Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Въведение в управлението
Притежаване на лидерски умения в съвременния мениджмънт
Ръководене на екип от работници
- стилове на управление избор на ефективен стил на управление към фазите на развитие на екипа перфектен мениджър на картина. Анализ на собствения стил на лидерство анализ на силните и слабите страни на собствената personalличност в качеството му на лидер на екипа, определяне на потенциала за развитие характеристики на ефективните екипи координация на дейностите за постигане на поставените цели
Communication в организации
- основа на вербалната и невербалната комуникация индивидуални стилове на комуникация комуникационни бариери техники за разпитване изкуство на активното слушане градивна критика даване на обратна връзка разрешаване на трудни ситуации по време на разговор комуникационни мрежи модели на информационния поток и тяхната оптимизация
Избрани техники за разрешаване на конфликти в екип от служители
- естеството и видовете конфликти основните източници на конфликт поведенчески стил при овладяване на конфликта, подходящо поведение в спора асертивно и развитие използване на конфликти в работата на екипа стратегии използвани в конфликтни ситуации управление на конфликти основни методи за разрешаване на конфликти Работа с емоции в конфликт бариери пред комуникацията и разрешаването на конфликти. Вербални и невербални
Мотивиране на ръководството на екипа
- да бъдеш мотивиран какво мотивира хората в организацията видове мотивация принципи на икономическите стимули принцип мотивация нематериални ресурси психологически принципи за мотивиране обратна връзка и оценка значението на езика в мотивацията
Способност за ефективно управление на времето, неговото използване
- матрица за управление на времето за контролиране на собственото им време и справяне с крадците на време техники за планиране на времето делегиране на правомощия и делегиране
Коучинг
- какво е и как да го използвате отделните участници дават задълбочена обратна връзка.
Обобщение на обучението
Изисквания
Курсът има общ характер и участието в него не изисква специални познания
14 Hours
Oтзиви от потребители (3)
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Team Building and Management
all topics from list were addressed but trainer adapt it to the question from the group
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Course - Team Building and Management
Pani Agnieszka świetnie nawiązała kontakt z grupą, która otworzyła się na dzielenie się swoimi doświadczeniami trudnościami w zarządzaniu zespołem.