме рекламни кампании, а вместо това да се фокусираме върху разбирането на маркетинговите кампании (напр. директна поща). Това е основата за почти всичко останало в курса. Ние разглеждаме измерването и подобряването на ефективността на кампанията, включително:
- Значението на тестовите и контролните групи. Универсална контролна група. Техники: Криви на повдигане, AUC Възвръщаемост на инвестицията. Оптимизиране на маркетинговите разходи.
Част 2: База Management: управление на съществуващи клиенти
Като се имат предвид разходите за придобиване на нови клиенти за много фирми, вероятно има малко активи, по-ценни от тяхната съществуваща клиентска база, въпреки че малцина мислят за това по този начин. Темите включват:
1. Кръстосани продажби и продажби нагоре: _Предлагане на правилния продукт или услуга на клиента в точното време._ - Техники: RFM модели. Мултиномиална регресия. - б. Стойност на покупките за цял живот.
2. Сегментиране на клиенти: _Разбиране на типовете клиенти, които имате._ - Класификационни модели, използващи първо прости дървета на решенията, а след това - произволни гори и други, по-нови техники.
Част 3: Задържане: Задържане на вашите добри клиенти
Разбирането кои клиенти е вероятно да напуснат и какво можете да направите по въпроса е от ключово значение за рентабилността в много индустрии, особено когато има повтарящи се покупки или абонаменти. Разглеждаме склонността към изхвърляне на модели, включително - Логистична регресия: glm (статистика на пакети) и по-нови техники (особено gbm като общ инструмент) - Модели за настройка (caret) и въведение в моделите на ансамбъла.
Част 4: Отлив: Разбиране кой напуска и защо
Клиентите ще ви напуснат – това е факт от живота. Важното е да се разбере кой и защо си тръгва. Нискостойностните клиенти ли си тръгват, или най-добрите ви клиенти? Заминават ли при конкуренти или защото вече не се нуждаят от вашите продукти и услуги?
Темите включват: - Модели на стойността на клиента през целия живот: Комбиниране на стойността на покупките със склонността към оттегляне и разходите за обслужване и задържане на клиента. - Анализиране на данните от проучването. (Като цяло полезно, но тук ще направим кратко въведение в контекста на проучванията за излизане.)
Изисквания
От студентите се очаква да се чувстват удобно да използват R и да разбират основните маркетингови концепции.
Студентите трябва да имат достъп до скорошна версия на R с инсталирани допълнителни пакети gbm, caret и survey с техните зависимости и предложени пакети.
Oтзиви от потребители (5)
беше информативно и полезно
Brenton - Lotterywest
Курс - Building Web Applications in R with Shiny
Машинен превод
Много примери и упражнения, свързани с темата на обучението.
Tomasz - Ministerstwo Zdrowia
Курс - Advanced R Programming
Машинен превод
Ден 1 и Ден 2 ми бяха много лесни и много се радвах на този опит.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Курс - R Fundamentals
Машинен превод
Краката на курса беше удобен и непринуденото обстановка позволяваше на кандидатите да се чувстват свободно да поставят въпроси.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Курс - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
Машинен превод
It was very informative and professionally held. Wojteks knowledge level was so advanced that he could basically answer any question and he was willing to put effort into fitting the training to my personal needs.
Sonja Steiner - BearingPoint GmbH
Курс - R Programming for Data Analysis
Машинен превод