План на курса
Introduction
Етап 1: Разбиране на себе си
За да разберете другите, трябва да имате добро разбиране за себе си, за поведението и нуждите си.
- Членовете на екипа изпълняват анкетата PRISM BRAIN MAPPING.
- Индивидуална среща за членовете на екипа: среща с сертифициран PRISM треньор за обсъждане на отчета.
По време на срещата всеки ще открие:
- Силните си страни, потенциалните слабости и трудности в действие и сътрудничество с други
- До каква степен изцяло използват потенциала си
- Кои действия могат да бъдат стресови
- В каква работна среда се чувстват най-добре
- Какво им е нужно за да сътрудничат и комуникират добре с други
2 срещи за лидера:
- Обсъждане на отчета, както по-горе, и преглед на лидерския стил, неговите силни страни и потенциални предизвикателства и трудности, излизащи от този подход.
- Сравняване на профила на предпочтенията на лидера с резултатите от предпочтенията на екипа. По време на срещата лидера ще получи по-добра представа как лидерският му стил може да въздейства на екипа.
Етап 2: Разбиране на екипа
За да имате възможност да разберете другите, стои да откриете сходствата и разликите между себе си и другите членове на екипа. Сходствата създават разбиране, а разликите помагат да откриете други гледни точки върху един и същи проблем и да бъдете по-креативни и иновативни в вашия подход.
- Обучение с елементи на семинари за характеристиките на различни поведенчески предпочтения, техните взаимовръзки и как те влияят на нашата комуникация и сътрудничество с други. През тази част участниците ще построят основа за разбиране на произхода на човешките поведения и настроения, което им ще помогне да се отварят към различни подходи.
- Обсъждане на индивидуални предпочтения, силни страни, мотиватори, нужди и трудности в сътрудничеството. Намеряване на сходства и значителни разлики в екипа.
- Обсъждане на предизвикателствата в сътрудничеството и намиране на решения за тях.
- Учене и анализиране на профила на екипа според PRISM, силните страни и потенциалните слабости на екипа, нуждите за комуникация и нуждите за сътрудничество.
- Развиване на области, в които екипа иска да подобри ефикасността си и анализиране на как екипа може да използва силните си страни за постигане на това.
Етап 3: Ефективна комуникация с клиента
Добро разбиране на силните ви страни, нуждите и предизвикателствата, както и по-добро разбиране на разнообразието от гледни точки в екипа, предоставят твърда основа за по-добра представа за клиента и адаптиране на методите за комуникация към него. Това позволява по-ефективно да отговаряте на нуждите му и да предложите най-добрите услуги и продукти, които решават най-големите му проблеми.
По време на обучението участниците ще:
- Обсъждат предизвикателствата при работа с клиенти и техните източници
- Научават да идентифицират различните предпочтения на поведението на клиентите и да адаптират методите за комуникация към тях
- Откриват какви съобщения да използват, за да клиент с специфични предпочтения се отваря, и които да избегнат, защото те могат да затварят за сътрудничество
- Участват в различни форми на съобщения, предназначени за различни типове клиенти, научавайки как да адаптират по-добре методите за комуникация към клиента
- Работат по примери за взаимодействие с клиенти от своя опит и разработват нови стратегии за подобни ситуации, базирани на знанията, придобити по време на обучението
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Няма предварителни изисквания
Целева аудитория
- Лидери на екипи
- Членове на екипи
Отзиви от потребители (4)
Стилът на треньора е доста бърз и оставя малко място за мислене. (не всички могат да следват неговия темп)
Paul - GEA Refrigeration Netherlands N.V. IT
Курс - Communication and Teamwork
Машинен превод
всички теми от списъка са обсъдени, но треньорът ги адаптира спрямо въпросите на групата
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Курс - Team Building and Management
Машинен превод
Обръщането на своето огледало, за да научиш другите
Roy Dekker - Axway GmbH
Курс - People and Team Management
Машинен превод
темпът, предлаганата информация, начините, по които се преподава с теория и практически случаи, раздадени материали, упражнения и т.н.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Курс - Influence in Action
Машинен превод