План на курса

Въведение и цели на семинара

  • Добре дошли, програма и резултати от семинара
  • Подреждане на уменията за затваряне според целите на продажбите и стойностите на компаниите
  • Лична оценка на базовия ниво и поставяне на цели за деня

Разбиране на психологията на покупателя

  • Мотиви, решаващи моменти и восприятие на риска от страна на покупателя
  • Идентифициране на экономически, технически и лични фактори за вземане на решения
  • Съпоставяне на стадии на покупателя с тактики за затваряне

Структуриране на затварянето: Повторяем процес

  • Рамки за последователно, базирано на стадии затваряне
  • Създаване на чек-лист и сигнали за готовност към затваряне
  • Адаптиране на процеса за кратки и дълги продажбени цикли

Ефективно задаване на въпроси и слушене

  • Въздействащи въпроси за затваряне и кога да ги използвате
  • Техники на активно слушане, за да откривате скрити обективиранета
  • Преобразуване на отговорите в ясни следващи стъпки и ангажименти

Работа с обективирането и преговорни тактики

  • Класификация на обективиранетата и персонализирани модели за отговори
  • Принципи за преговори, които запазват маржите и взаимоотношенията
  • Ролеви игри: преобразуване на обективирането в възможности за затваряне

Скриптове за затваряне, пробни затваряния и употреба на езику

  • Доказани скриптове за затваряне и персонализируеми шаблони
  • Използване на пробни затваряния, за да проверявате готовността и събирате микрокомитменти
  • Думи и фрази, които увеличават спешността без да прилагат насилие

Работа с разговори за цена и стойност

  • Разглеждане на цената като стойност и ROI за различни типове покупатели
  • Техники за опънване, комплектация и уступки
  • Практически сценарии: представяне на стойността и отговори при обективирането по цена

Следващи действия, ангажименти и дейности след затварянето

  • Проектиране на цикли за последователни действия, които поддържат моментума
  • Утвърждаване на ясни ангажименти и следващи стъпки в писмена форма
  • Най-добри практики за преход към екипи за обучение или доставка

Практически ролеви игри и обратна връзка от колегите

  • Ролеви игри по двойки, покриващи общи архетипи на продавачи и покупатели
  • Структурирана обратна връзка от колегите, използвайки наблюдени поведения
  • Цикли за подобрение и демонстрации под ръководството на тренер

План за действие и измерване

  • Създаване на личен план за действие за затваряне за 30 дни
  • Избор на прости метрики за проследяване на подобренията при затварянето
  • Подготовка на преход към мениджърите за подкрепа и обучение

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на продажбената процедура и клиентския път
  • Опит с взаимодействие с перспективни клиенти или покупатели
  • Готовност да участвате в ролеви игри и да получавате отзив от колегите

Публика

  • Продажбисти и мениджъри по клиентски сметки
  • Планингови продажби и екипи за продажби на място
  • Мениджъри по продажби и лидерите на отборите, отговорни за резултатите при затварянето на сделки
 7 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории