Курс за обучение по Баланс на показателите
Обучението е предназначено да помогне на всеки, който мисли за осъществяване или работа върху балансиран проект за оценка.
План на курса
Измерване на бизнес стратегия
- Финансов аспект
- Клиентски аспект
- Вътрешни бизнес процеси
- Аспект на обучение и растеж
- Свързване на измерванията на Balanced Scorecard с вашата стратегия
- Структура и стратегия
Управление на бизнес стратегия
- Добиване на стратегическо съгласуване: отгоре на долу
- Цели, разпределение на ресурси, инициативи и бюджети
- Фийдбек и процеса на стратегическо обучение
- Имплементиране на програма за управление с Balanced Scorecard
Отворените курсове за обучение изискват 5+ участника.
Курс за обучение по Баланс на показателите - Резервация
Курс за обучение по Баланс на показателите - Запитване
Баланс на показателите - Консултантско запитване
Консултантско запитване
Отзиви от потребители (1)
Списъците с литература, материали и всичко останало, което е предоставено по време на обучението. Въпреки това, бих препоръчал да рекламирате това обучение, за да могат повече хора да участват.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Курс - Balanced Scorecard
Машинен превод
Предстоящи Курсове
Свързани Kурсове
Онлайн Брендов Аудит: Оценка Дигиталната Присъства и Позициониране на Вашата Марка, за да Проектирате Силни Брендови Стратегии
21 часаДигиталното присъствене на една марка е жизнено важно за бъдещето на бизнеса в днешния свързан свят.
Това обучение, водено от инструктор, е насочено към маркетингови професионалисти на всички нивата, които искат да укрепят онлайн позиционирането на бизнеса си, оценят перформанса на марката и управляват имиджа и репутацията на марката чрез извършване на всестранен Онлайн Брендов Аудит.
Многоструйният онлайн контакт в крайна сметка ще определи как целевите Ви аудитории восприемат Вашата компания и дали ще изберат да работят с Вас.
Онлайн брендов аудит е станал стандартна практика за бизнесите, за да оценят и укрепват позиционирането на своите марки в даден пазар.
Освен оценката на силните и слабите страни на собствените онлайн активи, този аудит ще разгледа как марката се говори за във външни онлайн канали, които бизнеса не контролира, за да оценят восприемането на марката.
По края на извършването на онлайн брендов аудит, ще бъдете в състояние да разработите преобразяваща стратегия за брендов маркетинг, която се съобразява с по-големите бизнес цели.
Въпреки че този курс попада в категорията 'Управление на Марки', то се допира до много други области в организацията; от потребителски опит и онлайн пътеки, до откриване на прозрения за маркетинг стратегии и планиране.
По края на това обучение, участниците ще могат да:
- Оценят онлайн присъствието на марката за силни и слаби страни.
- Откриват онлайн репутацията и имиджа на бизнеса.
- Идентифицират и укрепват позиционирането на марката в даден пазар.
- Разработват стратегия за брендов маркетинг, насочена към резултати, и интегриран план за онлайн маркетинг комуникации.
- Извършват конкурентен анализ на марки и създават промишлени перцептивни карти.
- Провеждат SEO аудит.
- Изучават актуализираните правила за SEO в епохата на ИИ.
- Откриват ценни прозрения за това как различните групи клиенти восприемат бизнеса и неговите продукти или услуги.
- Управляват онлайн социално слъшане.
- Използват ИИ, за да направят рутинните брендови аудити по-ефективни.
Strategichesko & Kritichno Mislene
7 часаТози курс е предназначен да подобри способността ви да мислите стратегически, като ви даде умения да подхождате към сложни ситуации, да избягвате пристрастия и да вземате добре информирани решения бързо и точно. Чрез структурирано изследване на различни стилове на мислене и често срещаните капани в стратегическото мислене ще развиете цялостно разбиране за това как да прилагате стратегическото мислене във вашите професионални дейности.
Корпоративна социална отговорност: Основни принципи
7 часаПридобийте разбиране и прозрения за стойността на инвестирането в корпоративна социална отговорност, филантропия и устойчивост. Обучението се провежда в интерактивна форма и включва множество казуси.
Управление на корпоративната IT и стратегическо управление
35 часаУправление на корпоративната IT е необходимо за съгласуване на технологичните инициативи с бизнес стратегиите, осигуряване на доставка на стойност и управление на рисковете.
Този тренинг, ръководен от инструктор (онлайн или на място), е предназначен за професионалисти в областта на управлението на IT, които искат да усъвършенстват знанията си за рамки за управление, доставка на стойност и управление на рискове, докато се подготвят за сертифициране на напреднал ниво.
След завършване на този тренинг, участниците ще могат да:
- Прилагат рамки за управление, за да съгласуват IT с бизнес цели.
- Оптимизират доставката на стойност чрез стратегически инвестиции и реализация на ползи.
- Оценяват и минимизират корпоративните рискове, включително възникващи рискове.
- Развиват стратегии за оптимизация на IT ресурсите и решения за закупуване.
Формат на курса
- Интерактивни лекции и дискусии.
- Множество упражнения и практики.
- Ръчно изпълнение в реално лабораторно среда.
Опции за персонализиране на курса
- За да поставите запрос за персонализиран тренинг за този курс, моля свържете се с нас, за да уредите.
Прогнозиране на пазара
14 часаПублика
Този курс е създаден за анализатори, прогнозисти, които искат да въведат или подобрят прогнозирането, което може да бъде свързано с прогнозиране на продажбите, икономическо прогнозиране, технологично прогнозиране, управление на веригата за доставки и прогнозиране на търсенето или предлагането.
Описание
Този курс води делегатите през серия от методологии, рамки и алгоритми, които са полезни при избора как да се предскаже бъдещето въз основа на исторически данни.
Той използва стандартни инструменти като Microsoft Excel или някои програми с отворен код (по-специално R project).
Принципите, включени в този курс, могат да бъдат приложени от всеки софтуер (напр. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream за Финансови Аналитици: Подготовка за Сертифициране
14 часаТова водено от инструктор обучение на живо в България (онлайн или на място) е насочено към финансови анализатори на ниво начинаещи, които желаят да се научат как да използват OneStream за финансов анализ, отчитане и вземане на решения, базирани на данни, и да се подготвят за съответните сертификати за OneStream.
До края на това обучение участниците ще могат:
- Разберете основните функции на OneStream XF.
- Навигирайте в интерфейса и работното пространство на OneStream.
- Заредете, трансформирайте и потвърдете финансови данни.
- Създавайте и анализирайте финансови отчети и табла за управление.
- Използвайте функциите за автоматизация на работния процес на OneStream за финансово планиране и консолидация.
- Подгответе се за изпити за сертифициране на OneStream (напр. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant и др.).
Стратегическо Развитие: Мислене, Планиране, Управление и Лидерство
35 часаПреглед
Този 5-дневен курс ще помогне на делегатите да развият стратегическото си мислене, планиране и управленски умения, включително тактическите и оперативните изисквания за успешно изпълнение в банкова среда. Курсът ще се справи с трудни въпроси на управлението на конфликтите, управлението на промяната, какво прави добър лидер и как да мотивирате екип. Използвайки интерактивни проучвания на случаите, както и отрасълни примери, делегатите ще бъдат насърчавани да споделят опит и предизвикателства, за да помогнат в изграждането на практически и работно фокусирани решения, които те могат да вземат обратно и да използват в действителност.
Основната цел на програмата е да снабди ръководителите с уменията за сканиране на бизнес средата, за да открие печеливши бизнес възможности, както и да разработи стратегии за спечелване на конкурентно предимство в все по-конкурентна бизнес среда. Между другото, програмата ще осигури и разбиране за лидерството на най-добрите практики и поведение, което ще укрепи способността на изпълнителите да се справят с сложността и несигурността на управлението на висока производителност финансова институция.
Цели за учене
След като присъстват на този курс, делегатите ще могат да:
- Опишете основните проблеми, с които се сблъсква голяма банка;
- Различни подходи към организационното планиране;
- Анализиране на текущата бизнес среда и влиянията, които засягат организацията;
- Анализ на вътрешните и външните ресурси на организацията;
- Пояснете различните подходи за управление на стратегията и я поставяте в бизнес плана;
- Оценявайте алтернативните стратегии за развитие, за да препоръчате най-подходящите за нуждите на фирмата стратегии.
- Прилагането на по-дълбоко разбиране на стратегическите планове за развитие;
- обсъжда обективно рисковете, ползите и разходите, които придружават изпълнението на новата стратегия, включително управлението на конфликтите в екип;
- определяне на подходи за управление на идентифицираните рискове;
- Анализиране на потенциалното въздействие върху неговата фирма (положителни и отрицателни), което ще доведе до прилагането на новата стратегия;
- Проектиране на политики, системи и процеси за успешно изпълнение на нововъзникващите стратегически планове;
- Открийте ключовите стъпки в управлението на промяната
Кой трябва да чака
- Продукти / Услуги мениджъри
- Новоизбрани, както и установени мениджъри и екипни лидери
- Глави на операциите
- Старши мениджъри на банки
- мениджъри на човешките ресурси
- Операционни мениджъри
- Marketing Мениджъри
Методология Курсът се състои от улеснени работилници, допълнени от изследвания на случая, извлечени от комбинация от публикувани реални примери и / или практически опит. Ще има и възможности за участниците да работят в малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да прилагат материала в контекста на собствените си организации / отдели. Отворените форуми също ще бъдат ключов елемент.
Статистическо мислене за хора, вземащи решения
7 часаТози курс е създаден за лидери, чиято основна цел не е да извършват изчисления и анализи, а да ги разберат и да могат да изберат какви статистически методи са релевантни за стратегическото планиране на организацията.
Например, потенциалният участник трябва да вземе решение колко примерка трябва да бъдат събрани, преди да може да вземе решение дали продуктът ще бъде пуснат на пазара или не.
Ако искате по-дълъг курс, който покрива основните принципи на статистическото мислене, вижте 5-дневния тренинг "Statistics за мениджъри".
Стратегическо мислене
21 часаВ това водено от инструктор обучение на живо в България, ние превеждаме новите мениджъри през най-важните концепции на стратегическото мислене, прилагайки теорията на практика чрез дейности, базирани на задачи, базирани на случаи от реалния живот. Участниците получават уникална възможност да научат нови начини на мислене, да прилагат ключови концепции за решаване на проблеми, да разсъждават върху това как тези принципи се прилагат към собствената им работа и да слушат и споделят собствените си гледни точки със своите инструктори и колеги от класа.
Strategic Planning in Practice
14 часаТози курс за обучение е създаден за инвеститори, собственици на бизнес, директори, мениджъри, ръководители и анализатори, които трябва да развият умения за стратегическо планиране. Не е предназначен за академични цели, а за да започнете да реализирате мечтите си днес.
Този курс се фокусира върху стратегическото планиране за бизнеса, в който гъвкавостта и постоянното учене са най-важното нещо. Основният акцент е корпоративната и инвестиционна стратегия, използвайки текущи примери от реалния свят. Всеки участник в курса ще има възможност да създаде стратегически план и да се научи как да го прилага на практика.
Strategic Management
21 часаЦелева публикация
Старши мениджъри, които искат да разберат проблемната насоченост на Стратегическото управление и нейното приложение
Формат на курса
Комбинация от:
- Фасилитирани дискусии
- Презентации с слайдове
- Примери и случаи за изследване
По окончание на курса, участниците ще могат да:
- Определят проблемите, лежащи в основата на успешното стратегическо ръководство и връзката му с силна организационна култура
- Описват различни стратегически бизнес модели и техните потенциални последствия за тяхната собствена компания
- Определят ключовите концепции, лежащи в основата на създаването на високопроизводителни екипи и управлението на промени
- Определят и използват ключовите финансови мерки за стратегически успех
Разбиране на Вашия бранд и Вашият бизнес
21 часаЦелева аудитория
Този курс е предназначен за всички служители, които искат по-широгледно представяне за своята част от бизнеса; тяхната специфична роля в него; и тяхното участие в подобряване на приноса му за организацията като цяло.
Формат на курса
Комбинация от:
- Фасилитирани дискусии
- Презентации с слайдове
- Упражнения
По край на семинара участниците ще могат да:
- Обясняват какво е „бренд“ и как могат да повлияят върху него
- Разбират процеса за стратегии за промени и позицията на вашата компания в тях
- Описват принципите, лежащи в основата на всяка промяна в бизнеса
- Осъзнават важността на отношенията с клиенти/интересувани страни за успешното ръководство на всякакъв бизнес
- Определят финансовите аспекти на бизнеса и частта на делегатите в него
- Определят важните аспекти на преговорите, за да осигурят най-добрия възможен резултат за тяхната част от бизнеса