План на курса

Въведение в стратегическото Marketing

  • Определяне на стратегическия маркетинг и неговите цели
  • Разбиране на ролята на маркетинга в бизнес стратегията
  • Анализиране на пазарни тенденции и конкурентни пейзажи

Пазарни проучвания и анализи

  • Провеждане на качествени и количествени пазарни проучвания
  • Сегментиране на целеви аудитории и дефиниране на персони на купувача
  • Идентифициране на пазарни възможности и заплахи

Разработване на Marketing стратегия

  • Поставяне на ясни маркетингови цели и цели
  • Изграждане на предложения за стойност и конкурентно позициониране
  • Създаване на маркетингов микс: продукт, цена, място и промоция

Прилагане на Marketing тактика

  • Проучване на дигитални маркетингови канали (SEO, PPC, социални медии)
  • Интегриране на традиционни маркетингови методи
  • Ефективно разпределяне на бюджети и ресурси

Оценяване и оптимизиране на кампании

  • Измерване на ефективността с помощта на ключови показатели и анализи
  • Идентифициране на области за подобрение и вземане на решения, базирани на данни
  • Използване на вериги за обратна връзка за усъвършенстване на стратегии

Окончателен проект: Стратегически Marketing план

  • Разработване на маркетингова стратегия за казус от реалния свят
  • Представяне на стратегията пред връстници или инструктори
  • Получаване на обратна връзка и практически прозрения

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетинговите принципи
  • Познаването на концепциите за бизнес стратегия е полезно, но не е задължително

Публика

  • Marketing професионалисти
  • Business стратези
  • Бранд мениджъри
  • Предприемачи и собственици на фирми
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории