План на курса

Въведение

Продажби и Marketing Основи

    Основи на продажбата Какво е кръстосана продажба? Какво е наддаване? Преглед на маркетинга на продажбите

Техники и стратегии за продажба

    Стратегии за кръстосани и допълнителни продажби Създаване на мрежа за кръстосани продажби Продуктови модели Верига на Марков Анализ на клъстери и пазарна кошница Техники за кръстосани продажби и продажби на по-високи цени

Електронна търговия Marketing

    Кръстосани продажби и продажби в приложението Email маркетинг Визуална търговия Одит на преобразуване на електронна търговия

База данни Marketing

    Database маркетинг срещу маркетинг на взаимоотношенията Конкурентно предимство Управление на информация и знания Database маркетингови инструменти и най-добри практики

Връзка с клиента и стойност през целия живот

    Стойност, възприемана от клиентите, и анализ на стойността Разработване на предложение за стойност Marketing фуния Изграждане на лоялност на клиентите Анализ на рентабилността на продукта Доживотна стойност на клиента Управление на оттока Разработване на програма за лоялност

Marketing Изследвания

    Видове изследователски процес и методи Различни източници на маркетингови проучвания Информационна система за продажби и система за маркетингово разузнаване Marketing комуникации, промоции и събития Управление на цифрови комуникации

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни познания по продажби и маркетинг

Публика

  • Marketing професионалисти
  • Предприемачи
 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории