План на курса
Въведение и цели на семинара
- Добре дошли, програма и резултати от семинара
- Подреждане на уменията за затваряне според целите на продажбите и стойностите на компаниите
- Лична оценка на базовия ниво и поставяне на цели за деня
Разбиране на психологията на покупателя
- Мотиви, решаващи моменти и восприятие на риска от страна на покупателя
- Идентифициране на экономически, технически и лични фактори за вземане на решения
- Съпоставяне на стадии на покупателя с тактики за затваряне
Структуриране на затварянето: Повторяем процес
- Рамки за последователно, базирано на стадии затваряне
- Създаване на чек-лист и сигнали за готовност към затваряне
- Адаптиране на процеса за кратки и дълги продажбени цикли
Ефективно задаване на въпроси и слушене
- Въздействащи въпроси за затваряне и кога да ги използвате
- Техники на активно слушане, за да откривате скрити обективиранета
- Преобразуване на отговорите в ясни следващи стъпки и ангажименти
Работа с обективирането и преговорни тактики
- Класификация на обективиранетата и персонализирани модели за отговори
- Принципи за преговори, които запазват маржите и взаимоотношенията
- Ролеви игри: преобразуване на обективирането в възможности за затваряне
Скриптове за затваряне, пробни затваряния и употреба на езику
- Доказани скриптове за затваряне и персонализируеми шаблони
- Използване на пробни затваряния, за да проверявате готовността и събирате микрокомитменти
- Думи и фрази, които увеличават спешността без да прилагат насилие
Работа с разговори за цена и стойност
- Разглеждане на цената като стойност и ROI за различни типове покупатели
- Техники за опънване, комплектация и уступки
- Практически сценарии: представяне на стойността и отговори при обективирането по цена
Следващи действия, ангажименти и дейности след затварянето
- Проектиране на цикли за последователни действия, които поддържат моментума
- Утвърждаване на ясни ангажименти и следващи стъпки в писмена форма
- Най-добри практики за преход към екипи за обучение или доставка
Практически ролеви игри и обратна връзка от колегите
- Ролеви игри по двойки, покриващи общи архетипи на продавачи и покупатели
- Структурирана обратна връзка от колегите, използвайки наблюдени поведения
- Цикли за подобрение и демонстрации под ръководството на тренер
План за действие и измерване
- Създаване на личен план за действие за затваряне за 30 дни
- Избор на прости метрики за проследяване на подобренията при затварянето
- Подготовка на преход към мениджърите за подкрепа и обучение
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на продажбената процедура и клиентския път
- Опит с взаимодействие с перспективни клиенти или покупатели
- Готовност да участвате в ролеви игри и да получавате отзив от колегите
Публика
- Продажбисти и мениджъри по клиентски сметки
- Планингови продажби и екипи за продажби на място
- Мениджъри по продажби и лидерите на отборите, отговорни за резултатите при затварянето на сделки
Отзиви от потребители (3)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод