План на курса

1. Въведение в улеснението или защо си струва да използвате мозъчна атака 2. Дефиниране на клиенти/потребители с помощта на техники за personalизация 3. Дефиниране на проблема/предизвикателството – ситуацията на клиента 4. Идентифициране на бизнес стойността в проекта – изисквания и критерии за приемане – създаване на карти с потребителски истории с помощта на техники за мозъчна атака

    идентифициране, дефиниране, разлагане и приоритизиране на изискванията - инструменти и техники, напр. Ричард Лоуренс, Уъркшоп за упражнения за карпачо от слонове: - дефиниране на изисквания - идентифициране на изисквания във формулата на потребителската история - измеримост на изискванията и определяне на ефективността - критерии за приемане на идентификация за потребителска история - приоритизиране на изискванията въз основа на нуждите на клиента на проекта - трансфер на изисквания - как да гарантираме, че се разбираме - трансфер на нуждите на клиента за прозрачна потребителска история

5. Резюме - ретроспектива "започни, спри, продължи"

 

Изисквания

  • Опит с проектиране и/или разработване на софтуерни решения за клиенти

Публика

  • Разработчици
  • Мениджъри на ИТ отдели
  • Ръководители на проекти, PM
  • Собственици на продукти
  • Marketing служители на отдела
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (8)

Свързани Kурсове

Domain Driven Design: Concepts and Practices

21 Hours

Design Patterns

14 Hours

Object Oriented Design using Design Patterns

14 Hours

Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net

14 Hours

Kubernetes Design Patterns

21 Hours

Kubernetes Design Patterns and Extensions

14 Hours

Свързани Kатегории