Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в стратегическото Marketing
- Определяне на стратегическия маркетинг и неговите цели
- Разбиране на ролята на маркетинга в бизнес стратегията
- Анализиране на пазарни тенденции и конкурентни пейзажи
Пазарни проучвания и анализи
- Провеждане на качествени и количествени пазарни проучвания
- Сегментиране на целеви аудитории и дефиниране на персони на купувача
- Идентифициране на пазарни възможности и заплахи
Разработване на Marketing стратегия
- Поставяне на ясни маркетингови цели и цели
- Изграждане на предложения за стойност и конкурентно позициониране
- Създаване на маркетингов микс: продукт, цена, място и промоция
Прилагане на Marketing тактика
- Проучване на дигитални маркетингови канали (SEO, PPC, социални медии)
- Интегриране на традиционни маркетингови методи
- Ефективно разпределяне на бюджети и ресурси
Оценяване и оптимизиране на кампании
- Измерване на ефективността с помощта на ключови показатели и анализи
- Идентифициране на области за подобрение и вземане на решения, базирани на данни
- Използване на вериги за обратна връзка за усъвършенстване на стратегии
Окончателен проект: Стратегически Marketing план
- Разработване на маркетингова стратегия за казус от реалния свят
- Представяне на стратегията пред връстници или инструктори
- Получаване на обратна връзка и практически прозрения
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на маркетинговите принципи
- Познаването на концепциите за бизнес стратегия е полезно, но не е задължително
Публика
- Marketing професионалисти
- Business стратези
- Бранд мениджъри
- Предприемачи и собственици на фирми
14 часа
Отзиви от потребители (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Responses with solutions and practical use.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.