Курс за обучение по Cross-Selling and Upselling
Marketing професионалистите използват методи за кръстосани и допълнителни продажби, за да насърчат клиентите да купуват повече. Освен това позволява на бизнеса да бъде устойчив и да се конкурира с други компании на пазара.
Това водено от инструктор обучение на живо (онлайн или на място) е насочено към професионалисти по продажби и маркетинг, които желаят да научат различни стратегии и техники за кръстосани и допълнителни продажби.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Научете и разберете основите на продажбата. Използвайте различни техники и стратегии за продажба, за да постигнете целите за продажби. Развивайте и подобрявайте взаимоотношенията с клиентите.
Формат на курса
- Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и практика. Практическо внедряване в лабораторна среда на живо.
Опции за персонализиране на курса
- За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
План на курса
Въведение
Продажби и Marketing Основи
- Основи на продажбата Какво е кръстосана продажба? Какво е наддаване? Преглед на маркетинга на продажбите
Техники и стратегии за продажба
- Стратегии за кръстосани и допълнителни продажби Създаване на мрежа за кръстосани продажби Продуктови модели Верига на Марков Анализ на клъстери и пазарна кошница Техники за кръстосани продажби и продажби на по-високи цени
Електронна търговия Marketing
- Кръстосани продажби и продажби в приложението Email маркетинг Визуална търговия Одит на преобразуване на електронна търговия
База данни Marketing
- Database маркетинг срещу маркетинг на взаимоотношенията Конкурентно предимство Управление на информация и знания Database маркетингови инструменти и най-добри практики
Връзка с клиента и стойност през целия живот
- Стойност, възприемана от клиентите, и анализ на стойността Разработване на предложение за стойност Marketing фуния Изграждане на лоялност на клиентите Анализ на рентабилността на продукта Доживотна стойност на клиента Управление на оттока Разработване на програма за лоялност
Marketing Изследвания
- Видове изследователски процес и методи Различни източници на маркетингови проучвания Информационна система за продажби и система за маркетингово разузнаване Marketing комуникации, промоции и събития Управление на цифрови комуникации
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основни познания по продажби и маркетинг
Публика
- Marketing професионалисти
- Предприемачи
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участници.
Курс за обучение по Cross-Selling and Upselling - Booking
Курс за обучение по Cross-Selling and Upselling - Enquiry
Oтзиви от потребители (3)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
AI in Digital Marketing
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към маркетолози, които желаят да използват AI за подобряване на подобряване на стратегиите за дигитален маркетинг чрез ценни прозрения за клиентите.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Използвайте AI софтуер, за да подобрите начина, по който марките се свързват с потребителите.
- Използвайте chatbots, за да оптимизирате потребителското изживяване.
- Увеличете производителността и приходите чрез автоматизиране на задачите.
Community Manager: Social Media Management
21 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към мениджъри на социални медии от ниво начинаещи до средно ниво и специалисти по маркетинг, които желаят да изградят и управляват онлайн общности, да създадат въздействащи стратегии за съдържание и да подобрят ангажираността на марката.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Определете целевите аудитории и съобразете стратегиите за социалните медии според тях.
- Изберете подходящи платформи за социални медии въз основа на бизнес целите.
- Създайте ефективни стратегии за съдържание, включително стълбове на съдържанието, формати и календари.
- Анализирайте конкурентите, за да усъвършенствате тактиката на социалните медии.
- Разработвайте платени рекламни кампании и измервайте техния успех.
- Ангажирайте и модерирайте ефективно онлайн общностите.
- Справете се с кризи в социалните медии и поддържайте репутацията на марката.
- Прилагане на най-добри етични практики и политики за социални медии.
Digital Marketing
14 ЧасаТова обучение е най-подходящо за хора, занимаващи се с Digital Marketing и стратегии. Обучението обхваща концепциите, които са от съществено значение за навлизането на цифровите медии. Той предоставя на делегатите въведение в ключови концепции за дигитален маркетинг, от мобилен маркетинг и маркетинг в социални медии до имейл маркетинг, PPC маркетинг и SEO. В края на обучението разбираме важността на анализите и добрата стратегия с подходящи примери.
Digital Marketing in China
14 ЧасаТова обучение е най-подходящо за хора с Digital Marketing и стратегии.
Обучението обхваща концепциите, които са от съществено значение за придобиване на сцепление в Китай чрез цифрови медии. Той въвежда ключови концепции за дигитален маркетинг, от мобилен маркетинг и маркетинг в социални медии до Email маркетинг, PPC маркетинг и SEO.
В края на обучението разбираме важността на анализите и добрата стратегия с подходящи примери.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към начален персонал от начинаещи до средно ниво, който желае да научи основни концепции за дигитален маркетинг, стратегии за директен маркетинг и да използва SaaS инструменти за маркетинг ефективно.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Получете цялостно разбиране на дигиталния маркетинг в SaaS индустрията.
- Развийте практически умения за изпълнение на ефективни стратегии за директен маркетинг с помощта на цифрови инструменти.
- Създайте и приложете дигитален маркетингов план, пригоден за SaaS продукти.
Basic Google Ads
7 ЧасаУчастниците, за 7 часа обучение, научават за рекламната екосистема Google,
къде да показват своите реклами и предимствата на конкретни рекламни формати.
Обучението е с практическа насоченост - участниците прекарват по-голямата част от времето си върху Goогла
Ads рекламен акаунт, където имат възможност ръчно да конфигурират
кампания, обсъдена от ръководителя на кампанията.
Освен настройването на самата кампания, участниците ще се научат как да оптимизират
ги по-късно, за да постигнете задоволителни резултати.
Обучението се провежда от практик, лице, което редовно дирижира
рекламни кампании на Google. Последните 30 минути от курса са посветени
към секцията Въпроси и отговори, по време на която участниците ще имат възможност да получат
отговори на въпроси относно рекламирането в Google Ads.
Целева група:
Основният курс на Google Ads е предназначен за хора, които вече имат основни
познания по интернет маркетинг и искате да ги задълбочите със знания за
най-големият Google рекламен инструмент.
Google AdWords: Beginner to Advanced
7 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към специалисти по маркетинг, които желаят да използват Google AdWord за стартиране на маркетингови кампании.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Пуснете Google AdWordкампания, която улавя висококачествени потенциални клиенти.
- Създайте Google AdWordкампания, за да увеличите продажбите.
- Приложете стратегия за наддаване, за да спечелите от разходите за реклама.
- Подобрете съществуващите маркетингови кампании с Google AdWord.
Make for Marketing Automation
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към професионалисти по маркетинг на средно ниво, които желаят да автоматизират повтарящи се задачи, да подхранват ефективно потенциални клиенти и да оптимизират ангажираността на клиентите чрез автоматизация на работния процес.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Използвайте Make, за да автоматизирате маркетингови кампании и да ръководите възпитателни работни процеси.
- Създавайте персонализирани карти на пътуването на клиента чрез интегрирани платформи.
- Синхронизирайте данни в маркетингови инструменти като Mailchimp, HubSpot и социални медийни платформи.
- Наблюдавайте и анализирайте автоматизираните работни процеси, за да оптимизирате ефективността на кампанията.
- Приемете най-добрите практики за мащабируеми стратегии за автоматизация на маркетинга.
Internet marketing in practice
7 ЧасаКакво ще получите от тренировката:
- Ще научите какви са възможностите в областта на интернет маркетинга
- Ще научите спецификите на рекламните платформи и значението на SEO и анализа
- Ще научите също така как да подготвите маркетингова стратегия за себе си и вашата компания
- Ще излезете да знаете спецификите на изграждането на стратегия и процес
- Ще научите как да си сътрудничите с други цифрови агенции
умения
- Стратегическа подготовка
- Стратегическа оценка по отношение на изпълнението
- Способност за избор на приоритетни платформи в областта на дейността
- Създаване на подходящ и ефективен процес на сътрудничество с агенциите и оценка на техните резултати
отношението
- Съзнателно управление на маркетинговите дейности (вътрешен екип или агенция) и разработване на цифрови стратегии
- Доверието в извършените дейности и осведомеността за предприетите стъпки / тестове
Social Media Campaign Creation
14 ЧасаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към търговци от начинаещи до средно ниво, които желаят да създават, управляват и оптимизират рекламни кампании в основните социални медийни платформи.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разработете структуриран подход към създаването на кампании в социалните медии.
- Настройте и управлявайте рекламни кампании в Facebook, Google и TikTok.
- Определете целите на кампанията и изберете правилните рекламни формати.
- Идентифицирайте и насочете идеалната аудитория за рекламни кампании.
- Оптимизирайте ефективността на рекламите с помощта на анализ и A/B тестване.
- Разпределете бюджетите ефективно, за да увеличите максимално възвръщаемостта на инвестициите.
Successful Google Ads for 2023
7 ЧасаВ този курс ще научите за всички техники, процеси и актуализации, които са от значение за 2023 г.
Ще научите и за усъвършенствани техники за Google Ads, като едновременно провеждане на кампании за максимална ефективност и пазаруване, което може да ви помогне да удвоите приходите си, разширени настройки на кампании за търсене, YouTube и откриване, които ще ви помогнат да успеете в много конкурентен PPC свят.
Курсът може да бъде адаптиран към вашия бизнес и вашите нужди. Ако искате да рекламирате специфични PPC ниши като електронна търговия, финанси, недвижими имоти, фармакология, медицина, мобилно приложение и други, дневният ред на курса може да бъде променен според вашата конкретна заявка.
Ще научите също как да анализирате данни, както и да внедрявате кодове за проследяване чрез GTM, за да можете да проследявате всички продажби и всички събития, които имат значение за вашия бизнес.
Курсът може да бъде адаптиран към вашия бизнес и вашите нужди. Ако искате да рекламирате специфични PPC ниши като електронна търговия, финанси, недвижими имоти, фармакология, медицина, мобилно приложение и други, дневният ред на курса може да бъде променен според вашата конкретна заявка.
Курсът се актуализира постоянно, за да сме сигурни, че ще научите всички актуализации на Google Ads по времето, когато курсът е предоставен.