План на курса

Въведение

Преглед на Pricing Psychology

    Значение на ценообразуването Силата на ценообразуването на номер девет Закрепване на цените Приканващи ценови сравнения

Избор на правилната цена

    Стратегии за съпоставяне на аудиторията Ефектът 99 95 срещу 99 Избягване на необичайни цени Прецизен ефект Его ценообразуване

Представяне на цената на потребителите

    Ефект на срички Добавяне на центове Добавяне на запетаи Ефект на вертикалност Ефект мъжко-червено

Рамкиране на стратегии за ценообразуване

    Ефект на стотинки на ден Ефект на резервни промени Рамки за печалба и 9-крайни цени Рамка на времето

Представяне на продукта пред потребителите

    Осигуряване на компромис Ефект на примамка Ефект на низходящ ред Ефект на закрепване

Предлага разпродажби на продукти и отстъпки

    Принцип на изваждане Лесно изчисляване на отстъпката Процентно базирани отстъпки Относителен размер и относително разстояние Вербален ефект на съвпадение Вертикално и хоризонтално позициониране Ефекти от лява и дясна цифра Ограничения на отстъпката

Справяне с допълнителни такси

    Разделено ценообразуване Представяне на допълнителни такси Роля на сумата на допълнителната такса Консолидационен ефект на допълнителната такса Обратно разделяне

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Общо разбиране за продажби, маркетинг и ценообразуване
  • Интерес към психологически теории и изследвания за бизнеса

Публика

  • Предприемачи
  • Marketing персонал
  • Отдел продажби
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории