План на курса

1 Въведение
    1.1 Общо управление на качеството (TQM)
    1.2 Преструктуриране на бизнес процесите (BPR)
    1.3 Six Sigma
    1.4 Управление на бизнес процесите (BPM)
    1.5 Процесен подход
    1.6 Управление на процесите
    1.7 Анализ и проектиране на процесна моделировка
        1.7.1 Жизнен цикъл на BPM
            1.7.1.1 Жизнен цикъл на BPM
            1.7.1.2 Жизнен цикъл на BPM
    1.8 Заинтересовани страни в жизнения цикъл на BPM
        1.8.1 Собственост на процесите
            1.8.1.1 Отговорности на собственика на процеса
            1.8.1.2 Умения и способности на собственика на процеса
    1.9 Елементи на BPMN
        1.9.1 Петте основни категории елементи
        1.9.2 Флоу обекти
        1.9.3 Данни
        1.9.4 Свързващи обекти
        1.9.5 Плавателни ленти
        1.9.6 Артефакти
    1.10 Системи за управление на бизнес процесите (BPMS)
        1.10.1 Основни драйвери и цели на BPMS 1
        1.10.2 Основни драйвери и цели на BPMS 2
        1.10.3 Процесно моделиране
        1.10.4 Технологичен континуум на BPM
        1.10.5 Стек на BPM
        1.10.6 Стек на BPM

2 Бизнес процес
    2.1 Процесна логика
    2.2 Съответствие
    2.3 Под-модели в BPMN модел от края до края
    2.4 BPMN и WSBPEL
    2.5 Сравнение между BPMN 2.0 и BPMN 1.2
    2.6 Под-модели на BPMN
    2.7 Вътрешен бизнес процес
    2.8 Публичен процес
    2.9 Сътрудничество
    2.10 Кореография
    2.11 Конверсация
    2.12 Нива на моделиране на BPMN процеси
        2.12.1 Описателно моделиране
    2.13 BPMN дейност
    2.14 Видове дейности
    2.15 Видове под-процеси
    2.16 Последователно течение
    2.17 Маркер
    2.18 Разделяне на последователно течение
    2.19 Основни BPMN флоу обекти
    2.20 Квиз

3 Концепции на BPMN за аналитици
    3.1 Врати
        3.1.1 Ексклузивен врат
        3.1.2 Пример за ексклузивен врат
        3.1.3 Сливане (ексклузивно)
        3.1.4 Паралелен врат
        3.1.5 Пример за парален врат 1
        3.1.6 Пример за парален врат 2
        3.1.7 Включващ врат
        3.1.8 Пример за включващ врат 1
        3.1.9 Пример за включващ врат 2
    3.2 Квиз за врати
    3.3 Събития
        3.3.1 Пример за събития
        3.3.2 Нулови събития
    3.4 Басейн и участник
    3.5 Потоци на съобщения
        3.5.1 Демонстрация
    3.6 4 Основни събития за съобщения
        3.6.1 Пример за събития за съобщения
    3.7 Таймер събития
        3.7.1 Пример за таймер 1
        3.7.2 Пример за таймер 2
    3.8 Прекъсващо срещу непрекъсващо
    3.9 Събитие-основано ексклузивно врата
        3.9.1 Пример
        3.9.2 Пример
        3.9.3 Събитие-основано врата, започващ процес
    3.10 Артефакти
        3.10.1 Група
        3.10.2 Текстова анотация
    3.11 Видове задачи
        3.11.1 Задача за получаване
        3.11.2 Задача за изпращане
        3.11.3 Задача за услуга
        3.11.4 Задача за потребител
        3.11.5 Ръчна задача
        3.11.6 Задача за бизнес правило
        3.11.7 Задача за скрипт
        3.11.8 Асинхронна комуникация - задачи
        3.11.9 Асинхронна комуникация - събития
        3.11.10 Синхронна комуникация
    3.12 Паралелно събитие-основано врата
    3.13 Сложно врата
    3.14 Моделиране на данни
        3.14.1 Данни обекти
        3.14.2 Данни вход, данни изход
        3.14.3 Данни склад
    3.15 Връзка събития
        3.15.1 Пример за връзка събития
        3.15.2 Връзка събития като свързващ елемент отвъд страницата
    3.16 Сигнал събития
        3.16.1 Пример за сигнал събитие 1
        3.16.2 Пример за сигнал събитие 2
    3.17 Грешка събития
        3.17.1 Пример за грешка събитие 1
        3.17.2 Пример за грешка събитие 2
        3.17.3 Пример за грешка събитие 3
    3.18 Ескалация събития
        3.18.1 Пример за ескалация
    3.19 Компенсация
        3.19.1 Компенсационен обработвач
        3.19.2 Компенсация с използване на събитие под-процес
    3.20 Транзакция
        3.20.1 Транзакция в BPMN
        3.20.2 Сгънат транзакционен под-процес
        3.20.3 Прекъсващи събития
    3.21 Цикли и множествени инстанции
        3.21.1 Стандартен цикъл
        3.21.2 Множествена инстанция дейност
        3.21.3 Пример за множествена инстанция дейност
    3.22 Глобална задача и глобален процес
        3.22.1 Заявка за дейност
    3.23 Квиз за събития
    3.24 Квиз за артефакти
    3.25 Процес, сътрудничество, кореография и конверсация в BPMN 2.0
        3.25.1 Процес - отново
            3.25.1.1 Видове BPMN процеси
        3.25.2 Сътрудничество
        3.25.3 Кореография
            3.25.3.1 Пример за кореография 1
            3.25.3.2 Кореографска задача
            3.25.3.3 Кореографска задача с съобщение
            3.25.3.4 Двупосочна кореографска задача
            3.25.3.5 Последователно течение
            3.25.3.6 Врати
            3.25.3.7 Пример за ексклузивен врат
            3.25.3.8 Пример за кореография 2 от спецификацията
            3.25.3.9 Пример за кореография 2 от спецификацията
        3.25.4 Конверсации
            3.25.4.1 Пример за конверсация

4 Патрони на поток
    4.1 Патрони на поток (Контролен поток)
    4.2 Патрони на поток (Контролен поток)
    4.3 Нови патрони за контрол на потока
    4.4 Основни патрони: Последователност
    4.5 Основни патрони: Паралелно разделяне
    4.6 Основни патрони: Синхронизация
    4.7 Основни патрони: Ексклузивен избор
    4.8 Основни патрони: Просто сливане
    4.9 Основни патрони: Множествен избор
    4.10 Основни патрони: Структурирано синхронизиращо сливане
    4.11 Основни патрони: Множествено сливане
    4.12 Основни патрони: Структуриран дискриминатор
    4.13 Основни патрони: WCP-10 Произволни цикли

5 Структурни патрони
    5.1 Основни патрони: Неявно завършване
    5.2 Основни патрони: Множествени инстанции без синхронизация
    5.3 Основни патрони: Множествени инстанции с а приори дизайн-време знание
    5.4 Основни патрони: Множествени инстанции с а приори изпълнително знание
    5.5 Основни патрони: Множествени инстанции без а приори изпълнително знание
    5.6 Основни патрони: Отложен избор
    5.7 Основни патрони: Преплитане на парален маршрут
    5.8 Основни патрони: Милстоун
    5.9 Основни патрони: Отменяне на дейност
    5.10 Основни патрони: Отменяне на случай

6 Симулиране и изпълнение на BPMN модели
    6.1 Симулиране на процесни модели
    6.2 Съответствия между BPMN и UML
    6.3 Инструменти за BPMN

Отбележка: Погледаните тренировки-менторски сесии се провеждат интерактивно с инструменти за бизнес моделиране, за да се осигури добър ниво на следимост между бизнес спецификациите и техните изпълнения. Концепциите първо се обясняват с базови примери и след това се следват от чернови на решения за вашите собствени проблеми. След тази сесия можем да ви придружаваме, прегледвайки и валидиращи вашите решения в зависимост от вашите нужди.

 35 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (6)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории