План на курса

Introduction

Етап 1: Разбиране на себе си

За да разберете другите, трябва да имате добро разбиране за себе си, за поведението и нуждите си.

  1. Членовете на екипа изпълняват анкетата PRISM BRAIN MAPPING.
  2. Индивидуална среща за членовете на екипа: среща с сертифициран PRISM треньор за обсъждане на отчета.

По време на срещата всеки ще открие:

  • Силните си страни, потенциалните слабости и трудности в действие и сътрудничество с други
  • До каква степен изцяло използват потенциала си
  • Кои действия могат да бъдат стресови
  • В каква работна среда се чувстват най-добре
  • Какво им е нужно за да сътрудничат и комуникират добре с други

2 срещи за лидера:

  1. Обсъждане на отчета, както по-горе, и преглед на лидерския стил, неговите силни страни и потенциални предизвикателства и трудности, излизащи от този подход.
  2. Сравняване на профила на предпочтенията на лидера с резултатите от предпочтенията на екипа. По време на срещата лидера ще получи по-добра представа как лидерският му стил може да въздейства на екипа.

Етап 2: Разбиране на екипа

За да имате възможност да разберете другите, стои да откриете сходствата и разликите между себе си и другите членове на екипа. Сходствата създават разбиране, а разликите помагат да откриете други гледни точки върху един и същи проблем и да бъдете по-креативни и иновативни в вашия подход.

  1. Обучение с елементи на семинари за характеристиките на различни поведенчески предпочтения, техните взаимовръзки и как те влияят на нашата комуникация и сътрудничество с други. През тази част участниците ще построят основа за разбиране на произхода на човешките поведения и настроения, което им ще помогне да се отварят към различни подходи.
  2. Обсъждане на индивидуални предпочтения, силни страни, мотиватори, нужди и трудности в сътрудничеството. Намеряване на сходства и значителни разлики в екипа.
  3. Обсъждане на предизвикателствата в сътрудничеството и намиране на решения за тях.
  4. Учене и анализиране на профила на екипа според PRISM, силните страни и потенциалните слабости на екипа, нуждите за комуникация и нуждите за сътрудничество.
  5. Развиване на области, в които екипа иска да подобри ефикасността си и анализиране на как екипа може да използва силните си страни за постигане на това.

Етап 3: Ефективна комуникация с клиента

Добро разбиране на силните ви страни, нуждите и предизвикателствата, както и по-добро разбиране на разнообразието от гледни точки в екипа, предоставят твърда основа за по-добра представа за клиента и адаптиране на методите за комуникация към него. Това позволява по-ефективно да отговаряте на нуждите му и да предложите най-добрите услуги и продукти, които решават най-големите му проблеми.
По време на обучението участниците ще:

  • Обсъждат предизвикателствата при работа с клиенти и техните източници
  • Научават да идентифицират различните предпочтения на поведението на клиентите и да адаптират методите за комуникация към тях
  • Откриват какви съобщения да използват, за да клиент с специфични предпочтения се отваря, и които да избегнат, защото те могат да затварят за сътрудничество
  • Участват в различни форми на съобщения, предназначени за различни типове клиенти, научавайки как да адаптират по-добре методите за комуникация към клиента
  • Работат по примери за взаимодействие с клиенти от своя опит и разработват нови стратегии за подобни ситуации, базирани на знанията, придобити по време на обучението

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Няма предварителни изисквания

Целева аудитория

  • Лидери на екипи
  • Членове на екипи
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории