План на курса

1. Въведение в фасилитацията или защо е полезно да се използва brainstorm

2. Определяне на клиенти/потребители с техники за персонализация

3. Определяне на проблема / предизвикателството - ситуация на клиента

4. Идентифициране на бизнес стойност в проекта - изисквания и критерии за приемане

– създаване на User Story Maps с техники на brainstorm

  • идентифициране, определяне, разделяне и приоритизиране на изисквания - инструменти и техники, например Ричард Лорънс, упражнение Елефант карпачо
  • работна сесия:
    - определяне на изисквания - идентифициране на изисквания в формулата за потребителска история
    - измеримост на изискванията и определяне на ефективност - идентифициране на критерии за приемане на потребителска история
    - приоритизиране на изискванията въз основа на нуждите на клиента на проекта
    - прехвърляне на изисквания - как да се осигурим, че разбираме един друг - прехвърляне на нуждите на клиента за прозрачна потребителска история

5. Резюме - ретроспектива "започване, спиране, продължаване"

Изисквания

  • Опит с проектиране и/или разработване на софтуерни решения за клиенти

Целева група

  • Разработчици
  • Мениджъри на IT отдел
  • Мениджъри на проекти, PM
  • Собственици на продукти
  • Служители на маркетинговия отдел
 7 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории